Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset frendit

Vierailija
07.02.2014 |

Naureskelevatko muut usein katsoessaan Toisenlaisia frendejä? Tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi :D.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus, vaikkakaan ei pahalla. Häpeä myöntää, että joskus jopa imitoidaan.

Vierailija
2/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nauran, mutta en ollenkaan pahantahtoisesti. He ovat hauskoja, kiva ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naureskelen joskus hyväntahtoisesti. Henkilöt ohjelmassa ovat niin ihanan aitoja. Samalla tavalla naureskelen joskus salaa lasten jutuille. Olen miettinyt, että onko se nauraminen ja huvittuminen sallittua. 

Vierailija
4/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8v. kehitysvammainen lapsi ja katson tätä sarjaa aina silloin tällöin. Arjen harmaudessa ja pojan kanssa olemisen raskaudessa helpottavaa nähdä miten kehitysvammaisella aikuisella voi mennä oikeasti ihan hyvin,ja voivat nauttia elämästään. Luo toivoa myös tämän mun pieneni tulevaisuuteen. :)

Ja joo,nauran itsekin lähes aina katsoessani tätä sarajaa. A: Myöskin siksi,että päähenkilöt ovat hauskoja,ja aitoja ihmisiä jotka eivät osaa peitellä juuri mitään tunteitaan vaan tuovat kaiken aidosti ja häpeilemättä esille. :) ja B: myös siksi että jos me ns.normaalien ihmisten kesken käyttäydyttäisiin ja reagoitaisiin asioihin samoin kuin he,saattaisi tämä maailma olla aikalailla kummallisempi paikka elää. :D

Vierailija
5/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lopettaa sen kattominen, kun tyttären kanssa katottiin ja tuli toisinaan tahattomasti naurettua.

Muksujen koulussa on harjaantumisluokkia, joita pidän tuon koulun rikkautena. Enkä halua, että lapset oppii tän mun alhaisen tavan naureskella vammaisille.

Vierailija
6/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin voi opettaa etteivät ilkeilläkseen naura,pilkkaa ja kiusaa kehitysvammaisia lapsia.Tää sarja  opettaa että myös kehitysvammaiset ihmiset ovat osa yhteiskuntaa,vaikkakin hyvin erilaisia ovat. Ja miksei sarjaa katsoessa voisi nauraakin?Tuskin se itkemistä ja surkutteluakaan varten on luotu? Pilkkanaurulla ja huvittuneella naurulla on aikalailla selvä ero. :)

Vierailija
7/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran, useinkin, ja ihan hyväntahtoisesti. Esim. eilen, kun Sonja oli lompakko-ostoksilla ja neuvotteli hienosti englanniksi. Tai kun Mikko Porvoon retkellään toisteli "en halua".

Ihana sarja, ja odotan kovin ensi viikon presidentti-jaksoa.

Vierailija
8/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen, enkä aina niin hyvällä. Vammaiset on pöljiä ja siksi nauran. Rehellisyys maan perii. :) Peace & Love!!

Vierailija
9/9 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,rehellisyys maan perii :D Taitaa sielläpäin olla onneton,katkera nainen huonossa avioliitossaan,itkevine,onnettomine lapsineen,paska ja huonosti palkattu työ jolla vaan on pakottava tarve naureskella ja ilkeillä ihmisille joilla tosiasiassa on asiat paljon paremmin kuin sulla. :D Kannattaisko vielä laihduttaakkin ehkä XD Varmaan ukkokin vielä pihtaa kun oot niin kamala. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi