Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Itsellä on noin 12 cm ja on kyllä paskaa elämää tämä. Komea olen, paljon naiset lähestyvät, mutta ei huvita tietenkään tämmöisellä pikkuisella kauheasti naisia nähdä ja mennä asioissa pidemmälle.
Arvioisin 19/6 miehenä tuon ison kullin maistuvan naisille parhaiten. Paras pillu ei kuitenkaan ole sellainen tiukka. Eksällä esimerkiksi oli tollanen hieman nihkeä ja tiukka = ei pystynyt panemaan kunnolla, liikaa kitkaa joten laukesin useimmiten ihan parissa minuutissa.
Nykyisellä naisella on sopivan puristava, nopeasti rentoutuva ja mehukas pillu, jotka jatkaa kyntää niin kauan kuin mieli tekee, ja fiilikset ovat aivan uskomattomat.
Sitten on tietysti vielä rönttösiä, jotka ei tunnu miltään. Näitäkin on muutama tullut vastaan, sanoisinko et 1/5 naisista on väljäpilluja.
Olen pieni kokoinen mies,mutta penis ei ole iso,kuten toisin voisi luulla.Se on ohut ja lyhyt levossa ,mutta n. 15 cm erektiossa.Aina olen sitä hävennyt.
Olenko hirveä ihminen kun piti mennä paneen, mutta kysyin kokoa, ja se on vain 12,5 cm? Nyt epäröin. Pitää kyllä olla todella hyvä sängyssä että se tuo kompensoi. N
Gurren kirjoitti:
Ootpa pinnallinen
Ei, siinäpä se. Jos olisinkin pinnallinen, niin sittenhän tuo riittäisi hyvin. Miksi muuten sanotaan "PINNALLINEN" kun kyse ei ole ulkonäöstä vaan mitä sillä pystyy tekemään? Oikein lyhyellä voi vain tökkiä tietyissä asennoissa. Normaalipituisella pystyy panemaan kunnolla asennossa kuin asennossa.
Täällä kokoontuu oikea Suomen pikkupippeleiden kerho keksimään juttuja.
moi naiset,itel oikeepiti mittailla ettei tuu huti juttuja,no,24cm,ympyrylämitta 15cm,en viittny mittailla jöpöttäessä,joten jokseenki ihan ookoo.voipi jöpötyksellä olla jotai 30 senttii.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan nakin kokoinen (lyhyempikin), 13v sitten palomiehellä Pieksämäellä
Oliskohan se jo kasvanu,
44vee kirjoitti:
Olen pieni kokoinen mies,mutta penis ei ole iso,kuten toisin voisi luulla.Se on ohut ja lyhyt levossa ,mutta n. 15 cm erektiossa.Aina olen sitä hävennyt.
Häpeätkö kirjoitustaidottomuuttasi? Melko tyhmä pitää olla. Olisin siitä enemmän huolissani.
Itsellä noin 14cm ei kovin paksu mutta ei nyt mikään nakkikaan, levossa pieni. No olen kumminkin ollut aina vähän häpeissäni siitä. Jokatapauksessa ne naiset mitä on ollut, niin kukaan ei ole valittanut ja eripituisia ihania seksisuhteitakin on ollut, mutta kaiken tähän senttikeskustelun lomaan keskittykää siihen ihanaan naiseen mikä teillä on, nautintoa on niin monenlaista sen lykkimisen lisäksi. Itse aina keskittynyt siihen naisen kiimaan mitä enempi nainen nauttii sen kiimasemmaksi tulen itsekkin ja mitä kiimasempi nainen sen villimmäksi se muuttuu. :) Me miehethän nyt saadaan kyllä ne omat orkut välillä liiankin helposti. :)
Ei kovin pieniä ole tullut vastaan. Suurin osa on ollut väliltä 15-22cm. Pienin oli ehkä miehellä, jonka peniksen pituus oli luokkaa 13 cm. Pituus olisi vielä menetellyt, mutta kun se oli ohut kuin nakki. Sormet olisivat varmaan ylettyneet kahdesti sen ympäri. Mies ei myöskään osannut kompensoida peniksensä pienuutta mitenkään ja kuvitteli ilmeisesti, että nainen nauttii tuollaisesta ohuestakin ei. Tiedoksi kaikille miehille: emme nauti.
Pienin Aikuisen miehen penis oli niin pieni, että se oli lähinnä löysä katkarapu. Mies antoi suuseksiä joka oli ihan ok. Mutta ei hänen penis koskaan vaginassani vieraillut. Arvatenkin mies ei päässyt jatkoon. Suhde päättyi todellakin siihen, että miehen kalu oli niin pieni ja niin löysä.
Mies itse oli hyvännäköinen ja jopa hieman urheilullinen (lue: kävi kuntosalilla treenaamassa).
Pienin penis ehkä 10cm pitkä, paksuus ihan OK. Ei silti tuntunut oikein missään.
Mutta huonoin kokemus silti ohuen peniksen kanssa. Pituutta ehkä 14-15cm, mutta muutoin oli kuin grillinakki. Ei paljon tehnyt sellaista mieli.
Pienin ehkä 13 cm ja OHUT. Hirvittävää kun mies tyytyväisenä kyseli että no onko tarpeeksi paksu, onko tarpeeksi iso. En voinut sanoa muuta kuin että on. Hirvittävää nylkytystä lyhyellä.
Sopii hyvin aiheeseen kalujen keskikoosta ja pienuudesta. Oikeata tietoa myös kalujen suurentamisen yrityksistä. Kannattaa olla tyytyväinen siitä minkä omistaa ja miten se toimii. Muutakaan ei voi.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/fcde125e-5695-47bd-…
Seksi oli muuten todella hyvää, kaikkea mitä vain voi toivoa. Tuo ohut pieni muna vain harmitti. Se nautinto jäi puuttumaan. Muuten olisi ollut täydellinen kokemus. Kemiat toimi, mies oli sopivan raju, taitava kaikin puolin, otti minut huomioon.
Itse en saanut, mutta annoin hänelle orgasmin useaan kertaan eri tavoin.
Surullista kun toinen ajatteli, että tämä oli täydellistä. En tietenkään voinut kertoa syytä, miksi emme voineet jatkaa. En halunnut loukata miellyttävää miestä.
Vaikea uskoa, ettei hän tiennyt eikä olisi koskaan saanut palautetta.
Kaikille naisille varsinainen yhdyntä ei liene tärkeä, joku löysi tai löytää tuosta miehestä kultakimpaleen itselleen.
Joo mun kaverillakin täs on sellanen kukka kepukka
Mielenkiintoinen ketju!
Linkkaan vielä tämän pari kertaa ketjuun linkatun peniksen kokoon liittyvän sivuston https://5sizes.wordpress.com/sizes/