Mahtuisiko teidän tavaraan kesäkurpitsa?
Tuosta yhdestä ketjusta (mies yli 20 cm tai jotain) tuli mieleen. Eli miten on, synnyttäneet, onko kesäkurpitsa sopiva väline?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:21"]
*itkupotkuraivari*
Hemmetin herra 20 cm juokse kuuseen, äläkä tule määräämään mulle mitä saan haluta, vaikka sulla olisi puoli metriä pitkä ja nyrkin paksuinen! Kuulepa kaveri, sä olet sanonut mua jo useammassa ketjussa vaikka miksi, ties mistä kireäpiposta lahnaksi ja mieheksi, mulle on ihan yksi lysti mitä sä luulet!
Sulla on tuota ison miehen itsetuntoa kyllä niin paljon että hajoat sinne alle.
Sinä itse puhut mustelmista ja verestä, vai missä kohtaa sä sellaista huomaat? Haloo, haloo, missä kohtaa puhuttiin että "kipu pyyhkii kiihottumisen"? Taas, taas noita sun oletuksia. Ja nuo vietit, kuule kyllä se vaan on naisen vieteissä aika syvällä se raskaaksitulemisen pelko, jopa syvemmällä kuin se sinun parempi sperma, sinä et sille mitään voi.
Sano mulle, miten ikinä voisin sanoa mun miehelle mitään näistä asioista? Se on nimittäin samanlainen luupää kuin sinä. Kyllä te tiedätte mitä mä haluan, tai saan haluta. Siis sehän on Lahja, no otetaan vastaan, kiitos vaan. En mä muuta kaipaakaan kun olen niin kiltti tyttö.
Ja traumas vie mennessäs sinne hevon kuuseen.
Siinä, ole hyvä. Samat sanat varmaan joutuisin sanomaan omalleni, jos menisin tyhmänä kertomaan, mitä tekis mieli. Mutta hei, elämä on kompromisseja. Joissain suhteissa saa enemmän kyytiä, mutta elämä on muuten paskaa. Joissain taas saa jotain muuta, mutta elämä on muuten oikein mukavaa.
ap
ps. Sori, mutta näin on. Usko mitä uskot, kun kuitenkin olet oikeassa!
[/quote]
Kylläpä otit rajut pultit!? Ehkä tosin ansaitsin sen, mutta en kyllä tarkoituksella yrittänyt loukata sua millään tavalla. Oon vaan toista mieltä ja myötäelän toisen kokemaan niin vahvasti, että mikäli toinen joutuisi olemaan "polvillaan kovalla lattialla", niin koen tilanteen niin epämukavaksi, että auttaisin ylös. Ja sama koskee sitä, jos en kuule tai näe toisen nauttivan, niin siihen loppuu mun into jatkaa. Ei musta olisi tuollaiseen enkä ikinä usko, että onkaan. Pitäisi olla täysin myötäelämisentaidoton psykopaatti, joka tekee naiselleen noin ja nauttii vielä tekemästään. Ei se kulli seiso, jos ei nauti. Kait sinä sentään tämän ymmärrät?
Lopuksi vielä sellainen, että mikäli paljastuisi, että vaimoni haluaisi oikeasti tälläistä käsittelyä, niin olisi todennäköisesti parempi erota. On niin kaukana kiimaisesta pikaseksistä tai mistään muustakaan, josta voisin nauttia, että parempi antaa sellaiselle, joka osaa ja pystyy tyydyttämään hänet paremmin. Enkä tarkoita tällä sitä, etteikö noista fantasioista pitäisi puhua vaan juuri tämän takia nimenomaan pitäisi! Toisen haluttomuus on myös pois siltä toiselta, kyllä mies(kin) sen vaistoaa, vaikka te av-mammat ilmeisesti muuta luulette. Samalla jää kitinät huonosta seksistä avioliitossa av-palstalla paljon vähemmälle.
Ja kyllä, tuli helvetin paha mieli ap.n aviomiehen puolesta, joka varmaan tälläkin hetkellä yrittää tehdä kaikkensa sen eteen, jotta ymmärtäisi hänen haluttomuuttaan ja sitä kuristavaa riittämättömyyden tunnetta, josta ap itsekin yhdessä vaiheessa kirjoitti.
Olisiko aika puhua, haloo!?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:24"]
Suurin osa näistä viesteistä on ap:n itsensä kirjoittamia. Tunnistaa siitä, että käyttää kappaleiden välillä kahta rivinvaihtoa. Huolellisuutta, ap!
[/quote]
Ei se siitä johdu, vaan palstan toteutuksesta. Yhden rivinvaihdon jätin kappaleiden väliin kuin ap:kin, mutta lähettämisen jälkeen sinne tulee toinen kaupan päälle. Ilmeisesti me ap:n kanssa olemme ainoita, jotka jakavat suoltonsa kappaleisiin myös kirjoitusvaiheessa ja siten myös meille tulee samat kaksi rivinvaihtoa peräjälkeen:
1. Tässä lause jonka päätän rivinvaihtoon
ja näet eron.
2. Ja tässä sitten toinen lause, mutta rivinvaihdon jälkeen
lyöty väliin yksi tyhjä rivi, joka monistuu palstan systeemissä kahdeksi.
[/quote]
Yksi rivinvaihto
Yksi rivinvaihto
kaksi rivinvaihtoa
kaksi rivinvaihtoa.
[/quote]
No nyt ollaan samaa mieltä?
Tää on oikeasti IHANA ketju!
"..kun kellään nyt ei ole tietoa tästä kesäkurpitsa-asiasta!"
"Kauniita unia ja kesäkurpitsan kuvia!"
..repeillyt täällä. Mutta tästä tuli hyvä mieli :)
Erilaisia miehiä ja artefakteja sekä luonnon muovaamia välineitä kokeilleena sanon, että vagina palautuu hyvin tehokkaasti koettelemuksista.