Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka masentuvat, jos ovat koko päivän vain kotona?

Vierailija
22.10.2020 |

Sitä ihmettelee iltasella, että miten nyt taas ahdistaa niin kauheesti kaikki. Ja sitten tajuaa että ai niin, en ole käynyt koko päivänä missään.. (esim äitiyslomalla isella saattaa joskus tulla tällaisia päiviä varsinkin huonolla ilmalla..)

Mikähän ihme siinä on että kotona oleminen niin altistaa masennukselle? ... 🤔

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ekstrovertti. Minä olen ollut 3 viikkoa karanteenissa ja sairastanut koronan kotona, eikä silti masenna. Hiljaisuus ei haittaa ja osaan arvostaa sitä, että henki kulkee.

Vierailija
2/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä menee, mutta seuraavana päivänä on pakko päästä ulos. Kaipaan ulkoilmaa, eikä pieni liikkuminenkaan ole pahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jos ei ole yhtään ollut ulkona saamassa raitista ilmaa niin ei ole mikään ihme.

Vierailija
4/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä menee, mutta seuraavana päivänä on pakko päästä ulos. Kaipaan ulkoilmaa, eikä pieni liikkuminenkaan ole pahasta.

Ja olen siis introvertti enkä mikään himourheilijakaan, mutta ulkoilma on tärkeää.

Vierailija
5/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on parasta kun ei tarvitse lähteä kokoa minnekään. Ahdistaa kun on lähdettävä jonnekin. Lähikauppaan meno ei paljoa ahdista , mutta kauemmas kun joutuu lähtemään niin voi kamaluus.

Vierailija
6/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tulen kotona helposti alakuloiseksi. Nyt kun on etätöitä, niin on tämä raskasta pidemmän päälle. Varsinkin kun ollaan miehen kanssa molemmat kotona!

Odotan kovasti normaalin paluuta.

Vierailija
7/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ahdistun jos täytyy mennä pois kotoa.

Vierailija
8/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Minua piristää jopa junalla matkustaminen. Ne epämukavat ja parjatut lähijunat, niissä on yleensä hauskinta.

Vierailija
9/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sä mitään liikunnallista siellä kotona? Jos ei yhtään liiku, varmasti masentuu. 

Vierailija
10/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri yksi sellainen päivä. Kamala syyllisyyden tunto myös.

Vierailija
11/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona jokainen päivä on liikaa.. Etenkin loka-marraskuussa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi