Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teinkö väärin..miten olisit tehnyt?

Vierailija
28.01.2014 |

Olin lasteni ja vanhan äitini kanssa elokuvissa. Lähdettyämme näin kaukaa lasteni isän(siis ex-mieheni) kävelevän elukuvasalin aulassa ihan tuntemattoman naisen kanssa. Ajattelin ensin, että vajoan maan alle, mutta koska olin lasten kanssa...menin ihan pokkana vetämään exää hihasta ja kysyin tuntemattomalta naiselta: "kukas se sinä olet?" Äärimmäisen nolo tilanne, mutta selvisimme kunnialla. Juttelimme hetken. oli exän työkaveri. toinen lapsista alkoi hysteerisesti itkeä ja siinä sitten exä naama punaisena yritti rauhoitella. olinko pöljä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutte 400 metrin päässä, ettekä silti ole nähneetkuin 3 kertaa... Ja eikö sinustakin ole outoa, että lapsesi alkaa itkemään?

Vierailija
22/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välillähän sitä sattuu kummallisia sammakoita suusta, niin kuin tuo sinun "kukas se sinä olet" -kysymys. No, tuskinpa siinä nyt mitään peruuttamatonta on tehty, onhan sitä itse kullakin unohtunut etiketti yllättävissä tilanteissa. Ne on ihan ok, jos ne korjataan myöhemmin paremmalla käytöksellä. Eli esim jos joskus tapaat naisen uudestaan, olet kohtelias ja ystävällinen, vaikka sitten korostetusti. Enemmän minä olisin huolissaan siitä, että lapsi ei vielä neljän vuoden jälkeenkään ole päässyt yli erosta? Liittykö eroon sinun tai miehen mt-ongelmia, onko eron yhteydessä lapsi kärsinyt kohtuuttomasti, tai kärsiikö lapsi siitä että äiti asuu etänä? Jotain tuossa on pielessä, sillä 7-vuotias lapsi ei kyllä enää edes kunnolla muista sitä yhdessäasumisen aikaa, jos siitä on neljä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä luovuin lasteni huoltajuudesta, vaikka exä ja lastenvalvoja puhui mua tunnin ympäri. Hoidin heitä käytännössä yksin vauvasta 4 vuotta eteenpäin. Nyt siis mulla pe-la ja maksan tietty elareita yksinhuoltaja-exälle. pienempi reagoi eroon voimakkaammin kuin esikoinen, joka ei oirehtinut mitenkään. en tiedä mt-ongelmista, mutta kyllä mä muutaman kerran pahoinpitelin exän. ja toikin on totta. asutaan ihan tampereen keskustassa, joten on ihan mahdollista, että ei nähdä, kun on ihan eri kulkureitit. t.ap

Vierailija
24/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä nyt ei kyllä usko todeksi erkkikään, tai sitten ap on kyllä harvinaisen pöljä.

Vierailija
25/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:57"]

Siis miksi et voinut normaalisti moikata, ja eivätkö lapset tajunneet tai halunneet mennä moikkaamaan isäänsä? Etkö odottanut että exäsi olisi esitellyt naisen sinulle? Oletko varma että nainen oli lapsille tuntematon? Miksi halusit vajota maan alle?

[/quote]

vastaisitko näihin, kiinnostaa.

Vierailija
26/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) siis kyllä mä ensin moikkasinkin ihan normaalisti ja sitten kysyin

b) lapset eivät huomanneet isäänsä väenpaljoudessa

c) oli tuntematon, koska eivät tunteneet

d) en tiedä miksi halusin vajota

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän