Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
15 senttinen on normaali koko. Jos haluat 24 senttisen, niin joudut ettimään melko pitkään. Tuntuu että olet myös laittanut omaa lisää tuohonki lukuun.
Entäpä naisten värkit ? Yhellä oli niin tiukka että esari repes. Itellä ihan normi vehje, mutta isommalla ei olis saanu edes sisään :)
Pienin kohtaamani oli niin pieni että jouduin pyytämään miestä itse runkkaamaan koska en saanut siitä otetta :D
Vierailija kirjoitti:
Gullilla?
Kyseessä on siis Akseli Kyrwän-Gullilan taideteos.
Vierailija kirjoitti:
2 pientä on vastaan tullut. Toine oli pitkä hoikka mies lappeenrannan seudulta. Vehkeen pituus oli alle kämmenleveyeni verran (mittasin kämmeneni myöhemmin viivoittimella, kämmenleveys mulla 8cm). Koko kikuli siis jäi käteni sisään kun nappasin siitä kiinni.
Toinen oli mamu, varmaankin jostain Lähi-Idän/Turkin seudulta. Myöskin melko pitkä ja hoikka. Seksi tuon kanssa oli muutenkin järkyttävää. Yritin nukkua ja tuo vaan könysi päälle ja alkoi nylkyttää, hytkymistä kesti ehkä 15 sek ja sen aikana en tuntenut mitään, veti sitten kauheat haisevat mällit reisilleni ja vatsalleni ja häipyi. Outo kokemus. Vehjettä en nähnytkään enkä siihen koskenut, mutta sisälle saakka se ei ulottunut, pääasiassa jätkä vaan hieroi vehjettään häpykumpuani vasten. En edes osaa pitää tuota suoritusta seksinä, oli jotenkin niinkoominen tilanne kun yksi yhtäkkiä pykii sinä hetken ja häipyy jättäen jälkeensä vain ällöttävän märän läntin.
Hyi miten iljettävää.. Miks sulla oli mamu sängyssä??????
Ei kelläön oo 42 cm kullia. Ne oli feikkiä ne holmesin 56 jne...
Kerro vielä sentit, jotta voidaan toden teolla arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä sentit, jotta voidaan toden teolla arvioida.
Ei ole tarkkoja mittauksia. Pituutta 11-12 cm riippuen innostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä threadissa on ollut jo aika paljon juttuja. Ainakin käy selväksi, että
1) koolla on jotain merkitystä
2) koosta jossain määrin riippumatta on käytöllä jotain merkitystä
3) eri roduilla voi olla jotain merkitystä ainakin vähän
4) naisetkin osaavat olla jkv julmia
5) ilkeitä kommentteja löytyy joka palstalta, tämä mukaan lukien
6) ilkeilyä on sekä miesten että naisten suunnalta
Ei siis aina kivaa luettavaa, vaikka itse luulen olevani normaali. En pane tähän mittoja, koska ovat normaalit. Jos panisin, tulisi varmaan jotain kivaa kommenttia taas. Ja kun en pane, tulee ehkä kuitenkin.
Jos ilkeily pelottaa, niin sen pystyy kyllä välttämään aika hyvin sillä, että lähtee vain mukavan miehen/naisen matkaan ja jättää ne kusipäät nussimaan keskenään.
Kyllähän sanat varmasti siinä hetkessä loukkaa, mutta itse en ainakaan tuollaista itseeni ottaisi, kunhan olen hetken kommenttia sulatellut.
Minunkin on kerrottava omat kokemukset, kun tänne nyt eksyin.
Pienin mitä itsellä on tullut vastaan on ollut ns "sormikulli", eli en huomannut eroa oliko sisällä sormi vaiko kulli. Sormi tosin liikkui paremmin. Ei mitään nautintoa ja oli vaikea pidellä pokkaa, kun avasin sepaluksen ja siinä jöpötti pieni terskan nuppi, josta pieni varsi tuli esille ihan vain pelkästä tuijotuksesta. Haha, ei saisi nauraa, mutta kyseinen mies on vartalostaan täyteen tatuoitu yli 190cm portsari ja sellainen oikeen skrode lihaksikas sekä komea mies. Se oli kyllä koominen näky ja tämä herra, kun vielä huokui sellaista tosimiehen energiaa. Ihan ok suutelija kyllä, mutta siinä kaikki.
Toinen pieni kullinen tapaus oli mies, joka oli myös kookas ja lihaksikas, koska jotenkin hakeudun sellaisten miesten seuraan. Arvioisin hänen olevan 185-190cm pituudeltaan. Eli siis sellainen mörkö tällaisen 161/52 naisen vierellä. Baarista mentiin pizzalle ja siitä hänen luokseen yöksi. Hän kosketteli ahkerasti ja äänteli sekä puhui kauneuksia, mutta kuitenkin totaallinen turn off tapahtui minulle! Aloin "etsimään" kullia peiton alla ja kun löysin sen käteeni, ajattelin heti, että ei taas! Aivan törkeän pieni muna, joka siis tuntui kädessä saman kokoiselta kuin pieni porkkana! Hän kysyi haluanko ottaa suihin, niin en todella halunnut. Oli mies sen verran hukassa, että ei tajunnut ilmeisesti panevansa pakaraa vasten lusikka-asennossa, kun ei kullissa koko riittänyt. En voisin ikinä seurustella tämmöisen miehen kanssa.
Sitten taas kaiken kokoisia muuten on tullut vastaan, mutta yksi aivan järkyttävän suurikin! Se oli karmean epämiellytävä tilanne ja eikä se mies edes osannut työntää sitä oikeaan kohtaan. Kulli oli kokoajan sellainen puoli veltto ja sitten hän lopetti, sanoi ettei tämä nyt onnistu. Pelkkää sähläystä. Eli tämän perusteella voisin sanoa, että enemmin pienempää kuin jättiläistä. Niistä pienemmistäkin on sentään edes panemaan.
Olen aina tapaillut ison kokoisia miehiä, mutta harvoin olen heiltä saanut isoa kullia. Tapasin miehen, joka on noin 175 pitkä ja on lihaksikas tai no sellainen kuntoilija. Nykyisellä miehelläni on aivan mahtava kulli! Juuri siinä rajamailla, että onko liian suuri vai juuri sopiva. Takaapäin pannessa sattuu tosin aina. Rakastellessa niin, että minä olen päällä saan joka kerta orgasmin! Velttona mies on 14-16cm ja seistessä se on kyllä varmasti 20cm. Olemme nyt olleet yhdessä noin 5 vuotta ja hankkineet kaksi lasta. Se on minulle juuri sopiva ja näyttää mieheni kehossa erittäin isolta kullilta, toisin kuin isojen miesten pikku kullit! Mies osaa myös nuolla erittäin hyvin ja ensimmäinen isokullinen mies, joka tekee kunnon esileikit ennen seksiä, ei se koko tarkoita tyydytyksen voimaa vaan päin vastoin! Esileikistä on tullut tärkeämpää kahden lapsen synnytyksen jälkeen, koska toisen lapsen syntymän jälkeen sattuu tuo iso kulli enemmän, jos ei ole ihan kiihottunut ja märkä. Liukkaria tarvii myös.
Sanoisin että keskiverto penis on kokemuksieni pohjalta varmaankin jotain 13-14cm. Sen kokoinen, kun ottaa kullin käteen niin siitä jää vielä vähän terskaa näkyviin. Sen kokoinen on toimiva kunhan se seisoo kovasti. Iso on sellainen josta voi ottaa kiinni täysin kahdella kädellä ja se on täydellinen. Tosi iso onkin sitten siitä suuremmat. Tosi pieni on sellainen, joka "katoaa" nyrkkiin.
Juhlakunnossa suunnilleen peukaloni kokoinen. Olin ihastunut mieheen, mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Kieltämättä tuo fyysinen ominaisuus hälvensi harmitusta aika lailla.
Olen nähnyt säälittävän pieniä pikku munia. Jostain 3-15cm väliltä. Eikö miehiä yhtään hävetä jos omistaa semmoisen ja yrittää vielä päästä sänkytouhuihin?
Vierailija kirjoitti:
Juhlakunnossa suunnilleen peukaloni kokoinen. Olin ihastunut mieheen, mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Kieltämättä tuo fyysinen ominaisuus hälvensi harmitusta aika lailla.
minulla myös hieman samanlainen kokemus. Olen yhteen todella pieneen penikseen törmännyt, se tosin oli yhdenyönjuttu. Kundin erektio oli tosiaankin sellainen hieman peukaloa isompi. Hommassa päästiin vain sormi/käsipeleihi. Hän kyllä osasi ne, sain orgastisen hyvää suuseksiä. Ja oli toisaalta kiva ottaa suihin kun penis mahtui helposti suuhun, tunsin olevani oikea syväkurkku
Sellainen 7cm juhlakunnossa, ja "täydellisen" yhdenillanjutun tästä teki että mies vielä laukesi alle minuutissa.... Huoh...
Osaat selvästi tyydyttää naisen. googlaappa mistä se pissa naisella tulee ja miten emättimen löysyys liittyy siihen!
Ai niin joo, mulla levossa noin 8-10 cm ja kovana 22 cm. Paksuutta hyvin (niin ainakin sanoneet)
Oma kompastuskivi on ollut ympärileikkaus todella pienenä(liian tiukka esinahka siittimen kokoon nähden), olen hävennyt kulliani koko nuoruuden.
Mutta kun huomasin että naiset suhtautuivat kulliini uteliaasti ja sekä hyväksyvästi, käänsin sen omaksi voitoksi ja kasvatin vankkumattoman itseluottamuksen.
On kuullemma nätimpi,puhtaampi ja kestävämpi :)
Ihmiset ovat julmia, joten on suotavaa kasvattaa itseluottamusta mikäli on tyytymätön luontoäitiin
Niin ja rakastan niin tiukkoja että löysiä pimppejä, eikä rumaa pillua olekkaan vain uniikkeja.
Mitä enemmän huulta, sen voimakkaammin hyökkään kullini kanssa kimppuun!
Nykyinen naiseni on aivan onnessa kullistani, täytyy kysyä onko kokemusta mikropeniksistä!?
Mikäli omaa mielensäpahoittamista, suosittelen lopettamaan keskustelufoorumit.
Tää on kyllä paras tietämäni ajantappo sivusto :)
Jos miehellä on kaikki raajat ja sormet hyvin lyhyet myös niin kasvuaikana annettu hormonihoito voi estää sen kaiken pienikasvuuden, jos häse on hormonivajeesta johtuvaa. Ennen asiasta ei tiedetty ja sitä hoidettu Suomessa.
Kun ette nauti seksistä niin ällöttääkö se teitä? Itsessään, jos miehellä sen kasvu jäänyt 3v. tasolle niin tekeekö pahaa siinä mielessä jo sen näkeminen?
Onkohan tämä se syy miksi miehet usein haluaa seksiä ja vaimot "ei anna"?
Oletteko menneet yhteen säälistä ja sympatiasta asian vuoksi? Vakuuttaakseen itsellesi ja muille, että voit elää ilman seksiä, koska rakastat miestä ja koska olet niin hyvä ihminen, parempi kuin muut naiset. Uskoisin, että nuo on ne syyt yhteen menolla usein tai ainakin osasyynä.
Oletteko teeskennelleet joka kerta orgasmia (jopa useita nostattaaksesi miehen itsetuntoa) ja vakuutelleet miehelle, että miehellä on iso ja miehen aiemmat naiset oli vain itse isoja, kun jättivät sen takia hänet? Jouduitteko usein vakuuttelemaan häntä asiasta? Jos olette niin miten pitkään jatkoitte sitä? Ehdotteliko mies sodomiaa kanssasi asian vuoksi? Uskoisin, että pelkkä ajatus siitä on jokaiselle terveelle naiselle oksettavaa.
Kun arki tulee vastaan ja jos mies ei enää itse olekaan niin mukava kuin aluksi naista kohtaan (aggressiivinen, tyly, herjaava tai arvosteleva tms tai ei tee kotitöitä tms. yhtä paljon) niin silloin naisella ei ole halua/syytä olla enää niin mukava, että tekee sitä vastoin tahtoa ja esittää täysillä nauttivan siitä.
Vai onko joku nainen joka olisi jatkanut silti sitä?
Juhlakunnossa oli ehkä 4cm ja nakin paksuinen. Komea ja kaikin puolin tosi kiva mies. Mentiin kolmansilla treffeillä sänkyyn. Ei siitä mitään kyllä tullut... Koko juttu kariutui siihen. Oli kyllä surullinen ja vaivaannuttava tilanne. Selvästi ei eka kerta miehelle ja hän oli sitä mieltä että olin julma. Jäi kyllä pitkäksi aikaa kurja olo.
Mulla on levossa todella pieni, mutta erektiossa 15cm. Enkä ole vielä valitettavasti saanut pillua. Halut ovat kyllä kovat.
M22