Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teinkö väärin..miten olisit tehnyt?

Vierailija
28.01.2014 |

Olin lasteni ja vanhan äitini kanssa elokuvissa. Lähdettyämme näin kaukaa lasteni isän(siis ex-mieheni) kävelevän elukuvasalin aulassa ihan tuntemattoman naisen kanssa. Ajattelin ensin, että vajoan maan alle, mutta koska olin lasten kanssa...menin ihan pokkana vetämään exää hihasta ja kysyin tuntemattomalta naiselta: "kukas se sinä olet?" Äärimmäisen nolo tilanne, mutta selvisimme kunnialla. Juttelimme hetken. oli exän työkaveri. toinen lapsista alkoi hysteerisesti itkeä ja siinä sitten exä naama punaisena yritti rauhoitella. olinko pöljä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut. 

Vierailija
2/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyit "kuka olet?". Jos exä olisi halunnut esitellä, niin varmaan olisi esitellyt.

Miksi se lapsi itki?

Siis totta kai tervehditään ja kenties vaihdetaan exän kanssa pari sanaa, jos samaan paikkaan osuu, mutta mm. tuo kysymyksesi oli outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tervehtinyt exää, mutta odottanut, että hän itse esittelee naisen. Jos mies oli kovin kaukana, niin en olisi perään juossut.

Vierailija
4/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi itki, koska näki yllättäen isänsä vieraan naisen kanssa. Kysyin, koska minusta oli niin huvittava tilanne. lapset asuvat isällään, joten näkevät isää joka päivä toisin kuin minua -vain viikonloppuisin.

Vierailija
5/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menit ihan vartavasten exän luo ja kysyit hänen seurassaan olleelta naiselta: kukas sinä olet? Eli olisit voinut myös olla paikallasi jolloin exä kävelee ohitsesi ja ehkä tervehtii? No olit kyllä pöljä, mitä ihmettä exän seuralaisten henkilöllisyys sinulle kuuluu.

Vierailija
6/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsellasi jokin sairaus tms vai miksi pillahtaa itkuun, jos näkee vanhempansa vieraan ihmisen kanssa?

Kannattaisi vihjaista exälle, että vähän useammin voisi kåydä vaikka vieraita ettei lapset säikähtäisi noin pahasti vieraista ihmisistä.

Vierailija
7/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa...

Ei tulisi mieleenkään mennä nykimään ketään hihasta ja kyselemään, että kukas olet...

Vierailija
8/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa tosi, tosi kummalliselta tuo, että lapsi alkaa itkeä nähdässään isänsä jonkun ihmisen kanssa. Minkä ikäinen lapsi on? 

Vierailija
9/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina tyhmästi tehty, sulla on tunteita mieheesi, kun noin vain menet kyselemään hänen seuralaiseltaan "kuka hän on", jos itse olisin ollut tuo nainen, olisin tuumannut tylysti "ja mitähän se sinulle kuului" yhtä töksäyttävä, kuin kysymys jonka esitit.

Luuletko oikeasti, että se oli miehesi työkaveri, saattoi ehkä ollakin, mutta elokuvissa...Taitaa olla vakavaa.

Elä elämäsi ja nauti, löydät kyllä kivan miehen itsellesi.

Vierailija
10/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olit pöljä, tietysti lasten takia kuuluu tervehtiä asiallisesti, mutta miksi menit töksäyttämään noin typerästi?

Vierailija
11/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on 7-vuotias poika, joka toivoo, että palaisimme yhteen, vaikka erosta jo 4 vuotta. en tiedä miksi tein niin. minulla ei ole tunteita. halusin itse erota. tuntuu kuin exä olisi veli. t.ap

Vierailija
12/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti omituista, että lapsi alkaa itkemään.

Vierailija
13/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex ei ollut treffeillä, vaan pelkän työkaverin kanssa siellä jostain syystä, niin vähän noloa sille naiselle, että joku tulee kyselemään että "kukas se sinä olet". Vaikuttaa vähän mustasukkaiselta exältä, joka heti haluaa tietää, kenen kanssa mies liikkuu ja seurustelee. Ihan ok tottakai mennä tervehtimään ja jutella, ehkä se mies olisi esitellyt naisen muutenkin.

Vierailija
14/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et voinut normaalisti moikata, ja eivätkö lapset tajunneet tai halunneet mennä moikkaamaan isäänsä? Etkö odottanut että exäsi olisi esitellyt naisen sinulle? Oletko varma että nainen oli lapsille tuntematon? Miksi halusit vajota maan alle?

Vierailija
15/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä tainnut päästä yli erosta, kun et pysty olemaan samassa tilassa exän kanssa puhuttelematta häntä tai 'vajoamatta maan alle'.

Miksi sinun piti mennä vetämään hihasta, olisit istunut ihan rauhassa omalla paikallasi.

Vierailija
16/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä että lapset asuu isällään.

Ehkei exäsi ole vielä halunnut esitellä uutta naistystäväänsä lapsille eikä sinullekaan, joten olis kyllä ollut paikallaan kunnioittaa hänen tapaansa.

Vierailija
17/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei olla eron jälkeen (siis 4 vuoteen) nähty kuin 3 kertaa. oli tavallaan kiva nähdä. exä asuu kyllä ihan toisen naisen kanssa, jonka kanssa oli leffatreffeillä. t.ap

Vierailija
18/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:07"]

No, ei olla eron jälkeen (siis 4 vuoteen) nähty kuin 3 kertaa. oli tavallaan kiva nähdä. exä asuu kyllä ihan toisen naisen kanssa, jonka kanssa oli leffatreffeillä. t.ap

[/quote]

Ja silti lapsenne toivoo että palaisitte yhteen, vaikka mies jo toisen kanssa asuu? Ja lapsi alkaa itkemään?

Vierailija
19/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää haiskahtaa niin provolta kun olla voi.. kokoajan sä keksit lisää tarinaa..

Lapset asuu isällään, silti sä et ole nähnyt sitä isää kun 3 kertaa neljän vuoden aikana ?? miten te lasten vaihdot hoidatte ?

Normaali ihminen olis sanonut lapsille että hei kattokaa iskä on tuolla. käykää moikkaamassa... jos lapsesi itkee ettei isi ja äiti palaa yhteen niin miksi se ei itke joka päivä sitä kotonaan isän ja tämän puolison luona. Jos kerran tällä iskällä kerran on puoliso niinkuin sanot..

Mä en tajuu enää mitään :)

Vierailija
20/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki on ihan 100 prosentin totta. vannon vaikka käsi raamatun päällä. asumme 400 metrin päässä toisistamme. Lapset kävelevät viikonloppuisin isältä mun luo. vanhempi on jo 11-vuotias. Ei meidän tarvitse nähdä. Toi oli ainoa kerta, kun konkreettisesti törmäsimme. Ovat hyväksyneet exän uuden asuinkumppanin, jota en ole nähnyt kuin yhdessä valokuvassa. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme