Ostatte itsellenne ison pussin sipsejä (275g). Missä ajassa syötte sen? Kuukaudessa, viikossa vai miten?
Itselläni saattaa jäädä pussin jämä kuukaudeksi kaappiin ja sitten syön lisää.
Kommentit (38)
En osta sipsejä, koska en pidä niistä.
Ostan aina vaan pienen pussin, koska pystyisin vetää sen 300g helposti illassa. Ei mun dekki kestä liikaa herkkuja.
Peruna on terveellistä. Syön kaiken kerralla.
Syön vähän päältä ja lasten kaverit sitten syö ne loput, muuten niitä avattuja on vuosienkin päästä.
Sekä Taffel että Estrella suosittelevat, että sipsit syödään vuorokauden sisällä avaamisesta. Rapeus katoaa, kun sipsit joutuvat kosketuksiin ilman kanssa. Myös rasva härskiintyy nopeasti.
200 g menee kerralla. 300 grammaa on sellainen koko, että liian pieni jää vain jämät toiseen kertaan, mutta kerrallakaan ei viitsi syödä kun eivät sitten maistu loppua kohti niin hyvälle.
Ottaisin kourallisen ja loput varmaan löytäisin vuoden päästä kaapin perältä.
Joskus harvoin ( ehkä pari krt puolessa vuodessa) kun tekee mieli sipsiä, ostan sellaisen Taffelin 75g pussin. Mutta sekin jää kyllä syömättä. En vain ole suolaisen perään.
Ostan yleensä isomman pussin, mutta parissa päivässä syön.
Enpä tiedä koska ostan vain Kettlen laatusipsejä, joita myydään pienemmissä paketeissa.
En ole sipsien ystävä. Todennäköisesti söisin muutaman ja laittaisin kaappiin ja sinne se unohtuisi, ja lentäisi sitten myöhemmin roskiin. Jos sipsipussin tilalla olisi vaikkapa 32cm pizza niin sanon että 20 minuuttia :D
Vierailija kirjoitti:
15-25min.
Sama. Vedän useimmiten myös kaksi erilaista dippiä kerralla. Toinen on hot chili ja toinen sweet chili.
Vitsit, miten kateellinen olen kaikille teille, jotka ette pidä sipseistä ja suolaisista herkuista tai pystytte helposti jättämään herkut väliin! Itse väännän lähes tulkoon itkua aina kaupassa, että tännekö ne herkut pitää taas jättää. Usein katson kateellisena ihmisiä, jotka ostaa sipsejä ja mietin, että illalla ne katsoo telkkaria ja syö sipsejä (tai muuta herkkua).
Syön tietenkin joskus herkkuja, mutta voisin syödä joka päivä.
En ikinä osta isoja pusseja sipsejä koska en pysty syömään niitä kuin pienen määrän kerrallaan. Minipusseja tulee silloin tällöin ostettua. Niissäkin (75-100 g pusseissa) menee pari päivää kunnes saan syötyä loppuun.
Olen läski mutta jostain syystä sipsejä en pysty syömään paljoa kerrallaan.
Miksi lähes aina sitten pelkkiä jättipusseja kun jokin odotus valmistajalla aina porukalla syömisestä ja 250 grammaa riittäisi hyvin yksin.
Pari päivää tai monta kuukautta. Sitten taas makeita herkkuja en pysty vastustamaan yhtään ja syön kaiken kerralla
Ihme, että vielä kukaan palstan läskipoliiseista ei oo bongannut tätä ketjua ja alkanut huutaa lihomisen synnistä. Sitä odotellessa Taffeleita rapistelen.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, miten kateellinen olen kaikille teille, jotka ette pidä sipseistä ja suolaisista herkuista tai pystytte helposti jättämään herkut väliin! Itse väännän lähes tulkoon itkua aina kaupassa, että tännekö ne herkut pitää taas jättää. Usein katson kateellisena ihmisiä, jotka ostaa sipsejä ja mietin, että illalla ne katsoo telkkaria ja syö sipsejä (tai muuta herkkua).
Syön tietenkin joskus herkkuja, mutta voisin syödä joka päivä.
Sympatiat sinulle, sen sijaan ei ap:lle. Olenko ainut, joka näkee sen takana henkilön, joka ajattelee seuraavaa: "Sipsit, miten rasvaisia ja epäterveellisiä. Pystyn syömään niitä vain vähän kerralla. Olkaa minulle kateellisia."
En osta koskaan 100 g isompaa pussia koska se on kahdelle päivälle sopiva. Ja avatussa pussissa väljähtyneet sipsit on pahoja