Kun käyt kylässä vessassa, niin kurkkaatko peilikaappiin tai pyykkikoppaan?
Mä kurkkaan joskus pyykkikoppaan.. Ihmisillä on kalliita rintaliivejä ja joskus tosi kakkaisia alushousuja, vaikkei päällepäin uskoisi!
Kommentit (35)
En katso. Ei ole käynyt mielessäni moinen.
En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei uteliaisuuttaan tuon vertaa voi hillitä. Anoppini on poikkeus, häntä en ole voinut valita.
Peilikaappiin kurkkaan lähes aina. Pyykkikoppaan en koskaan - ajatuskin etoo.
Hyi helevetti! Toivottavasti ette ole tosissanne että käytte nuuskimassa ihmisten kalsareita.
Meillä on erikseen vieraswc ja -suihku, joten kurkkija törmää ainoastaan peilikaapista putoaviin marmorikuuliin. Uteliaalle ihan oikein.
Korkeintaan jos telineestä on paperi loppu, niin saatan kurkata jos kaapissa olis lisää. Ja silloinkin olen epävarma, että tohdinko.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:01"]
Mä kurkkaan joskus pyykkikoppaan.. Ihmisillä on kalliita rintaliivejä ja joskus tosi kakkaisia alushousuja, vaikkei päällepäin uskoisi!
[/quote]
No en kyllä pyykkikoppaan,aika perverssiä jos kiinnostaa toisten likaiset (alus)vaatteet :D Peilikaappiin olen joskus kurkannut.
Aika kusipäitä ihmiset, jotka tonkii toisten tavaroita. Jokaisella on oikeus yksityisyyteensä omassa kodissaan. Siitäkin huolimatta, että olisivat tehneet sen virheen, että ovat hyväksyneet ap:n tuttavapiiriinsä.
Roskiksesta löytyy kanssa mielenkiintoista materiaalia.
Meidän anoppi kyylää pyykkikopan ja sitten mutisee itsekseen. Mä en oo koskaan kattonu se pyykkejä, korkeintaan wc-paperia etsinyt..
Meidän anoppi kyylää pyykkikopan ja sitten mutisee itsekseen. Mä en oo koskaan kattonu se pyykkejä, korkeintaan wc-paperia etsinyt..
No en todellakaan kurki tai tongi mitään. Kuinka utelias kyylä pitää olla että tulee tarve toisten kaappeihin kurkkia?
En sentään juo partavesiä. Tykkään niiden tuoksusta..