Pelkäättekö koskaan että peiliin katsoessa näkyisi joku ylimääräinen hahmo?
Melkein aina kasvoja pestessä mietin miten reagoisin jos kasvot peilin korkeudelle nostaessani olan takana olisi... jokin. :(
Kommentit (54)
Joo, olen katsonut ilmeisesti vääriä leffoja. Makuuhuoneen käännettävän peilin käännän poispäin sängystä iltaisin. Vessakäynti ei pelota, koska vessassa on valo. Teininä näin unta, että katson kasvojani rikkoutuneesta peilistä. Unessa ei ollut mitään painajaismaista, mutta se oli pelottavampi kuin esimerkiksi putoamisuni tai muu painajainen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:27"]
Pelkään vain sitä, että kaulassani näkyy ylimääräinen leuka.
[/quote]
:D
En pelkää. Mutta toisinaan pelkään, että muut ovat muuttuneet kauhuolennoiksi katsoessani muualle. Siis vaikka yöllä jos mene vessaan ja tulen takaisin makkariin, niin pelkään mieheni olevan joku muu. Väsyneenä tämä korostuu, esim.imetysaikana.
Oi, mulla oli kans joskus teininä tuo pelko ja muistan kuinka saunan vessassa pesin naamaani ja ajattelin että peilistä näkyy joku kun nostan pääni. Kauhukseni huomasin, että todellakin joku seisoi ovenraossa. Veljeni! Sai kyllä huutia pelottelemisesta.
Nytkin joskus se käy mielessä, kuten myös suihkussa seisoessa silmät kiinni...
En ole edes muistanut koko pelkoa, mutta nyt palautui mieleen teiniaikojen yölliset vessareissut. Etenkin tuon jo aiemmin mainitun Candyman-leffan jälkeen vältin peiliin katsomista hysteerisyyteen saakka ja pelkäsin, etten edes mielessäni sano kolmea kertaa sitä nimeä :D
juu, johtuu Candymanista. samoin sellainen leffa kuin Mirrors jätti pitkäksi aikaa järjettömän pelon, että peilikuvani repii naamani irti.. inhoan sitäå vaihetta, kun pessyt naaman & pitää suoristua
peilikaapit ovat muuten hirveitä, jos ne ovat jäävät auki auki!!! monesti pelästynyt pimeässä vessassa näkyvää hahmoa, joka onkin vain oma heijastukseni
Joskus yksin kotona puuhaillessa tulee mieleen, että entäs jos nyt vilkaisen meidän portaikkoon ja rappujen päässä, ylätasanteella, seisoisi vaikka se Ring-elokuvan tyttö. Itseasiassa nytkin tätä kirjoittaessani tuli inha olo :D
Candyman, Candyman, Candymaaaan..
hyytävä leffa & varmasti aiheuttanut monelle traumat peilejä kohtaan, vaikka tuskinpa se Tony mikä lie pistää koukun käteen & tulee sieltä Hollywoodista asti tappamaan jonkun peilin edessä möykkäävän suomalaisjuntin :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:41"]
Aina kun oon kattonu jonkun kauhuleffan.
[/quote]
Sama juttu ja harrastan ko. elokuvien katselua eli sellainen pelko melko useinkin :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:06"]
Joskus yksin kotona puuhaillessa tulee mieleen, että entäs jos nyt vilkaisen meidän portaikkoon ja rappujen päässä, ylätasanteella, seisoisi vaikka se Ring-elokuvan tyttö. Itseasiassa nytkin tätä kirjoittaessani tuli inha olo :D
[/quote]
meillä on tietokone pöytä portaiden alla ja iltaisin aina tulee mieleen, että mitä jos se "kaunan" nariseva pikkupoika olisikin nyt tuossa portaikossa..!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:09"]
[/quote]
meillä on tietokone pöytä portaiden alla ja iltaisin aina tulee mieleen, että mitä jos se "kaunan" nariseva pikkupoika olisikin nyt tuossa portaikossa..!
[/quote]
Joo, se poika on myös yksi niistä kammotuksista, joita olen kuvitellut sinne tasanteelle. Hyi hitto. Japsit osaa kyllä tehdä mun kauhuhermoon osuvia leffoja.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:39"]
Jaa-a. Sanotaanko etten pysty sanoa peilin edessä kolme kertaa candyman eli jonkin verran pelkään samaa kuin ap. Samoin pelottaa katsoa pimeän aikaan auton taustapeilin kautta takapenkille, kun ajelen itsekseni.
[/quote]
se se oliki eikä laskee seittemään !!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:09"]
[/quote]
[/quote]
Joo, se poika on myös yksi niistä kammotuksista, joita olen kuvitellut sinne tasanteelle. Hyi hitto. Japsit osaa kyllä tehdä mun kauhuhermoon osuvia leffoja.
[/quote]
Japsit tekee muutenkin sairaita leffoja esim Guinea pig
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:21"]
Onko teillä lääkitys kunnossa ?
[/quote]
Oletko isoisäsi lapsi :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:16"]
Melkein aina kasvoja pestessä mietin miten reagoisin jos kasvot peilin korkeudelle nostaessani olan takana olisi... jokin. :(
[/quote]
Mä pelkään vain sitä, että ryppyjä näkyy lisää omassa naamassani.
When I'm in the shower I'm afraid to wash my hair
Cause I might open my eyes and find someone standing there...
I always feel like somebody's watching meeeeeeee.........
Oli myös se että piti mennä pimeään vessaan, tuijottaa peliä ja toistaa bloody Mary tai verinen Mari ja sitten verinen naishahmo ilmestyy peiliin xD
Joka kerta peiliin katsoessani toivon, että vierelläni näkyisi nainen.
M29
Ei ole pelottanut, mutta kiitos vain nyt kyllä pelottaa!!!! :-o