Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko OIKEASTI ketään aborttia ehkäisykeinona käyttävää naista?

Vierailija
28.01.2014 |

Minä tiedän yhden tapauksen. Viisi aborttia tehty, kertoi tämän itse. Toisaalta kuulin, että tyyppi on sanonut ettei ole rahaa pillereihin jne.

Viimeisimmän jälkeen taisi laitattaa kierukan ihan lääkäreiden suosituksesta, onneksi.

Silti kannatan aborttilain pitämistä sellaisena kuin se on, nimittäin tuosta esimerkkitapauksesta ei todellakaan olisi äidiksi kun elämänhallinta on ihan hukassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän parisuhteessa vai onko raskaudet yhden illan juttujen tulosta?

Vierailija
2/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:58"]

Onko hän parisuhteessa vai onko raskaudet yhden illan juttujen tulosta?

[/quote]

Jos parisuhteessa, on kyllä mielenkiintoinen miesystäväkin hänellä. Jos irtosuhteita, ei taida sukupuolitaudit pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ex on sellainen (tosin hänen kanssaan raskaus päättyi poikkeuksellisesti lapsen pitämiseen)

Vierailija
4/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen kaksi naista jotka ovat tehneet kaksi tai useamman abortin, ja molemmille abortit ovat olleet henkisesti todella kova paikka eikä tilanteisiin joutuminen ole johtunut välinpitämättömyydestä eikä ratkaisu ole ollut helppo. Toinen näistä on nyt suunnitellusti onnellinen äiti, joka olisi halunnut pitää jo aiemmankin raskautensa lapsen, mutta se ei ollut mahdollista.

Vierailija
5/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen, joka harrastaa seksiä melko surutta random prinssien kanssa, tavallisesti ilman mitään ehkäisyä - ellei sitten ehkäisyksi lasketa "tuu mun rinnoille". Lapsia hänellä ei ainakaan ole, mutta en tiedä, onko koskaan tehnyt aborttia, todennäköisesti on, ja vielä todennäköisemmin tulee tekemään ellei meno muutu. "Se vaan tuntuu niin hyvältä paljaana".

Vierailija
6/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen/tunsin kaksi.

Yksi kaverini ei käyttänyt ehkäisyä teininä, koska ei tykännyt kumeista eikä halunnut syödä hormoneja. Hän ei tullut kovin nopeasti raskaaksi, vaan siinä oli ensin varmaan melkein kaksi vuotta suojaamattomia yhdyntöjä. Muistan miten hän oli paniikissa, kun olikin sitten raskaana. Ensimmäisen abortin jälkeen hän siirtyi ehkäisyn käyttäjäksi, taisi abortti olla kuitenkin sen verran ikävä juttu.

Toinen tuntemani on teettänyt kai noin neljä aborttia, raskaudet olivat eri miehille. Lyhyitä parisuhteita, kaksisuuntainen mielialahäiriö, riippuvuus rauhoittavista lääkkeistä, muutaman lapsen yksinhuoltajuus ja sossun asiakkuus. Hänellä toistuvien aborttien syynä olivat mielenailahtelut. Yhtenä kuukautena hän oli kovasti menossa naimisiin jonkun miehen kanssa ja halusi vauvan, seuraavassa kuussa hän olikin jo raskaana, mutta parisuhde oli katkolla ja hän jonotteli lääkäriaikaa aborttilähetteen saadakseen. Sitten jopa kaavintaanmenopäivänä hän saattoi soitella ex-miehen kanssa ja jos riita sovittiin ja suhde jatkui, abortti peruuntui...rasittava tyyppi. Erityisen ikävää oli, kun hän sai kerran abortin sosiaalisilla syillä on-off suhteessa vetkutettuaan selvästi yli rv12, silloin piti kysyä lupa aborttiin jostain ylemmältä taholta. Ei olla enää tekemisissä, toivottavasti hän käyttää nykyään ehkäisyä.

Vierailija
7/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yhden tapasin joskus nuorena joka oli tehnyt monta, ja oli itse vielä liikuntavammainen. Yhden lapsen sitten piti, ja vanhemmat hoitivat.

Itse olen tehnyt kaksi kertaa, eikä ollut ehkäisykeino, ekan kerran oli nuoruuden tyhmyyttä, ja toinen kerta oli erotilanteessa. Kyllähän se kauheaa on kun siihen tilanteeseen joutuu.