Mies suuttui kun ilmoitin että en siivoa
Tänään ja aion laittaa ranskalaiset+makkarat uuniin..
Miehelle oli itse vapaata töistä ja kotona vain maannut. Itse töissä olin ja huonosti meni yö,kun lapsi heräili monesti.
Paska ukko.
Kommentit (17)
Jaa ei ole varmaan perunakaan lapsen ruoka?
Miksi koulussa syötetään lapsille makkaraa?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:49"]
Jaa ei ole varmaan perunakaan lapsen ruoka?
Miksi koulussa syötetään lapsille makkaraa?
[/quote]
Siksi että se on halpaa... mutta sen lisäksi ei kannata enää kotona syöttää lisää jauhomakkaraa.
Sillä miehellä ei ole edes omaa rahaa??? Mikä luuseri!
Mieheni ei ole täydellinen, mutta onneksi tajuaa hoitaa siivoukset ja ruoat kun itse olen joutunut valvomaan lasten kanssa ja vapaapäivinään tietysti kotihommat vaikkei mitään erikoista olisi edes tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:32"]
valvominen on vaan naisten juttu. nyt se luuttu käteen ja suu kiinni!
[/quote]
Eli soittaa pitäisi, mutta laulaa ei saa?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:28"]
Tänään ja aion laittaa ranskalaiset+makkarat uuniin..
Miehelle oli itse vapaata töistä ja kotona vain maannut. Itse töissä olin ja huonosti meni yö,kun lapsi heräili monesti.
Paska ukko.
[/quote]
Ei se nyt ukon vika oo jos et haaveissas saa nukuttua. Rätti käteen ja perse pystyyn niin saatat hyötyäkin jotain :)
Sun on ap syytä kouluttaa miestä. Ne kotihommaton yhteisiä ja sulla on vapaa-aikaan ja rentoutumiseen tasan yhtäläinen oikeus kuin silläkin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:56"]
Sun on ap syytä kouluttaa miestä. Ne kotihommaton yhteisiä ja sulla on vapaa-aikaan ja rentoutumiseen tasan yhtäläinen oikeus kuin silläkin.
[/quote]
Ja vitut. Akat moppaa, siivoaa ja tekee ruuan. Perheen päänä mies pohdiskelee, suunnittelee ja hoitaa isompia linjoja
Onko tää palsta täynnä sovinisteja ja kivikaudelle jämähteneitä? :P
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:08"]
[/quote]
Ei vaan provoilijoita.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:08"]
[/quote]
Ei vaan provoilijoita.
[/quote]
Kappas, kun en ole edes hämmästynyt. AV, provoilijoiden kotikenttä...
valvominen on vaan naisten juttu. nyt se luuttu käteen ja suu kiinni. pihvi pöytään koska miehelle kuuluu kunnon ruoka eikä mikään makkaraperuna!!
Miehen logiikalla, kun nainen tekee jonkun asian kolmen kertaa peräkkäin hän haluaa kyseisen homman omia itselleen. Turha kiukutella, jos olet tähän asti ylläpitänyt hotellitason palvelua.
miehelle annoin rahaa ja sanoin,että menee ulos syömään ja viettää lapsen kanssa aikaa.Nyt ei tarvitse laittaa edes uunia päälle!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:35"]
miehelle annoin rahaa ja sanoin,että menee ulos syömään ja viettää lapsen kanssa aikaa.Nyt ei tarvitse laittaa edes uunia päälle!
[/quote]
Hyvä! Makkara ei ole lasten ruokaa.