Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Mikropenis, noin 7 cm. Miehellä oli sairaus, joka vaikutti kaikkien elimien kokoon. Kuitenkin hänelle oli siunaantunut kolme lasta ja hän oli ollut ennen eroamista kauan naimisissa.
Mies oli hyvin tietoinen pienestä peniksestään, joten en lyö lyttyä tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaisi mainita, että tuo mikropeniksen pituus alle 7 cm tarkoittaa erektiopenistä. Lepotilassa aika monella on alle 7-senttinen.
Naurattaa joka kerta kun AV-mammat arvioi peniksen kokoja esim saunailloissa. Ellei siellä ole kundeilla täysheijarit niin ihan turha arvioida mitään muuta kuin minimikokoa (eli ei se penis erektiossa ainakaan kutistu)
Itsellä on melko katkarapu (5~ cm) löysänä, mutta erektiossa 18cm.
Minulla on lepotilassa 18 cm ja ympärys 13 cm. Lepokokoon tietysti vaikuttaa monet asiat kuten lämpötila ja sellaiset. Täydessä juhlakunnossa 23/16. Naiset ovat todella ylistäneen ja ovat lentäneet taivaisiin sen sekä hyvin kehittyneiden rakastelutaitojeni avulla! Orgasmitakuu!
M57
Ensimmäinen mitä koskaan näin oli erektiossa sormen kokoinen. Ei oltu oikeesti silleen, olin kovin nuorikin. Jälkikäteen oon miettiny että miten voi niin pikkunen olla, että voinko muistaa oikein.
olen joskus seurustellut miehen kanssa jolla oli kyllä penis mallia pieni. Eikä suhde päättynyt siksi että seksielämä olisi ollut jotenkin puutteellista tai epätyydyttävää. Hänellä oli oikeasti kyky loihtia lähes aina niin täydellisyyttähipovia esileikkejä, osasi suuseksin salat, osasi käyttää sormi minun tyydyttämiseen eikä itsetunto estänyt tekopenisten käyttöjä. Sain häneltä kyllä hyvää seksiä vaikkei hänen oma penis minussa juuri miltään tuntunutkaan.
Ja samaan hengenvetoon voin myös todeta että en varmaankaan itsekkään ole se euroopan tiukimmalla vaginalla varustettu nainen =).
Parisuhdeseksi on paljon muutakin kuin yhdyntä - ainakin minusta
..eipä se tiukkuus ole se juttu. Liian tiukka on vain liian tiukka, mieluummin sellainen sopiva ja kunhan on "mehukas". Sitten saa painaa rauhassa, voimalla ja antaumuksella ja keskittyä nauttimiseen.. :)
Tää potaska-automaatti ei petä... jestas!
Vierailija kirjoitti:
Tää potaska-automaatti ei petä... jestas!
Täh ?
Se oli tuollaisen marker tussin kokoinen ja mittasin siis tussin nyt eli noin 12 pitkä ja 1,5 halkaisija
Suomimätisäkkien kanssahan ekat 10cm menee läskin syrjäyttämiseen pillunreiältä.
Siis ihan mikropenis, sormen mittainen. Eipä siitä touhusta tullut yhtikästä mitään. Siis nuorena tyttönä haksahdin hotellin työntekijään, mutta kävikin ilmi, että tämä nuori mies olikin hotellin omistajan vävy. Siitähän nousi melkoinen metakka, kun vanha pappa sai tietää vävyn olleen huoneistossamme. Yksi kerta se vaan tuli tekemään tupatarkastuksen. Tsekkas makuuhuoneiden sängyn alustat, komerot jne... Tilanne oli niin koominen, ettei voinut kuin nauraa. Sanoin vaan, että ole huoleti, tämä vävy ei kyllä tule tähän huoneistoon enää.
Täällä esiintyvä naisviha jaksaa hämmästyttää. 🤔
Mistä lähtien totuuden kertominen on ollut vihaamista?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:59"]
Mites toimit jos housuista paljastuu 42cm 6cm ympärysmitaltaan oleva kuningas boa? Vastaathan pian!
42 cm pitkä ja 6 cm ympärysmitta on kyllä käsittämättömän pitkä ja ohut kulli. Melkein puolimetrinen nakki, varmaan aika hurja näky! Aika kaukana boasta tosin :D
HAHHAH :D Kiitos pelastit totaalisen karmean päiväni! Vesi valuu silmistä. :D
mulla ei ole penistä ollenkaan vaikka olen poika tai en ole vielä löytänyt sitä
Eikäh. Minullakin on näin käynyt, mies oli juuri samanlainen komistus. Sillä ei munaa ollukkaan. Hirveän puskan takaa ei edes makkaraa nähnyt. MIEHET!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Laajahkojen empiiristen kokeiden perusteella voisi todeta, että pienimmät munat ovat olleet isokokoisilla miehillä. (pituus n. 190 cm) Ja suurimmat pienikokoisilla. Ehkä tämä on joku luonnonvalinta, koska pienet miehet eivät ole maisten makuun, niin isolla munalla voisi tätä puutetta kompensoida.
Pienen miehen "iso" muna näyttää isossa miehessä pieneltä. Jos kookkaalla on normaali penis se näyttää kyllä varmasti pienelle isossa kropassa
noin 20 vuotta sitten tutustuin stadilaiseen mieheen joka työskenteli mäkkärin kassalla, siinä sitten ihastuttiin ja päädyttiin eräs ilta sänkyyn miehen vedettyä pippeli esiin purskahdin nauruun millanen tynkä sieltä paljastui pituutta 2,5-3cm ja paksuuski kynästä astetta paksumpi vaan.. no juttuhan päätty siihen tais mieskin arvailla syyn.. voi niitä aikoja :D onneksi nykyisellä miehellä hk-lenkki makkaran kokoinen.
Viimeisin suhde oli tässä syksyllä ja miehellä pienin kokemani elin. Kivekset oli yhteenä reilun pingispallon luokkaa. Ei nyt kovin kiihottavaa ollut seksikään, koska mies oli aika passiivinen ja varmaan säikähti, kun tiesin, mitä haluan.
Edelleinen mies, jonka kanssa oli pitkä suhde, oli massiivinen ja palleissakin oli kokoa. Kaiholla joskus muistan. Ja sekin, että mies tiesi, mitä tekee eli vahvat otteet ja käänteli minua ilman epäröintejä. Vaikka olen luonteeltani vahva, odotan mieheltä vahvuutta minua enemmän. Myös sängyssä.