Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hula-vanteen pyörittelijät, onko myös lantion ympärys pienennyt?

Vierailija
22.10.2020 |

Vasta kuukauden olen pyöritellyt ja nyt lähinnä shokissa, yläpömppö on alkanut sulaa! 3 senttiä jo lähtenyt ja varmasti aion jatkaa. Lantiomitta on pysynyt samana.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pyöritellä, mutta kun se vanne sattuu ihan hirveesti kylkiin, tottuukohan siihen ollenkaan?

Vierailija
2/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt pyöritellä, mutta kun se vanne sattuu ihan hirveesti kylkiin, tottuukohan siihen ollenkaan?

Lantiollehan myydään semmosia pehmusteita, kantsii varmaan kokeilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyljet tottuu hulailuun. Mulla tuli kahden kämmenen kokoiset mustelmat eka päivien jälkeen toiseen kylkeen. Ja meni viikko ennenkun kärsi jatkaa. Sitten kyljet oli jo tottuneet eikä sattunut enää. 2 kg vanne. Ryhti on parantunut ja vyötärö kaventynyt usean sentin, lantioon ei ole vaikuttanut, mutta selkäkipu on väistynyt.

Vierailija
4/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle t on ullut selkäkipua, vaikka pyöritän molempiin suuntiin. Olen hoikka jo entuudestaan, joten senttejä ei ehkä  siksi ole lähtenyt. Kuinka kauan pitää pyörittää kerrallaan ja  päivittäinkö, että vyötärö " kaventuu useamman sentin" ?? Olen hulannut nyt 8kk.

Vierailija
5/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt 7pyöritellä, mutta kun se vanne sattuu ihan hirveesti kylkiin, tottuukohan siihen ollenkaan?

Oikeassa tekniikassa keskivartalo on jännittynyt, silloin pitäisi pyöriä vyötäröllä, ei kyljissä.

Hulaamisen eduista on puhuttu lähinnä keskivartalolihavuuden yhteydessä. Jos olet laiha, ehkä sinun ei kannata pyöritellä ollenkaan.

Itse pyöritään aina vaatteet päällä.

Vierailija
6/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle t on ullut selkäkipua, vaikka pyöritän molempiin suuntiin. Olen hoikka jo entuudestaan, joten senttejä ei ehkä  siksi ole lähtenyt. Kuinka kauan pitää pyörittää kerrallaan ja  päivittäinkö, että vyötärö " kaventuu useamman sentin" ?? Olen hulannut nyt 8kk.

20-30 min, n3xvko. Normaalipainoinen olen, en edes vyötärölihava, reitevä ja persevä kylläkin.

Vierailija
7/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selkäkipu pahenee, älä jatka!

Vierailija
8/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyljet tottuu hulailuun. Mulla tuli kahden kämmenen kokoiset mustelmat eka päivien jälkeen toiseen kylkeen. Ja meni viikko ennenkun kärsi jatkaa. Sitten kyljet oli jo tottuneet eikä sattunut enää. 2 kg vanne. Ryhti on parantunut ja vyötärö kaventynyt usean sentin, lantioon ei ole vaikuttanut, mutta selkäkipu on väistynyt.

Tätä ihmettelen, miksi lantio ei pienene? Siinähän muuttuu koko kehon malli, jos vyötärö kapenee niin perä näyttää entistä suuremmalta.

Toki terveyssyistä sanotaan että juuri vyötärörasva on vahingollisinta sisäelimille.

Vierailija
9/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyörittelin 1,2 kg vannetta 5xvko yht 1600 krt/pvä (siis 2x 800 kummallekin puolelle) vuoden ajan. Ja mitään muutosta en kyllä huomannut vyötärössäni.

En tiedä mikä se tutkimus oli, että vastaa kävelylenkkiä 😅. Ärsyttää.

Vierailija
10/12 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritystä voi tehdä niin monella tavalla. Kaikki tavat eivät vaikuta niin tehokkaasti keskivartaloon ja sen lihaksistoon.

Yks tehokkaimista on se, jossa vannetta pyöritetään samalla kun kädet pannaan (ristiin ja käännetään) pään päälle suorina niin, että kourat osoittaa kattoon. Liike ensinnäkin vaatii reilua ja kohdennettua vartalojännitystä, nostaa pulssia juoksulukemiin ja estää kokovartalovatkaamista.

On tehokas ja tuloksia alkaa syntyä.

PT

Vierailija
11/12 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöritystä voi tehdä niin monella tavalla. Kaikki tavat eivät vaikuta niin tehokkaasti keskivartaloon ja sen lihaksistoon.

Yks tehokkaimista on se, jossa vannetta pyöritetään samalla kun kädet pannaan (ristiin ja käännetään) pään päälle suorina niin, että kourat osoittaa kattoon. Liike ensinnäkin vaatii reilua ja kohdennettua vartalojännitystä, nostaa pulssia juoksulukemiin ja estää kokovartalovatkaamista.

On tehokas ja tuloksia alkaa syntyä.

PT

Totta, mutta se vaatii jo melko hyvän pohjakunnon, sillä hulan tulee pyöriä kohtuullisen nopsaan pysyäkseen navan seutuvilla.

Vierailija
12/12 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta pyöritelty, kolmisen senttiä on sulanut pois. Ja joo, ekan viikon jälkeen toinen kylki oli mustelmia täynnä kun tekniikka oli ihan väärä. Välttelin sitä sitten niin että sidoin pari huivia suojaamaan. Nyt kun tekniikka on kunnossa mustelmia ei tule.

Olen nyt oikeastaan vihdoinkin siinä vaiheessa että osaan pyöritellä vannetta mukavasti ja ajattelin pikkuhiljaa kaivella netin syövereistä erilaisia tekniikoita joilla tehostaa treeniä.

Meillä on käynyt niin että mieskin on innostunut tästä ja osti nyt vielä anopillekin vanteen.