Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
521/735 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitiukka😂😂 kohtelias tapa sanoa, että vähän löysä

Vierailija
522/735 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin lapsella. En voinut uskoa todeksi. Meni halut. Eihän siitä mitään tullut, niin pientä ei saa edes sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/735 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä seurustelin söpön kundin kanssa jolla oli varmaan 3cm pitkä erektiossa, jotain kertoneen se jo ettei yhdynnässä saanut vietyä neitsyyttäni vaan sormillaan...seksissä kalu lipsui jatkuvasti ulos eikä kortsukaan meinannut pysyä.  Nyt aikuisena on kyllä katselisi moista nakkia yhtään päivää!

Vierailija
524/735 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä oli pieni, mutta en tiedä johtuiko valtavasta vatsasta vai oliko oikeasti pienimulkkuinen... ensin koetettiin panna takaapäin, valtava vatsa lösähti pakaroideni päälle ja tyyppi aikansa sovitteli sisään kunnes ähkäisi " tule sä päälle!" orastava suhde kaatui tähän ekaan sekstailuun.

Vierailija
525/735 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pieni oli,ei tuntunut ykkösessä eikä kakkosessa. On kyllä sääli kun noille pienille ei voi mitään tehdä.

Vierailija
526/735 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee että pituuksien arviointi silmämääräisesti on kyllä taitolaji.

Tuskin on kukaan nähnyt 3cm penistä, ja sen päälle ei viritettäisi kyllä enää minkäänlaista kondomia. Ennemminkin sormustin.

Jos taas valtaosalla ollut 15-22cm , niin on käynyt melkoinen tuuri. Todennäköisempää on että mitat heittää ja oikea haarukka on 13-19cm.

Vierailija
527/735 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

Tommonen natsa tuli kerran itsellekin vastaan. Mies oli pitkä ja raamikas, mutta kun sänkyyn päästiin, en tuntenut koko vehjettä. Hämmennyin niin, että loppui alkuunsa koko touhu ja pian sen jälkeen loppui tapailukin. Miehelle en toki sanonut totuutta, taisin valehdella, ettei olekaan kumeja tai jotain (en muista enää, aikaa jo sen verran paljon tästä), eikä tapailu siis heti tuohon loppunut, vaan lopetin sen sitten myöhemmin jollain perus et sä taida ollakaan ihan mun tyyppiä-tyylisellä höpönlöpöllä.

Vierailija
528/735 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Saksassa, Münchenissä, tutustuin yhteen paikalliseen mieheen.

Kun olin riisumassa hänen boxereitaan, sieltä kurkisti pieni nakki...

Halut meni siinä...

Vierailija
529/735 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran 18-senttisen pikku pippelin joka hädin tuskin oli hk:n sinisen paksuinen. Se oli aivan kamala hetki 😱 Tämän jälkeen olen pitäytynyt vain vauva-lehden palstan vakiokirjoittajissa eikä ole tarvinnut pettyä!

Vierailija
530/735 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä poikaystävälläni oli melkoisen pieni, ehkä 10 cm paikkeilla. Pieni kalu, mutta jostain syystä hänen lastinsa olivat todella isoja.

Vierailija
531/735 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken seurustelin pojan kanssa jolla oli noin 15cm 😳

Vierailija
532/735 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirva22 kirjoitti:

Hetken seurustelin pojan kanssa jolla oli noin 15cm 😳

Jarno, se on ihan ok jos sulla on tosi pieni ja käyttämätön kalu. Ei sun tartte naisena yrittää päteä verkossa. Nyt rasvaa tukkaan ja rexonaa kainaloon ja baanalle. Kyllä sullekin vielä joku löytyy ❤️

Äh, älkää jaksako! 'Älä ruoki trollia' on netin paras viisaus. Miksi jaksatte kommentoida ihan selvästi psyykkisesti sairaan ihmisen juttuja kerta toisensa jälkeen? Antakaa olla niin jonain päivänä luovuttaa, kun ei saa haluamaansa huomiota ja kicksejä.

Näillä palstoilla pitäisi olla tupas-tunnistautuminen käytössä niin säilyisi joku taso. Edes niin että kirjoittajan voisi tarvittaessa tunnistaa ja bannia, vaikka nimeä ei näkyisikään.

Vierailija
533/735 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen koittanut puhua naisten kanssa että voisiko pienimunaisen (siis juuri nämä 2-8cm) kanssa olla tyydyttävässä suhteessa seksin saralta. En tiedä, onko se vain tunnepitoinen ja korrekti vastaus että ”ei koolla ole väliä”, varsinkin jos kokemusta on vain normaaleista. Seksuaalisen tyydytyksen voi saada muutenkin kuin vain penetroimalla...okei, niin voi mutta jos mietin asiaa toisin päin (eli itsellä olisi nainen jonka vaginaa ei voisi syystä tai toisesta käyttää) uskoisin että ainakin pidemmässä suhteessa tulisi olo että jäisin jostain paitsi.

Itselläni on jotain normaalin ja ison väliltä (vähän mielipiteestä riippuen) enkä haluaisi ainakaan että omani olisi yhtään pidempi, koska tälläkin tulee yleensä ”pohjakosketuksia” joista naiset oman kokemukseni mukaan eivät yleensä tykkää.

Vierailija
534/735 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelija81 kirjoitti:

Joskus olen koittanut puhua naisten kanssa että voisiko pienimunaisen (siis juuri nämä 2-8cm) kanssa olla tyydyttävässä suhteessa seksin saralta. En tiedä, onko se vain tunnepitoinen ja korrekti vastaus että ”ei koolla ole väliä”, varsinkin jos kokemusta on vain normaaleista. Seksuaalisen tyydytyksen voi saada muutenkin kuin vain penetroimalla...okei, niin voi mutta jos mietin asiaa toisin päin (eli itsellä olisi nainen jonka vaginaa ei voisi syystä tai toisesta käyttää) uskoisin että ainakin pidemmässä suhteessa tulisi olo että jäisin jostain paitsi.

Itselläni on jotain normaalin ja ison väliltä (vähän mielipiteestä riippuen) enkä haluaisi ainakaan että omani olisi yhtään pidempi, koska tälläkin tulee yleensä ”pohjakosketuksia” joista naiset oman kokemukseni mukaan eivät yleensä tykkää.

Kyllä varmasti voi, mutta ongelma taitaa olla siinä että nämä miehet eivät ehkä ole mitään kovin avoimesti seksiin suhtautuvia. Tästäkin ketjusta voi päätellä että heille tulee vastaan traumaattisia kokemuksia, kun naiselta selkeästi loppuu halut tai nainen jäätyy tai pahimmillaan nauraa nähdessään mitä housuissa on. Tuollaisten kokemusten jälkeen pitää terapioida sitä miestä ja siinä samalla yrittää enempää loukkaamatta saada seksi toimivaksi niin että se on vähemmän peniskeskeistä. Vaatii naiselta aika hyviä sosiaalisia taitoja ja uskoa tilanteeseen.

Vierailija
535/735 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla on väliä, mutta paksuudella on enemmän väliä kuin pituudella. Miksihän miehet aina vertailevat pituutta? Koolla on väliä sillä tavalla että sopivan kokoisen kanssa on helpompaa, kun se kiihottaa aika automaattisesti oikeista kohdista, pienemmän kanssa joutuu näkemään muilla tavoin enemmän vaivaa, liian suuri on ehkä kaikkein vaikein.

Vierailija
536/735 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdynnässä noin 20 miehen kanssa ja suurimmalla osalla on ollut normikokoa eli ei ole herättänyt hämmennystä suuntaan tai toiseen. Pienin on ollut noin 10 cm mittainen. Olin suhteessa jonkin aikaa hänen kanssa. Harmi että hän ei hallinnut suuseksiäkään, joten jäin täysin kylmäksi. Jotain kai tuosta suhteesta silloin sain.

Vierailija
537/735 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm.

Meinasin nukahtaa 😴

Vierailija
538/735 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia21 kirjoitti:

15cm.

Meinasin nukahtaa 😴

Mia, sorry siitä. Totta, mulla oli vaan 15-senttinen, mutta toisaalta ekaa kertaa musta tuntui siltä että poraan jotain missä ei ole reunoja eikä pohjaa. Olis pitänyt uskoa baarissa kavereita, jotka naureskeli kun lähdin sun matkaan. 😢

Vierailija
539/735 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24cm. Itse olen pien, tiukka ja hoikka.

Vierailija
540/735 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pienin ollut n. 10cm. Oli aika ohut. Ei kyllä penetraatiota harjoitettu, muilla tavoin hoideltiin toisemme. Itse nautin sen verran yhdynnästä, että kyllä sillä koolla vähän väliä on. Etenkin paksuudella. Eräs säätö on, kenellä todella paksu. Mutta kyllä ne normimunatkin hyvältä tuntuu. Mutta ihan pienen kanssa en vaan voisi olla, sen verran pidän yhdynnöistä, että jäisi iso osa seksistä pois, jos siitä ei saisi nauttia.