Onko tässä liikaa herkkuja? Mies vihjailee painostani
Kävimme ostamassa viikon ruokaostokset 4 hlö perheelle. Nappasin kärryyn yhteisiksi herkuiksi ballerina keksipötkylän, jäätelöpakkauksen ja muffinipakkauksen. irtomyynnistä itselleni porkkanakakku annospalasen illaksi teen kanssa..miehen mielestä oli aivan kamala määrä herkkuja ruokaostosten seassa kun minun mielestä taas ihan sopivasti koska kahtena päivänä syömme jälkiruoaksi keksiä tai muffinia ja viikonloppuna jäätelöä..Mitä mieltä?? Painosta huomauttelee 170cm/60kg että ei passaa lihoa ja että pienellä treenillä mulle saisi unelma kropan eli hieman litteämmän vatsan ja kiinteämmän pepun. Loukkaannuin kun kaverin synttäreillä söin kaksi palaa kakkua niin mies mulkoili ja sanoi viimein että "tarkkaile painoas!" selitti että näin se alkaa paisuminen kun ei katso mitä suuhun pistää..nyt olen alkanut käymään salilla 5krt/vk (kun viikonloppuina en pääse) niin kauhistelee jos jää yksikin pv välistä "pliis, sano että huomenna menet!"
Kommentit (43)
Minusta tuo on kamalaa. Minun exäni ei nyt ihan noin paha ollut, mutta samaa linjaa, vaikka bmi on minulla aina ollit 21. Pahinta oli se, että hyväksymättömyys kohdistui lähes kaikkeen, eli kritiikkiä tuli vähän kaikesta. En silloin tajunnut, että kritisointi on kaikkea muuta kuin rakkautta...
Raivoisasta peukutuksesta näkee, että täällä on pullahiiri poikineen!
En ole kyllä koskaan tavannutkaan naista, joka sylkisi sokerikippaan.
Tämä on rinnastettavissa siihen, että naisilla on tapana valittaa miehensä alkoholin käytöstä. Mies nappailee parit oluet useampana iltana viikossa, muttei silti ole alkoholisti. Ihan sama asia kuin se, että nainen mussuttaa makeita useampana iltana viikossa, vaikkei olisikaan läski.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:41"]
Siis eihän tässä loppujen lopuksi ole kysymys syömisestä tai painosta vaan siitä että miehelläsi taitaa olla ongelmia! Hän yrittää hallita sinun tekoja ja tosi röyhkeästi minun mielestä, parisuhde ei rakennu siihen että yksi yrittää kontrolloida toisen tekoja, eihän siitä tule mitään. Jos on epätyytyväinen johonkin joka koskee puolisoa aikuinen ihminen keskustelee siitä rauhallisesti ja asiallisesti eikä rupea määräilemään toisen elämää. Toisen kohtelu kunnioituksella on kyllä minun mielestäni se kaikesta tärkein asia suhteessa, aina.
Sinun sijallasi en piittaisi paljon siitä onko tuo herkkumäärä iso vai ei, ottaisin mielummin käsittelyyn miehen käyttäytymisen.
[/quote]Tämä mielipide erittäin hyvä....ota tosiaan asia käsittelyyn pikimiten.Me kaikki pyöristymme, vanhenemme, iho alkaa roikkua jne...sille vaan ei voi mitään.Jos mies on noin ulkonäkökeskeinen, ei siitä hyvä seuraa.Ja ulkopuolisten aikana vaimon moittiminen on niin tökeröä.Täällä lähtis äijä vaihtoon.Ja ihan normipainoinen olen....