Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihimo!!!

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla on hirveä seksihimo koko ajan, eikä ole miestä. Oon jo 5 kuukautta ollut ilman, erosta vasta vähän aikaa. Pikkarit kostuu ja alapäässä tykyttää, seksiä ajattelen melkein koko ajan. Mulla ei ole mitään mahdollisuuksia hakea nyt seuraa mistää, koska huolehdin yksin kahdesta pienestä lapsesta. Itsetyydytyksellä en saa riittävästi helpotusta. Onko kellään kokemuksia vastaavasta vertaistueksi? Neuvoja tilanteeseen?

T. N27

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa keskittyä mihinkään, kun tekee koko ajan mieli... Googlaan kiihottavia seksikuvia ja kateellisena katselen niitä ja pariskuntia. Olkaa onnellisia te, jotka saatte seksiä!!!

T. Ap

Vierailija
2/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa keskittyä mihinkään, kun tekee koko ajan mieli... Googlaan kiihottavia seksikuvia ja kateellisena katselen niitä ja pariskuntia. Olkaa onnellisia te, jotka saatte seksiä!!!

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöö

Vierailija
4/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän täältä munaa löydy kun tarpeeksi kauan huhuilet.

Vierailija
5/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei oo seksihimoo enää ollenkaan... :( Ei ees masturbointi onnistu. -Nainen 19

Vierailija
6/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit hiekkalaatikolle, kyllä se siitä...

Vierailija
7/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nymfovaihe päällä taas. Mies onneksi on halukas, milloin vaan mutta ei riitä :( Mikä neuvoksi??

Vierailija
8/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps, ite ollu 4 kk ja asun niin pienessä kaupungissa ettei löydy miestä joka olisi kiinnostunut minusta ja minä hänestä. oon tosi masentunut tästä seksittömyydestä ja rakkaudettomuudesta. itsetunto valahtanut pohjalukemiin sen myötä. ei oo pitkä aika tietty ilman mutta suhteessa harrastettiin niin usein ja nykyään en vain löydä sopivaa miestä ;:(

Vierailija
9/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tekee kokoajan mieli seksiä. Viimeksi meillä oli seksiä tiistaiaamuna, mutta vain mies sai. Mä hoitelin sen käsin. Oliskohan tänäiltana mun uoro?

Vierailija
10/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans seksihimo. Viimeksi panin Juhannuksena ja tänään teki taas mieli. Apua ?!?!? Pitäiskö mennä lääkärille ?!?!!?

Vierailija
11/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on seksihimo, vaikka viimeksi eilen sain.

Vierailija
12/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas... Päivän munankipeän yh:n ruikutusavaus.

Vierailija
13/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuuko ap tampereella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi