Pelkäättekö koskaan että peiliin katsoessa näkyisi joku ylimääräinen hahmo?
Melkein aina kasvoja pestessä mietin miten reagoisin jos kasvot peilin korkeudelle nostaessani olan takana olisi... jokin. :(
Kommentit (54)
Juurikin nämä peili ja suihku hommat ovat karseita:D sitten yksi vielä mitä joskus pelkäsin että saunan puolelta tulisi joku mörkö kun olisin suihkussa, smeagol taisi olla suurin pelkoni silloin:D
toinen on
Bloody Mary
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:39"]
Jaa-a. Sanotaanko etten pysty sanoa peilin edessä kolme kertaa candyman eli jonkin verran pelkään samaa kuin ap. Samoin pelottaa katsoa pimeän aikaan auton taustapeilin kautta takapenkille, kun ajelen itsekseni.
[/quote]
Aina kun olen vähääkään herkillä pelkään todella. Suljen simäni isojen peilien kohdalla ja vessassa hampaita pestessä. Kaikkein eniten pelkään, että joku demoni näkyisi ollessani ystävieni luona ja pelotus sanoisi, että ystäväni ovat demonin "puolella" ja minä olen seuraava.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:38"]Aina kun olen vähääkään herkillä pelkään todella. Suljen simäni isojen peilien kohdalla ja vessassa hampaita pestessä. Kaikkein eniten pelkään, että joku demoni näkyisi ollessani ystävieni luona ja pelotus sanoisi, että ystäväni ovat demonin "puolella" ja minä olen seuraava.[/quote]
Nyt olisi psykoosilääkkeille käyttöä..
Juu, en pelkää, mutta 2 kertaa olen nähnyt outoja peilissä. Toisella kertaa nuorena näin itseäni ympärillä auran ja toisella kerralla katsoessani peiliin näin itseni pää ja katse varpaisiin päin. Tuo jälkimmäinen on kyllä mietityttänyt paljonkin.
Tuon peiliin katsomisen lisäksi joku teininä katsomani kauhuelokuva aiheutti sen, etten uskaltanut pestä hiuksia silmät kiinni. Oli kauhea ajatus, että kun avaan silmäni, joku on ilmestynyt eteeni.
Mutta jos haluaa nähdä outoja kasvoja peilissä kannattaa koittaa tuota: http://mindhacks.com/2010/09/18/the-strange-face-in-the-mirror-illusion/.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:39"]Jaa-a. Sanotaanko etten pysty sanoa peilin edessä kolme kertaa candyman eli jonkin verran pelkään samaa kuin ap. Samoin pelottaa katsoa pimeän aikaan auton taustapeilin kautta takapenkille, kun ajelen itsekseni.
[/quote]
Mulla on tää ihan sama edelleen. Katsoin Candyman-leffat 10 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:39"]Jaa-a. Sanotaanko etten pysty sanoa peilin edessä kolme kertaa candyman eli jonkin verran pelkään samaa kuin ap. Samoin pelottaa katsoa pimeän aikaan auton taustapeilin kautta takapenkille, kun ajelen itsekseni.
[/quote]
Mulla on tää ihan sama edelleen. Katsoin Candyman-leffat 10 vuotta sitten.
Oma pärstäki aiheuttaa jo sellasta puistatusta, kun yöllä vessan peilistä vilkasee.
Ihanaa! Mä en ole yksin! Jotenkin olen ajatellut, että on Tosi Noloa että kolmikymppisenä on vielä tällaisia "pelkoja". Mutta se vessan peili yöllä, karmivaa... Ja tosiaan silmien avaaminen suihkussa hiusten pesun jälkeen ja... hyh.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:43"]En pelkää. Mutta toisinaan pelkään, että muut ovat muuttuneet kauhuolennoiksi katsoessani muualle. Siis vaikka yöllä jos mene vessaan ja tulen takaisin makkariin, niin pelkään mieheni olevan joku muu. Väsyneenä tämä korostuu, esim.imetysaikana.
[/quote]
Tämä imetyspointti on mielenkiintoinen, olen aina pelännyt kaikkea yliluonnollista ja just tässä ketjussa kuvailtuja juttuja. Imetysaikana pelot ovat olleet tosi voimakkaita ja olen pelännyt jopa tuhisevaa vauvaa. Väsymys ja hormonit?