Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Lähdin kapakasta hyvän näköisen kundin matkaan. Hänen kämpillä sitten juttu eteni ja voi mikä järkytys varmaan 5cm nysä seisokissa. Pyrskähdin nauruun ja kundi sai hirveen kilarin ja käski poistua. Ei muuta kun kuteet päälle ja ulos, taxikuskikin kysyi mikä naurattaa mutta, en kertonut. Mira 29.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kapakasta hyvän näköisen kundin matkaan. Hänen kämpillä sitten juttu eteni ja voi mikä järkytys varmaan 5cm nysä seisokissa. Pyrskähdin nauruun ja kundi sai hirveen kilarin ja käski poistua. Ei muuta kun kuteet päälle ja ulos, taxikuskikin kysyi mikä naurattaa mutta, en kertonut. Mira 29.
varmaa joku mies nauraa kun yrittää lauveta sun väljää toosaan.
Ehkä joku 11cm, ei kovin paksu. Oli osinoilleen normaali kuitenkin eikä mikään mikropenis. Äijä käytti sitä ihan hyvin ja viimeisteli kahden käden sormetuksella niin että olin tosi otettu, pantu ja saanut. Kun tutustuttiin antoi myös kieltä. Tosiaan uskomattomat sormet jäi mieleen.
Ei nämä ole niin kauheita juttuja jos molemmilla on taito sada toinen kuumaksi ja tulemaan. Paljon pahempi jos joku tulee ja työntyy ja roiskasee ja lopettaa kun ei enää pysty. Siinähän sitten häpeät että olitkin niin helppo etkä saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pienin on ollut alta 10 cm mutta ihan ok paksu. Oli helppo ottaa suuhun siinä ne positiiviset. Oli vielä nopeasti laukeava niin ei ehtinyt edes sisään asti kun laukesi. Lisänä kaverin kusipäinen luonne ja suuret puheet seksitaidoistaan mitkä oli sitten olemattomat. Ei tavattu uudestaan. Vika oli hänen mielestä minussa enkä kuulemma koskaan tule löytämään miestä joka voisi minut tyydyttää tai edes harrastaa kanssani seksiä. Voi se ollakin näin en väitä vastaan.
Kerran ollaan tultu tämän miehen kanssa kaupungilla vastakkain ja olin vielä uuden kumppanini kanssa liikkeellä joka sitten käytti tilaisuuden hyväkseen olemalla oikein hellyyttävä. Piti kädestä, pussaili, kuiskaili korvaan ja otti kainaloon kun pysähdyttiin. Kumppanini tietää tästä miehestä ja millainen meidän kohtaaminen oli.
Tyyppi käveli katse maassa vähän kiertäen ohi :'D oli välissä ehkä kaksi viikkoa.
Nykyisellä kumppanil
Oliko Porvoolainen palomies? :D
"Oliko Porvoolainen palomies?"
Ei kyllä tämä idiootti oli ihan real life-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti oli, tarkoitin vaan että munan koko, asenne ja käytös sopii hyvin yhteen Porvoolaiseen palomieheen :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti oli, tarkoitin vaan että munan koko, asenne ja käytös sopii hyvin yhteen Porvoolaiseen palomieheen :P
Aa :'D
Keskisemmästä suomesta löytyy tämä.
pitäisikö tehdä sama kysyely toisinpäin... Isoin pilde mitä olet joutunut höyläämää? Meni sinne yksi vai kaksi kättä? Ja jos meni kaksi kättä mahtuisi vielä taputtamaankin??
Olen bimies ja pienin jota olen ottanut peppuun oli normi nakin kokoinen. Kaveri kehui miten olin tiukka ja tuli tosi nopeesti, itse en tuntenut mitään. Vasta kun liemet alkoi valua ulos tiesin, että on ollut sisällä.
Murullani on pieni ja nuppuinen lepotilassa, mutta kyllä se siitä kasvaa.
Ei miksikään jättiläisen nuijaksi, mutta tarpeeksi kuitenkin.
Mulle ei kelpaa pikkupikku pippeli, kyrvän pitää olla vähä 20 centtii, pienimunaiset miehet saa tehdä itsarin mun mielestä
Vierailija kirjoitti:
Murullani on pieni ja nuppuinen lepotilassa, mutta kyllä se siitä kasvaa.
Ei miksikään jättiläisen nuijaksi, mutta tarpeeksi kuitenkin.
Kaverinsa nauraa sun miehen nappulalle selän takana jos lepotilassa pieni. Kiva kun jutteleevat porukassa niin nauraavat porukassa.
Joillakin se muna lakkaa kasvamasta siinä seitsemänvuotiaana. Siihen jää kehitys ja sitten aikuisena ollaan pienimunaisia ja vähän hönöjä.
10 cm on jo aika iso.