Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtuisiko teidän tavaraan kesäkurpitsa?

Vierailija
28.01.2014 |

Tuosta yhdestä ketjusta (mies yli 20 cm tai jotain) tuli mieleen. Eli miten on, synnyttäneet, onko kesäkurpitsa sopiva väline?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:00"]Krista - siinäpä mukava nainen, jolla olisi kiva pyyhkiä lattiat. En osaa sanoa tuohon mitään, varmaan kiva tyyppi, tiedän vain, että se renkutus Euroviisuissa oli karmea. 

[/quote]

Mun mielestäni se Euroviisukappale olisi kyl aika hyvä ja sopi nimenomaan Kristalle mainiosti. Se on niin huomionkipeä narttu, ei kumarra ketään, ei häpeile ja samalla kuitenkin niin herkkä. Mielenkiintoista tulee olemaan se, et kuka Kristan kesyttää vai pettykö sitä ennen miehiin niin, että alkaa lesboilla oikein tosissaan?

Krista on myös siitä harvinaislaatuinen nainen, että hän on niitä harvoja, jotka sytyttävät mussa sellaisen vaistomaisen tavan käsitellä naista kuin mitä ite peräänkuulutat. On jopa niin harvinainen, että ehdin jo järmätä sun kanssa ja pitää sua outona, kunnes sitten muistin Kristan ja ne vaistomaiset tunteet, jotka hänen olemuksensa mussa herättää.

Tiesitkö muuten, että säkin olet aika ärsyttävä? Niin varmaan olen mäkin, mutta sä olet uber-ärsyttävä ja mikäli meistä kummastakin tulee jonain päivänä sinkkuja, niin koetetaanko ottaa matsi? Enkä tule käyttämään kesäkurpitsaa, nussin susta tajun kankaalle, se on enemmän kuin satavarmaa. :D

[/quote]

No niinhän sä satavarmasti tekisit.

Olen mä ennenkin paininut miesten kanssa, mutta en tiedä oletko niin eri koko/voimaluokkaa, että ottaisin jalat alleni. Mulla on kyllä aika hyvät väistöt ja kova tahto. Epätasa-arvoinen matsi voi myös johtaa henkisesti raskaaseen tappioon ja se on syytä ottaa huomioon.

Miehet. Vähän kun ärsyttää niin rankaisukoneita ne on kaikki. Mutta hei, paina sä sitä rautaa niin saat vähän tarmoasi purettua ;) Se on aika hyvä keino, ja ruumiille hyvin terveellinen, itsekin sitä joskus käytän.

Se on ihan totta, että ihmisissä on joskus piirteitä, jotka herättävät primitiivisen hallinnantarpeen. Joissakin se on itseriittoisuus, ja joillakin se on joku muu seikka ja jotkut varmaan on sellaisia luonnostaan. Itseriittoisuus on etenkin vaikea alue. Täällä aaveella sen huomaa toisinaan puhtaimmillaan, jos sanot olevasi sitä tai tätä, niin ensimmäinen pyrkimys on vetää joukolla turpaan. Joskus se on hauskaa seurattavaa, jos keskustelu jatkuu niin kaikki hiljalleen taipuvat, koska kantti ei kestä edes virtuaalielämässä jos liikaa kolisee. Harvinaisempaa on pysyä sanoissaan, mutta eikös se ole keskustelun tarkoitus? Aivovammapalsta on mun lemppareita, ihmisten häijyä raadollisuutta puhtaimmillaan. Kaikki mikä on parempaa kuin itellä, niin sileeksi vaan.

ap

Vierailija
62/84 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:13"]

Se on ihan totta, että ihmisissä on joskus piirteitä, jotka herättävät primitiivisen hallinnantarpeen. Joissakin se on itseriittoisuus, ja joillakin se on joku muu seikka ja jotkut varmaan on sellaisia luonnostaan. Itseriittoisuus on etenkin vaikea alue. Täällä aaveella sen huomaa toisinaan puhtaimmillaan, jos sanot olevasi sitä tai tätä, niin ensimmäinen pyrkimys on vetää joukolla turpaan. Joskus se on hauskaa seurattavaa, jos keskustelu jatkuu niin kaikki hiljalleen taipuvat, koska kantti ei kestä edes virtuaalielämässä jos liikaa kolisee. Harvinaisempaa on pysyä sanoissaan, mutta eikös se ole keskustelun tarkoitus? Aivovammapalsta on mun lemppareita, ihmisten häijyä raadollisuutta puhtaimmillaan. Kaikki mikä on parempaa kuin itellä, niin sileeksi vaan.

ap

[/quote]

Jeps, tämäkin meidän vääntö oli ihan antoisa. Vähän harmittaa, ettei ole oikeastaan mitään järmättävää jäljellä ja on vähän niinkuin hyvästien aika. Tämä av-palsta alkaa mun osalta olla muutenkin provoiltu niin toivotan sulle hauskoja hetkiä kesäkurpitsojen parissa ja mikäli satun tänne jotain kirjoittelemaan ja vieläpä tunnistat, niin "tiettyjä" avainsanoja viljelemällä osaan toivon mukaan linkittää sut näihin juttuihin. Olin oikein kiva jutskata, kuka sitten lienitkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, oikein hyvää jatkoa sulle <3

ap

Vierailija
64/84 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:40"]

Meillä on kokeiltu kaikkia mahdollisia ... Minä tykkään isoista asioista , ja mieheni haluaa minua niillä tyydyttää . Vihanneksia , megadildoja , vain mielikuvitus on rajana . Elämäni parhaimmat orgasmit ollaan näin saatu minulle aikaiseksi;)

Nykyään harrastetaan enemmän kuitenkin fistausta . Se vasta onkin kiihottavaa !!!

[/quote]

Kerro miten ihmeessä saatte sen nyrkin sisälle?! Siis varmaan joutuu ihan survomaan, sattuuko paljon? Aika pelottavaa!

ap

[/quote]

Ei satu .

Kun on tarpeeksi rentoutunut ja kiihottunut sekä liukkaria mukana , niin tuntuu niin hyvälle että ;) Takuu : mieletön orgasmi !!!

Vierailija
65/84 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 15:58"]

Tota minäkää en lähe testimään, vaik kurpitsan testasinki, ja hyväksi havaitsin :)

[/quote]

Aiotko jatkossakin käyttää kurpitsaa?

ap

[/quote]

Aion :)

Tänään "sinkkuilta" ku ukko työreissussa. 

[/quote]

Huh, vinkki meni oikeaan osoitteeseen :D Mutta aiotko sä kertoa kurpitsasta miehellesi, vai pidätkö sen ihan omana juttuna?

ap

[/quote]

Tuskin kerron miehelleni. Kyl se sen tajuis, sitä en epäile.

Mut haluan pitää tän jutun itseni ja yhden toisen miehen välisenä juttuna. Me ollaan siitä muutaman kerran puhuttu ennen kokeiluani ja omistan nää kurpitsa kokeilut "raporteineen" vain hälle. 

[/quote]

No mut jospa jakaisit sen tänne aaveellekin, niin puoli Suomea saisi lukea?

Syyllistyin kurpitsaan eilen. Hemmetti, jos tästä tulee joku addiktio. Nolompi homma selittää.

Täytyy kyllä todeta että tämän täytyy olla jonkinlainen harjoitteluasia, koska tällä kertaa toiminta oli paljon mieleisempää... Huh.

ap

Vierailija
66/84 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:00"]Krista - siinäpä mukava nainen, jolla olisi kiva pyyhkiä lattiat. En osaa sanoa tuohon mitään, varmaan kiva tyyppi, tiedän vain, että se renkutus Euroviisuissa oli karmea. 

[/quote]

Mun mielestäni se Euroviisukappale olisi kyl aika hyvä ja sopi nimenomaan Kristalle mainiosti. Se on niin huomionkipeä narttu, ei kumarra ketään, ei häpeile ja samalla kuitenkin niin herkkä. Mielenkiintoista tulee olemaan se, et kuka Kristan kesyttää vai pettykö sitä ennen miehiin niin, että alkaa lesboilla oikein tosissaan?

Krista on myös siitä harvinaislaatuinen nainen, että hän on niitä harvoja, jotka sytyttävät mussa sellaisen vaistomaisen tavan käsitellä naista kuin mitä ite peräänkuulutat. On jopa niin harvinainen, että ehdin jo järmätä sun kanssa ja pitää sua outona, kunnes sitten muistin Kristan ja ne vaistomaiset tunteet, jotka hänen olemuksensa mussa herättää.

Tiesitkö muuten, että säkin olet aika ärsyttävä? Niin varmaan olen mäkin, mutta sä olet uber-ärsyttävä ja mikäli meistä kummastakin tulee jonain päivänä sinkkuja, niin koetetaanko ottaa matsi? Enkä tule käyttämään kesäkurpitsaa, nussin susta tajun kankaalle, se on enemmän kuin satavarmaa. :D

Vierailija
67/84 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa olleet reippaita! Kohtahan aavee on pitämättömästi todistanut että kyllä sinne tavaraan mahtuu kurpitsa jos toinenkin!

Tulin myös ostaneeksi kesäkurpitsan kuten 20 cm epäili että voisi illalla tapahtua. Mieheni ihmetteli että mikä ihmeen hinku mulla on ostamaan huoltsikalta jotain hiton kurpitsaa kun hain sen töistä, kun kellokin oli vaikka mitä. En kuitenkaan viitsinyt sanoa, että aion runkata sillä - toinen on tehnyt ulkona pakkasessa yli 13 tunnin päivän ja kaatuu vaan sänkyyn peiteltäväksi. Kaikelle on aikansa eikö niin?

Kurpitsa on melko pieni, halkaisija alle 6 cm mutta näyttää silti vähän kamalalta, olen epäileväinen mutta koetan suhtautua asiaan erittäin positiivisesti.

(Kaa-mee-ta mitä iso se on!)

ap

Vierailija
68/84 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tässä on puhe???

Vierailija
69/84 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tavara? Tavara-aseman tiedän, mut mistä tavarasta on kyse?

Vierailija
70/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:44"]

Oottepa olleet reippaita! Kohtahan aavee on pitämättömästi todistanut että kyllä sinne tavaraan mahtuu kurpitsa jos toinenkin!

Tulin myös ostaneeksi kesäkurpitsan kuten 20 cm epäili että voisi illalla tapahtua. Mieheni ihmetteli että mikä ihmeen hinku mulla on ostamaan huoltsikalta jotain hiton kurpitsaa kun hain sen töistä, kun kellokin oli vaikka mitä. En kuitenkaan viitsinyt sanoa, että aion runkata sillä - toinen on tehnyt ulkona pakkasessa yli 13 tunnin päivän ja kaatuu vaan sänkyyn peiteltäväksi. Kaikelle on aikansa eikö niin?

Kurpitsa on melko pieni, halkaisija alle 6 cm mutta näyttää silti vähän kamalalta, olen epäileväinen mutta koetan suhtautua asiaan erittäin positiivisesti.

(Kaa-mee-ta mitä iso se on!)

ap

[/quote]

Olen ihan haltioissani jo tuosta sun yrityksestäsi. :) Harmi vaan, etten pääse katsomaan tuota "toimitusta", kun olen aika varma, että jos et pidä turhaa kiirettä, nostata jalkasi kunnolla kohden kattoa ja kuvittelet saavasi kerrankin isoa, niin kyllä se sinne liukuu. Voit varmistaa asian, kun laitat kärkeen hieman liukkaria ja pyörität sitä tai peppuasi samalla. Äläkä ota heti pois, kun saat orgasmin. Anna rauhoittua ja vedä hitaasti pois, silleen mäkin tein vaimolleni nyyhkytyksen lakattua. Enkä tarkoita mitään itkua, vaan sellaista, kun kunnon orkun aikana naisesta nyt lähtee. ;)

Vierailija
71/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:55"]

Siis mistä tässä on puhe???

[/quote]

Menin vaan paljastamaan, ettei 20cm ole sekään aina riittävän iso ja, että ollaan joskus vaimon kanssa pysähdytty seksimessujen jälkeen ensin 24h huoltamolle, ostettu sieltä vihanneksia, kuten kesäkurpitsa ja stopattu sen jälkeen levähdyspaikalle. Ja nyt täällä sitten todistetaan useammankin toimesta, että mahtuuko sellainen sinne vai ei? :)

Vierailija
72/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odottelen muuten täällä ap:n raporttia... Jo yrityskin on palkittava, voin hyvinkin nähdä silmissäni ap:n ilmeet kesäkurpitsansa kanssa... hyvä tyttö...

Vierailija
73/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mahdu

Vierailija
74/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, menihän siinä yli tunti :) Hei ei kai kukaan työnnä itseensä mitään välineitä liukkarin avulla! Kyllä pitää olla omat mehut, koska se kertoo että olis valmista. Eri juttu voi olla jos omassa erityksessä on jokin erityinen ongelma.

Mutta asiaan. Valkkasin kurpitsan niin, että se on suora, ei sellainen jossa on paksumpi pää, koska pelkäsin että se voisi jäädä jumiin. Kyllä se näyttää mahtuu, jos on ihan äärimmäisen hidas, milli milliltä ja keskeyttää välillä. Ensin kurpitsa lakkasi työntymästä ensimmäiseksi puoleksi tunniksi siihen lantionpohjan ensimmäiseen renkaaseen, ei liikkunut ei millään. Totesin että hitto, kyllä sen on teknisesti katsoen vaan sinne mahduttava koska mitään estettä ei pitäisi olla. Odottelin rauhassa, ravistelin jalkoja, pohdin ja rentouduin, kävin jopa kävelemässä välillä :)

Lähellä orgasmia mulla on sellainen ongelma, että lihakset kiristyy ihan äärimmilleen ja se keskeytti aina, piti ottaa herra kurpitsa pois koska se sattui silloin aivan s**tanasti ja sitä olisi pitänyt työntää ihan voimalla takaisin. Ihan loppuun en siis valitettavasti päässyt kurpitsa sisällä, minä en osaa rentoa orgasmia, en ole ikinä osannut, jos sellaista on?

Mutta kyllä mä sitten sain, ja hyvin, nimittäin kourii vieläkin kevyesti, vaikka siitä nyt on jo hetki aikaa :)

Hei vähän on Voittajaolo, se onnistui!

Ps. Luulen, että jos tuolla jonkin aikaa treenaisi, orgasmi kurpitsa sisällä voisi onnistua. Tai sitten ei. Pitäisi varmaan vähentää lantionpohjajumppaa ja painonnostoa ja tehdä rentoutusharjoituksia. Muistan kauhulla muuten ensimmäisen geishapallokokeilun, siis nehän ei meinanneet tulla ulos millään - kun veti, niin kramppasi vaan takaisin! Kuljeskelin naru jalkojen välissä melko lailla kauhuissani, mutta kyllähän ne sieltä sitten tuli, muistaakseni jotenkin kyykkyasennossa, voimakkaasti ponnistamalla ja samalla vetämällä. Mutta se pallojen käyttö kyllä jäi pitkäksi aikaa! Jossain vaiheessa se toimi masturboinnin aikana hyvin, orgasmin jälkeen lihakset rentoutuu ja se ulosveto on helpompaa.

Noniin, kuka koittaa seuraavaksi?

Vierailija
75/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:02"]

Noniin, menihän siinä yli tunti :) Hei ei kai kukaan työnnä itseensä mitään välineitä liukkarin avulla! Kyllä pitää olla omat mehut, koska se kertoo että olis valmista. Eri juttu voi olla jos omassa erityksessä on jokin erityinen ongelma.

Mutta asiaan. Valkkasin kurpitsan niin, että se on suora, ei sellainen jossa on paksumpi pää, koska pelkäsin että se voisi jäädä jumiin. Kyllä se näyttää mahtuu, jos on ihan äärimmäisen hidas, milli milliltä ja keskeyttää välillä. Ensin kurpitsa lakkasi työntymästä ensimmäiseksi puoleksi tunniksi siihen lantionpohjan ensimmäiseen renkaaseen, ei liikkunut ei millään. Totesin että hitto, kyllä sen on teknisesti katsoen vaan sinne mahduttava koska mitään estettä ei pitäisi olla. Odottelin rauhassa, ravistelin jalkoja, pohdin ja rentouduin, kävin jopa kävelemässä välillä :)

Lähellä orgasmia mulla on sellainen ongelma, että lihakset kiristyy ihan äärimmilleen ja se keskeytti aina, piti ottaa herra kurpitsa pois koska se sattui silloin aivan s**tanasti ja sitä olisi pitänyt työntää ihan voimalla takaisin. Ihan loppuun en siis valitettavasti päässyt kurpitsa sisällä, minä en osaa rentoa orgasmia, en ole ikinä osannut, jos sellaista on?

Mutta kyllä mä sitten sain, ja hyvin, nimittäin kourii vieläkin kevyesti, vaikka siitä nyt on jo hetki aikaa :)

Ps. Luulen, että jos tuolla jonkin aikaa treenaisi, orgasmi kurpitsa sisällä voisi onnistua. Tai sitten ei. Pitäisi varmaan vähentää lantionpohjajumppaa ja painonnostoa ja tehdä rentoutusharjoituksia. Muistan kauhulla muuten ensimmäisen geishapallokokeilun, siis nehän ei meinanneet tulla ulos millään - kun veti, niin kramppasi vaan takaisin! Kuljeskelin naru jalkojen välissä melko lailla kauhuissani, mutta kyllähän ne sieltä sitten tuli, muistaakseni jotenkin kyykkyasennossa, voimakkaasti ponnistamalla ja samalla vetämällä. Mutta se pallojen käyttö kyllä jäi pitkäksi aikaa! Jossain vaiheessa se toimi masturboinnin aikana hyvin, orgasmin jälkeen lihakset rentoutuu ja se ulosveto on helpompaa.

[/quote]

Sä oot jopa liian kiltti tyttö...ei siitä noin teknistä taistelua saisi edes tulla, ja sä vaan jatkoit loppuun saakka kuin urheilusuorituksessa. Eikä se sais sattua, vaikka kyllähän raju orgasmi on aina vähän pelottava, sun kanssa lähtis varmaan taju!

Ehdottaisin sulle vielä sellaista, että osta joku toinen kerta vähän tätä pienempi kesäkurpitsa ja pyydä miestäsi hoitelemaan sut sillä. Sano sille suoraan, että haluat nyt isompaa, muutkin AV-mammat on saaneet ja valitse päivä vielä silleen, että hedelmöittyminen on otollisinta. Ja kuvittele, että se vieras mies nussii sua ilman ehkäisyä sun miehes luvalla. Lupaan, etten enää ikinä tule tälle palstalle, jos orkku on pettymys ja jotain sellaista tuhmaa, jota et ole koskaan saanut. Ja mikäli sun mies ei ole ihan tiukkapipo, niin tuut yllättymään hänenkin innostuksestaan. Kyseessä on eräänlainen miesten salaisuus, jota te ette aina oikein hiffaa. ;)

Kaikein parasta oli, että sait hyvän orkun, voin varmaan ottaa siitä pienen ansion itselleni? Ties vailla sustakin tulisi yhtä tuhma kuin mun vaimostani, kirjoituksesta päätellen kaikki elkeet ovat ainakin olemassa ja hyvä niin. Kyllä nainen saa olla vähän mielikuvitukseltaan hutsu, muuten menee niin tylsäksi kaikki sänkytouhut. Mutta nyt kauniita unia ja kesäkurpitsan kuvia, olit mahtava! :)

Vierailija
76/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:02"]

[/quote]

Sä oot jopa liian kiltti tyttö...ei siitä noin teknistä taistelua saisi edes tulla, ja sä vaan jatkoit loppuun saakka kuin urheilusuorituksessa. Eikä se sais sattua, vaikka kyllähän raju orgasmi on aina vähän pelottava, sun kanssa lähtis varmaan taju!

Ehdottaisin sulle vielä sellaista, että osta joku toinen kerta vähän tätä pienempi kesäkurpitsa ja pyydä miestäsi hoitelemaan sut sillä. Sano sille suoraan, että haluat nyt isompaa, muutkin AV-mammat on saaneet ja valitse päivä vielä silleen, että hedelmöittyminen on otollisinta. Ja kuvittele, että se vieras mies nussii sua ilman ehkäisyä sun miehes luvalla. Lupaan, etten enää ikinä tule tälle palstalle, jos orkku on pettymys ja jotain sellaista tuhmaa, jota et ole koskaan saanut. Ja mikäli sun mies ei ole ihan tiukkapipo, niin tuut yllättymään hänenkin innostuksestaan. Kyseessä on eräänlainen miesten salaisuus, jota te ette aina oikein hiffaa. ;)

Kaikein parasta oli, että sait hyvän orkun, voin varmaan ottaa siitä pienen ansion itselleni? Ties vailla sustakin tulisi yhtä tuhma kuin mun vaimostani, kirjoituksesta päätellen kaikki elkeet ovat ainakin olemassa ja hyvä niin. Kyllä nainen saa olla vähän mielikuvitukseltaan hutsu, muuten menee niin tylsäksi kaikki sänkytouhut. Mutta nyt kauniita unia ja kesäkurpitsan kuvia, olit mahtava! :)

[/quote]

No voi hyvä ystävä, kun tämä ei ollut seksifantasiaksi tarkoitettu kenellekään vaan tosielämän kuvaus naisen olemisen vaikeudesta (eli siis miten runkata kesäkurpitsalla). Kyllä sun juttuja on tässä nyt niin ollut, ettei varmaan olisi ollut temppu eikä mikään kirjoittaa tarina Juuri Sinulle, niinkuin Sinä Haluat.

Entisillä kilpaurheilijoilla on varmaan taipumus vetää urheilusuoritukseksi kaikki, mikä tuntuu ylivoimaiselta. Jos se kurpitsa sinne vaan sujahtaa, niin ei kai siinä sitten mitään. Mutta meitä on varmaan erilaisia, ei kaikille sovi kaikki samat jutut, eikä samallalailla. Kun mä en ole samanlainen, kuin vaimosi.

Mutta yksi juttu hei, älä tarjoile omia fantasioitasi mulle, ei ne sellaisenaan toimi, vaan niin latteilla stimulaatioilla kurpitsa ei olisi mennyt sisälle aamuun mennessä ;)

Mutta mun mielestä sä voit ottaa ansioksi itsellesi sen, että olit oikeassa, kyllä se vaan mahtuu, jos ei muuta niin kauhealla taistelulla!

Täytyy kyllä tunnustaa että uni ei tullut helpolla ja houkutti yöllä tosissaan mennä ottamaan kurpitsan kanssa uusi ottelu.

Pitää vakavasti harkita pienempää kurpitsaa, luulen että niitä löytyy valikoimasta joltain paremmin varustellulta tiskiltä.

ap

Vierailija
77/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokelaita?

Vierailija
78/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:19"]

Kiitos, toi lämmitti, ja olet säkin ihana. En mä täällä muuten jaksais ees sun kanssa jutskata. Sussa on sitä "jotain", luonnetta enemmän kuin harvan pää kestää, mutta taustalta peilautuu silti nainen, joka kaipaisi henkisesti ja fyysisesti vahvaa olkapäätä. Oot jopa niin vahva, että se näkyy sellaisena pienenä miesten mollaamisena, miltei feminisminä, mutta joka samalla tekee susta haasteen, halusit tai et. Erittäin mielenkiintoinen tapaus. :)

Noista fantasioista olen aikalailla samaa mieltä eikä niitä kannata edes kertoa toiselle ennekuin oppii tuntemaan. Joskus on myös hyvä miettiä noita omia fantasioita, siis syitä niihin, kun silloin ehkä oppii myös enemmän itsestään. Tarkoitan, että jos sä esimerkiksi haluaisit sitä piiskaa, niin ehkä sen on samalla jonkinlaista kaipuuta sellaista olotilaa kohtaan, että olisit heikompi ja vastuun sijasta vain tottelisit? Jotain sellaista voisin ainakin kuvitella ja mikäli olisin sun mies ja tietäisin susta tuon, niin yrittäisin ohjata sua siihen suuntaan elävässäkin elämässä, että jätät enemmän muiden huoleksi. Piiskaa saisit toki aina silloin, kun sellaista kaipaat, mutta se on metka miten noi fantasiat voivat muuttua asioiden muuttuessa. Nykyään pidän siitäkin, että voisin vähän alistaa, nöyryyttää ja leikkiä sonnia. Osin kiitos siitä kuluu vaimolleni, joka kuten kerroinkin, avautui hieman omista jutuistaan. On siinä muutakin, itseasiassa aika paljonkin, mutta tulee liian pitkä stoori.

Noista tisseistä, niiden koosta ja mallista sen verran, että ainahan sitä voi pyytää jotain ystävätärtä lainatisseiksi sänkyleikkeihin. Ei se sen kummallisempi ole kuin kesäkurpitsakaan, tai apua tarjoava palomies. Eihän niillä itetä tyydytetä, vaan annetaan tyydytystä toiselle? Ja, vaikka puoliso sitten sanoisi, "ettet se sä ollut, vaan naapurin Kale", niin sit vaan miettii laittaakko kiertoon ja lähtee jaloittelemaan... :D

[/quote]

Sä käytät vaimoasi ja sitä kurpitsaa, mutta jos Kale painaa sun vaimoa, niin Kale käyttää sun vaimoa etkä sinä. Jos vaimo saa orgasmin kun naapuri painaa, niin silloin se todellakin oli naapuri etkä sinä, joka sen orgasmin antoi. Sinä ehkä annoit armollisesti siihen luvan. Kai nyt tämän eron ymmärrät? (Naapuria ei sitä paitsi varmaan kannata ottaa petiin, kuulemma seuraukset voi olla huonot.)

Mä tiedän, miksi vaimosi sanoi että se oli kurpitsa etkä sinä. Sä olit satavarmasti oikein itseriittoisaa poikaa, se on aika ärsyttävää. Juuri sellaista sä saat vastaukseksi kun oikein sitä verta nenästäsi kerjäät, se on ihan sama juttu, kuin mä lyttäsin netissä sun fantasiasi. Katso kun ethän sä voi esimerkiksi sanoa jollekulle, joka työllä ja vaivalla koittaa harrastaa kivuliasta seksiä kasviksen kanssa, että ei tyttö noin, ei se noin mene, nyt et osaa, nyt kuuntelet kun minä sanon miten sun pitää tehdä ja olla.

Ei meistä kukaan ole seksuaaliselta itsetunnoltaan niin vahva, ettei vähän rikki raapimalla olisi kipeitä kohtia. Ne kipeät kohdat on varmaan aina syntyneet siitä, mitä joku on tehnyt, sanonut tai jättänyt tekemättä tai sanomatta. Mulla ne ei ehkä ole isot (eikä se seksimessuasia sitten ollut ihan kärkipäässäkään :D), eikä sullakaan, mutta monilla on.

Se että sulla on iso meisseli, tekee sulle aika paljon helpommaksi kestää kurpitsat ja sen että naapuri nussii sun vaimoa (no jälkimmäisestä en todellisuudessa ole ihan varma). Mutta mun mies, jolla on täysin normaali, on vasta viime aikoina hiljalleen ilmaissut huolensa koostaan ja jokusenkin kerran, mitä luulisit, mitä tapahtuisi jos sanoisin että nyt mä haluan kerrankin isoa, kun kaikki aivovamma-mammatkin on saaneet, nyt runkkaat mua oikein huolella tällä jättikurpitsalla? Se voisi potkasta mut kellariin, heittää kurpitsalla päähän ja lukita oven. Tai kenties saisin remmistä enemmän kuin halusinkaan, niin etten viikkoon istuisi, kuka tietää?

Kyllä mä haluaisin vain olla ja ottaa, sehän sen piiskaamisen tarkoitus on. Tai aika moniulotteistahan se on fyysisesti ja psyykkisesti, ja yleensäkin myös lievä kipu tuo asioihin oman ulottuvuuden, jos on kiihottunut. Ihan sama, onko se kipu henkistä vai fyysistä, vai molempia (mutta etenkään se henkinen ei saa jatkua tapahtuman jälkeen). Ja sitten se on vahvasti myös luottamusta ja turvallisuutta, vaikka sitä on ehkä vaikea käsittää. Tai että ilman niitä kokemus on hirveä. Sen enempää mä en ehkä tahdo avata, koska ei sitä kukaan ymmärrä, jos ei itse tahdo samanlaista. Mutta nämä tälläiset fantasiat on luullakseni vieläkin toteuttamisen rajoissa ajallaan.

Mutta arkielämässä sellaisen toimiminen voi olla vaikeaa tai sitten se ei kertakaikkiaan riitä. Osalla fantasiat on kai ihan vaan seksuaalisia, jos sä haluaisit katsoa kun joku painaa sun vaimoa, niin et sä silti haluaisi, että se joku jakaa sun vaimon arjen. Jos mä haluan vaikka sitä piiskaa, niin en silti halua turpaani makuuhuoneen ulkopuolella (on koettu, ei toiminut :D). Ajattelen että ihmisissä on enemmänkin eri puolia, joita hyödyntää elämän eri osa-alueilla, pääasia on että kaikki ne piirteet tulevat jollain lailla tyydytettyä. Ja osa piirteistä on voimakkaampia kuin toiset, osan voi jopa hävittää.

Elämän tuomat pettymykset ja viha on jotain, mikä ei koskaan saisi siirtyä fantasioiden puolelle, musta siinä ylitetään terveen raja. Tai sanotaanko, että ne tunteet ei saa tulla fantasioiden kautta seksiin. Joskus, joillain ne tulee ja se on tosi pelottavaa.

Toki sitä vois vaan ajatella, että paneminen on panemista, ja se siitä :)

Vierailija
79/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 15:58"]

Tota minäkää en lähe testimään, vaik kurpitsan testasinki, ja hyväksi havaitsin :)

[/quote]

Aiotko jatkossakin käyttää kurpitsaa?

ap

Vierailija
80/84 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siirtynyt kesäkurpitsasta munakoisoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi