Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teidän lapsenne HUUTAA ilman mitään syytä?? Junassa nähtyä

Vierailija
28.01.2014 |

No huhhu, tuli koettua junamatka joka vahvisti mun päätöksen olla koskaan tekemättä lapsia. Suomalainen kasvatuskulttuuri on kyllä ihan päin p*rsettä. Jaoin siis vaunun about 4-5 vuotiaan kakaran, hänen äitinsä ja noin 5 muun matkustajan kanssa. Koko helvetin matkan, siis ihan koko matkan ajan, lapsi lässytti lakkaamatta, vaikka osasi jo puhua täydellisesti typeriä lauseita, tyyliin "Mikä toi täti on?" kun tuli ruokakärry, ja sen perään alkoi huutaa KALKKIAA KALKKIAAA, vaikka puhui ärrän täysin ilman ongelmia pitkiä lauseita. Vaihteli siis tälläistä vauvalässytystä ja oikeata puhetta. Äiti oli hurmaantunut jälkikasvustaan ja naureskeli lapsen typerille puheille. Mut nyt päästään asiaan, lapsi huusi tasaisin väliajoin täyttä kurkkua ilman syytä. Siis ei mitään syytä. Huus vaan huutamisen riemusta. Tai kiljui. Äiti ei kommentoinut asiaa mitenkään, ignoorasi täysin.

Siis ihan oikeasti. Häneen ei sattunut, hän ei pyytänyt mitään, ainoastaan vain päästi pitkän karjahduksen tai kiljaisun. Tyyliin "joo nyt me ollaan junassa. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ." Äiti on varmaan turtunut siihen, mutta meitä muita matkustajia kyllä vitutti rankasti. Tätä jatkui koko matkan. Pikkumies kävi myös "humoristisesti" kurkkimassa muita matkustajia, ja sieppasi erään herran paperit ja juoksenteli pitkin käytävää.

Ja ne jotka alkaa lässyttää jostain kehitysviasta, niin ihan täydellisesti se kakara toimi muuten. Mikä teitä vaivaa, miksette kontrolloi lapsianne??

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junatapauksesta tuli mieleen, tapahtui siis täällä Suomessa tämäkin.

Junassa istui äiti, vieressä lapsi ja lasta vastapäätä vieras mummo. Äitiä vastapäätä vieras suurikokoinen mies. Istuin toisella puolella käytävää itse.

Lapsi potki jatkuvasti saappaillaan vastapäätä olevan mummon polviin ja mummo sanoi että olisitko kiltti ja olisit potkimatta koska hänen polvet ovat kipeät. Siihen tämä äiti sähähti ja näytti siltä että hyökkää mummon kimppuun, että: älä puutu meidän asioihin, meidän perheessä kuule harrastetaan vapaata kasvatusta! Mummo oli siinä suu auki eikä saanut sanaa suustaan, mutta vieressä oleva isokokoinen mies sanoi mummolle että vaihdetaanpas paikkoja, ja eipä uskaltanut pentu enää potkia tätä miestä polviin. Perheen äiti istui myttyisenä lopun matkaa ja pälyili kyseistä mummoa pahasti tuon tuostakin ja hyysäsi lasta samalla että eikö ole kivaa istua junassa lässynlää vaikka täällä on tuommoista väkeä! Arvatkaa olisiko tehnyt mielli mennä potkaisemaan sitä äitiä (saman ikäinen nainen kuin minä) polviin terävillä korkkareillani ja sanoa että: minäkin olen vapaan kasvatuksen tuotos, että kiitos kommentista! ;D

Vierailija
62/62 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:05"]

No huhhu, tuli koettua junamatka joka vahvisti mun päätöksen olla koskaan tekemättä lapsia. 

[/quote]

Hyvä päätös. Kaltaistesi ei pitäisikään lisääntyä. Itseasiassa vähentyminen olisi suositeltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla