Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi millään uskoa raskaustestin tulosta...

Vierailija
28.01.2014 |

Tilanne on siis seuraavanlainen:

Mulla on aina olleet kellontarkat menkat, kierto tassan 28 paivaa ja menkat tulee aina aamusta kello kuuden ja yhdeksan valilla.

Tassa kierrossa menkat tulivat kaksi paivaa liian aikaisin. Ihmettelin jo tata ja tassa kierrossa oli erilaista sekin etta menkkakipuja alkoi tuntumaan jo pari paivaa ennen.. Menkat alkoi tosi niukasti mika ei ole normaalien menkkojeni tapaista mutta illasta sitten hanat oli auki kunnolla. Luulin siis ihan normaaleiksi menkoiksi ja menkkakivut senkun yltyi kovasti. Vatsaa kramppasi niin paljon etta jouduin jopa turvautumaan sarkylaakkeisiin. Vuotokin oli ehka runsaampaa kuin normaalisti. Todellakin ihan kunnon menkoilta vaikutti.Vuotoa kesti kaksi paivaa ja sitten loppui yllattaen. (yleensa vuotoa mulla kestanyt kaksi paivaa kunnolla ja kolmas paiva tuhrua ja neljas paiva ihan jotain pienta ja viides paiva on jo yleensa ihan kuiva) 

Vatsa on kuitenkin kramppaillut pari paivaa menkkojen loppumisen jalkeen ja yhtakkia mun rinnat ovat muuttuneet tosi herkiksi, ei kesta enaa nukkua mahallaan ja kaiken lisaksi luulin etta vatsatauti yllatti mutta kuvotus on jatkunut jo kolme paivaa. 

Siispa tein raskaustestin tanaan aamulla vaan saadakseni mielenrauhan nailta psykosomaattisilta oireilta ja mita viela, vahva viivahan sinne raskaustestiin pamahti, ei edes mikaan haamu vaan ihan kunnon viiva. Jotenkin en vaan voi uskoa....

Mahdollinen vauva ei ole meille katastrofi, suunnitelmissa on ollut etta vuoden paasta voitaisiin alkaa ihan tosissaan yrittamaan mutta nyt kun itsellani on viela vahan yliopisto kesken olisi kiva saada se tehtya ensin...

En vaan voi uskoa etta olisin raskaana tuollaisten ihan oikeesti KUNNON menkkojen jalkeen? Yleensahan sita kuulee kuinka ihmisilla on valemenkat etta tulee tuhruista vuotoa hiukan mutta voin sanoa etta viiime menkat oli kylla runsaammat kuin mita mulla on yleensa ja kauheat kivutkin oli.

Voiko raskaustesti oikeasti nayttaa vaaran plussan? 

Onko kellekaan muulle teista kaynyt vastaavaa etta tulleet suuret menkat ja silti raskaana? Tai onko raskaustestinne nayttanyt vaaran plussan?

En vaan voi uskoa tuota todeksi sitten millaan. 

Ostan tanaan uuden raskaustestin ja teen huomenna ja jos sekin on plussa niin sitten soittoa laakarikeskukseen!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt hyvä ihminen <3

Luonto on tarkoittanut asian näin. Ja toisekseen, eihän lääkäri voi edes olla täysin varma, että siellä toinen olisi ollut?

Olen kuullut enemmän positiivisia kuin neg kokemuksia aiheesta. Eli siis sinuna luottaisin raskauden jatkuvan normaalisti. Tsemppiä :)

Vierailija
42/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:05"]

Noniin soittoa vaan omalle laakarille ja siellakin oltiin sita mielta etta voi olla keskenmeno mutta ultrataan niin saadaan varmuus tilanteesta.

Sain jo talle iltapaivalle ajan ultraan joten tanaan sitten selviaa meidan perheen kohtalo...

Olotila tuntuu jokseenkin rauhalliselta mutta jokseenkin myos ihan kamalalta..

Parastahan tassa on se etta en ole edes ehtinyt miehelleni mitaan asiasta sanomaan. Tassa kun ollaan menty useampi vuosi keskeytetylla yhdynnalla johon erityisesti mun miehella on suuri luotto ja itse varsinkin alkuaikoina pelkasin raskautta melkein joka kuukausi. Nykyaan en edes ole ajatellut vahingon mahdollisuutta... Mieheni on aina hyvin rauhallinen ja sanoo etta ei ole ottanut riskeja tassa kuussa etta en voi olla raskaana. Nyt kun menkat alkoi aiemmin ihmettelin ihan aaneen ja mieheni vaan sanoi etta eiks se ole aivan normaalia joskus tulla hiukan aiemmin. Joskus jos olen tehnyt raskaustestin vain saadakseni mielenrauhan raskausoireilta mita olen paassani kehitellyt niin mies on vaan ihmetellyt ja pyoritellyt paataan. Nyt en sitten edes kehdannut kertoa etta ostin raskaustestin ja tanaan aamulla mies oli jo lahtenyt toihin ennnen kuin edes herasin... 

Olis vaan niin paljon helpompaa jos hanella olisi tanaan vapaapaiva ja saisin tukea mutta ei oo nyt mahdollista...

ap

[/quote]Keskeytetyllä yhdynnällä menty + ei ole otettu riskejä. Jeah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sinulle ap! Nyt syö jotain ja koita rauhoittua <3

Vierailija
44/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestissä toimii viel Äät ja Ööt ja kohta ollaan ulkomailta...

Vierailija
45/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:00"]

[/quote] Otsikossa vain mokasi... Vaikka kohta selittää millää ctrl+alt+mikälie-kombolla saa äääkköset mutta ei jaksanut käyttää muuta kuin otsikossa.

Vierailija
46/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:14"]

[/quote] Otsikossa vain mokasi... Vaikka kohta selittää millää ctrl+alt+mikälie-kombolla saa äääkköset mutta ei jaksanut käyttää muuta kuin otsikossa.

[/quote]

Ja aluksi ei mies tiennyt raskaustestistä, ei positiivisestä tuloksesta mutta viimeisimmässä viestissä ap kertoo maalailleensa jo kuvia tulevasta elämästä perheenä....

Vierailija
47/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:hän sanoi yhdessä viestissä että olivat suunnitelleet lasta vuoden tai parin päästä.miks pitää tulla tänne haukkumaan ja arvostelemaan jos ei viitsi lukea koko keskustelua alusta ja kunnolla?

Vierailija
48/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Ja aluksi ei mies tiennyt raskaustestistä, ei positiivisestä tuloksesta mutta viimeisimmässä viestissä ap kertoo maalailleensa jo kuvia tulevasta elämästä perheenä....

[/quote]

hitto luin väärin, mielelleni eikä miehelleni siinä luki. Sorry! :(

Vierailija
49/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

hitto luin väärin, mielelleni eikä miehelleni siinä luki. Sorry! :(

[/quote]

Pitäiskö lukea kunnolla ennenkuin alkaa ilkeilemään toiselle >:/

Vierailija
50/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monenlaisia pillereita, yhdistelmä- ja minipillereitä,  eri materiaalia olevia kondomeja, on hormonikierukka, monenlaisia kuparikierukoita, ehkäisykapselit, pistoksena annettava ehkäisyruiske... ja ei muka jollekin löydy sopivaa.

Vierailija
51/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO! Kyllä osaakin olla sairaita ihmisiä.

Vierailija
52/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aina kellontarkat menkat neljän viikon välein? Ja nyt menkat pari päivää myöhässä,  positiivinen raskaustesti ja samantien ultraan, jossa näkyy sikiö 6+3. Ovulaatio lääkärin sanojen mukaan tapahtunut normaalia aiemmin. Käytännössä siis noin kaksi viikkoa normaalia aiemmin. Eli edellisten menkkojen aikaan on ovuloinut ja seksiä harrastettu? Kaikki on mahdollista. Silti...

Mikä tässä ei täsmää? Mika tassa ei tasmaa?

Vierailija
53/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks joku sanonut että se ovulaatio on ollut aina samoihin aikoihin?voihan raskaudenkin jälkeen tulla raskaaksi vaikka menkkoja ei olis ollutkaan.

aina pitää ruveta neiti etsiväksi ja epäillä jokaista viestiä provoksi.oikein etsimällä etsiä niitä merkkejä.

Vierailija
54/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaillahan ei voi käyttää ääkkösin varustettua näppistä... :D

Vierailija
55/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa luulen että aika monikin palstamammoista on ulkosuomalaisia. Itsekin kävin paljon enemmän luuhaamassa tällaisilla keskustelupalstoilla ulkomailla asuessani. Sitä kaipasi suomenkieltä ja tällaine törkypalsta sopi oikein hyvin täyttämään tarpeet ja kun ei niitä juorujakaan kuule samalla tapaa niin täältä sitten pystyi lukemaan juoruja koko Suomesta. 
nykyään asun Suomes mutta palstailen silti,mut huomattavasti harvemmin.

Tuohon ääkkös hommaan et jos olet ostanut ulkomalta läppärin niin sitä puuttuu usein ät ja öt ja ne kyl voi tehda näppäinyhdistelmällä mutta se on oikeasti aika työlästä. Itsekin kätän mun miehen ulkomailta ostettua läppäriä usein ja en aina jaksa tehdä ääkkösiä kunnolla. Ei kai kukaan sitä häiriinny?

Mutta siis tämä ketjun aloittaja niin eihän tässä mitenkään romantisoitu ulkomailla asumista eikä se muutenkaan ollut pääpointti! niin miksi siihen pitäisi tarketua.

Kaksosraskauksiakin tapahtuu aika paljon Suomessa vuosittain joten ei ole mitenkään luonnonoikku jos kaksosia odottaa ja niitä keskenmenojakin sattuu paljon useamminkin kuin osaatte edes arvata joten ihan normaali ketjuhan tämä oli. Nainen etsi vertaistukea ja näytti olevan hämillään...

tsemppii vaan hälle missä ikinä oletkaan! Ja onnea nyt kuitenkin raskaudesta

Vierailija
56/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:18"]

onks joku sanonut että se ovulaatio on ollut aina samoihin aikoihin?voihan raskaudenkin jälkeen tulla raskaaksi vaikka menkkoja ei olis ollutkaan.

aina pitää ruveta neiti etsiväksi ja epäillä jokaista viestiä provoksi.oikein etsimällä etsiä niitä merkkejä.

[/quote]

Raskauden jälkeen voi tietenkin tulla raskaaksi, vaikkei menkkoja olisikaan. Mutta  ovulaatio on täytynyt olla.

Vierailija
57/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:54"]

Eikös varhaisen km:n jälkeenkin raskaushormonit jyllää kropassa vielä jonkin aikaa..?

[/quote]

Mutta luulis etta raskausoireet ei ainakaan pahenisi ? Nimittain rintakipua tai kuvotusta mulla ei ollut ennen kuin menkkojen jalkeen..

Mut hyvin mahdollista sekin etta olisi ollut keskenmeno... 

[/quote]

itse menin rv 12 np-ultraan, vatsa oli kasvanut, rinnat arat, oksentelin 24/7 (järkyt pahoinvoinnit), sikiö vastasi rv 6- hengittämätön. Oli ollut rajujavuotoja, mut siellä se köllötteli -> 2 kertaa kaavinta -> kohtutulehdus

Vierailija
58/63 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:54"]

Eikös varhaisen km:n jälkeenkin raskaushormonit jyllää kropassa vielä jonkin aikaa..?

[/quote]

Mutta luulis etta raskausoireet ei ainakaan pahenisi ? Nimittain rintakipua tai kuvotusta mulla ei ollut ennen kuin menkkojen jalkeen..

Mut hyvin mahdollista sekin etta olisi ollut keskenmeno... 

[/quote]

itse menin rv 12 np-ultraan, vatsa oli kasvanut, rinnat arat, oksentelin 24/7 (järkyt pahoinvoinnit), sikiö vastasi rv 6- hengittämätön. Oli ollut rajujavuotoja, mut siellä se köllötteli -> 2 kertaa kaavinta -> kohtutulehdus

[/quote]

Sikiö on aina hengittämätön ystävä hyvä.

Vierailija
59/63 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sikiö aina hengittämätön??eikä ole,TOLLO.

Saikohan ap kerrottua mihelleen?

Vierailija
60/63 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuli kerran kunnon plussa, kaksipunaista viivaa ja menin hormonitestiin ja tulos raskaushormoni 2 eli ei raskaana. Raskaushormoni nousee joistain sairauksista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä