Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä 2 paitaa mitä vaihtelee, tilanne kuin tilanne

Vierailija
27.01.2014 |

Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden. Jo nopeesti pistin merkille, että hän käyttää kahta hupparia vuorotellen. Toki pesee paidat välillä, mutta tilanteella ei ole väliä aina on jompikumpi näistä paidoista. En oikein kehtaa hänelle asiasta huomauttaa. Miten voisin kauniisti hänelle vihjaista, että voisi vaihtaa välillä paitatyyliä, etenkin jos olemme esim. menossa ulos syömään?? Mietin että ostan hänelle lahjaksi uuden paidan, mutta nyt ei ole siihen oikein otollista tilannetta, eikä oikein mitään syytä, "ostin sulle uuden paidan"- meiningille.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enkä koe että enää niin nuoria ollaan, yli 30 vee. Kyllä mä oon haaveillu et sitten kun ollaan oltu pitkään yhdessä, mä joku päivä napautan sille että" hemmetti kun saanu hävetä kun noi samat hupparit päällä oot aina joka paikassa! "

ap

Vierailija
2/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako mies aina alla olevaa t-paitaa? Pitääkö t-paitaa kotona, ulosmennessä vaan hupparia? Ei kai sitä montaa hupparia tarvi ihmisellä olla? Kesällähän ne käy takista, ei mulla ainakaan oo ku kaks takkia. Monetko housut miehellä on? Onko aina puhtaat sukat, kalsarit, onko hygienia kunnossa?

Mun eksä oli säästeliäs. Kaappi täynnä paitoja, mut edelliset pari piti aina käyttää loppuun, ennenkuin otti uusia tilalle. Miehet voi ajatella vähän eri tavalla vaatteista ku naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Mun miehellä on pelkästään pukupaitoja n 40 kpl kun viimeksi laskettiin, t-paitojakin parikymmentä vaikkei niitä käytä kuin kotosalla.

Vierailija
4/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin mun mies, erona vaan että hän ei pessy niitä hupparejaan :O Kun alettiin tapailla, aika pian kiinnitin huomiota että kaiffari tuli aina treffeille samoissa vaatteissa, voitte kuvitella miltä ne tuoksahtivat parin, kolmen viikon jälkeen :( Ei nykyäänkään mitenkään aktiivisesti vaihda päällysvaatteitaan, muttei ihan viikkotolkulla niitä kuitenkaan pidä.

Vierailija
5/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos 3 huomauttanut hänelle jotenkin paidan vaihdosta? Vai pesetkö nykyisin vain kiltisti hänelle lempipaidat?

Vierailija
6/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:25"]

No huh. Mun miehellä on pelkästään pukupaitoja n 40 kpl kun viimeksi laskettiin, t-paitojakin parikymmentä vaikkei niitä käytä kuin kotosalla.

[/quote]

Aika paljon, käyttääkö todella niitä kaikkia? Minusta voisit tasapuolisuuden vuoksi lähettää ap:lle muutaman.

Vierailija
7/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan parhaimpina pitämiään sun seurassa, vaikka oiskin muitakin vaatteita. Ei ainakaan ole mikään vaatteilla pöyhkeilevä metroseksuaali. ;)

Vierailija
8/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan tapailemani miehen osoitteen ja lähetätte hänelle paidat sinne :) Terveisiä keskustelupalstalta! Pistäkää mukaan perustelut, miksi paidat täytyy ottaa ehdottomasti käyttöön ;)

Vierailija
9/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 6 olin siis minä ap

Vierailija
10/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mieheltä. Hänellä on aivan SAIRAASTI t-paitoja. Niin työpaitoja kuin kotipaitojakin ja sellaisia hieman hienompia arkipaitoja. Siis niitä on ihan älyttömästi.

Silti käyttää aina vain muutamaa paitaa. Tuntuu ettei kykenä käyttämään kuin muutamaa paitaa. Sitten kun niissä on pientä reikää, niin siirtää ne työvaatteisiin, mutta ei kuitenkaan käytä niitä, koska ovat liian hienoja.

Samaisella jannulla on 2 hupparia, joita käyttää aina vuorotellen. Mua oikeasti hävettää. Joskus aina sanon, että et laita TAAS tuota paitaa ja sitten saattaa vaihtaa. En tiedä mistä johtuu, ei ainakaan vaatteiden tai rahan puutteesta.

Vierailija
11/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:37"]

[/quote]

Aika paljon, käyttääkö todella niitä kaikkia? Minusta voisit tasapuolisuuden vuoksi lähettää ap:lle muutaman.

[/quote]

Siellä on kyllä muutama jotka on  jo jääneet vähemmälle käytölle kun (väri)maku muuttuu:) Vois varmaan lähettää jos ap:n ukolle! Mutta  mun mies tykkää vaihdella paitoja pukujen tai pikkutakin/farkkujen kanssa. Aina tyylikäs ja hyvännäköinen, ei tosiaan tarvitse hävetä! Vaihtaa paitaa 2x päivässä, siinä ei ap:n pusakoilla pitkälle päästäisi.

Vierailija
12/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa ihan multa, pidän aina vain muutamaa lempipaitaani. Ne vain ovat niin kivoja päällä ja näyttävät/istuvat omasta mielestäni hyvältä. Kauheeta aina siirtää joku lemppari kotipaidaksi kun se on tarpeeksi kulahtanut tai reikäinen. :'(

Vierailija
13/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole kuin pari sellaista paitaa tai ylipäätään asukokonaisuutta, joita käytän esim. baarissa. Ja olen nainen. Rytkyjä toki on vaatekaappi täynnä, mutta silti aina tulee valkattua ne samat lempivaatteet :)

Vierailija
14/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos käyttää samoja 2 paitaa baarissa, kotona, kuntoillessa.. ihan kaikissa tilanteissa. Nykyisin mietin aina mielessäni kun nähdään että kummanhan värinen huppari sillä nyt on päällä.  Viikonloppuna nähdään ja ois tarkotus lähtee ulos, en malta odottaa, kumman paidan on valinnut ;) Mutta eikö kellään ole antaa nyt vihjettä miten voisin kauniisti, loukkaamatta asiasta sanoa hänelle?

ap

Vierailija
15/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat hänelle paidan ja sanot, että löysit alesta aivan hänen näköisen vaatteen. Naisethan tykkäävät shoppailla, niin sun ei tarvii edes selittää mitään. Mies on varmaan vain otettu, kun olet häntä ajatellut.

Vierailija
16/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi hupparia vai paitaa? Ovat kuitenkin niin erilaisia vaatekappaleita... Ehkä hän on tehnyt klassiset ja ostanut jotain kivana pitämäänsä paitaa useamman kappaleen, ja vielä samanvärisenä. ;)

Vierailija
17/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:37"]

[/quote]

[/quote]

Siellä on kyllä muutama jotka on  jo jääneet vähemmälle käytölle kun (väri)maku muuttuu:) Vois varmaan lähettää jos ap:n ukolle! Mutta  mun mies tykkää vaihdella paitoja pukujen tai pikkutakin/farkkujen kanssa. Aina tyylikäs ja hyvännäköinen, ei tosiaan tarvitse hävetä! Vaihtaa paitaa 2x päivässä, siinä ei ap:n pusakoilla pitkälle päästäisi.

[/quote]

Monenlaisia hienostelijoita olen nähnyt, mutta tämä jo poikkeuksellista. Aamupäivällä valkoinen paita ranskiksin, lounaalla vaihdetaan rennompaan bankers stripeen ja sitten illallinen button downilla? Hatunnoston arvoinen suoritus kyllä.

Vierailija
18/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kaksi ääripäätä hienosti edustettuna ketjussa. Kummankohan noistakaan ottaisi. ;)

Vierailija
19/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisen miehen tunnistaa rättisulkeisten minimoinnista. Yksi paita on pesussa ja toinen päällä.

Vierailija
20/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kyseessä on hupparit, 2 eriväristä. On kyllä aika käytännöllinen mies, että ehkä ei pidä valittaa vaikka hupparit päällä on, saa ne onneks nopeesti poiski :)

ap