Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset tosiaan rakastelekkaan päivittäin?

Vierailija
22.10.2020 |

Kertokaa miten usein sen sitten teette, ja mieluusti ikä mukaan. Ja inspiroiduin iltiksen jutusta, eli onko aina penetraatio vai minkälaista seksiä on, tapojahan monia.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntää muutaman kerran vuodessa mut seksiä muuten päivittäin. Vaimolle ei sovi mikään ehkäisy eikä kumpikaan tykätä kumien kanssa sohaamisesta. Odotetaan että tulee ikä täyteen että saa piuhat poikki. Sit en muuta teekään kun pane tota naista...

Vierailija
2/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntää muutaman kerran vuodessa mut seksiä muuten päivittäin. Vaimolle ei sovi mikään ehkäisy eikä kumpikaan tykätä kumien kanssa sohaamisesta. Odotetaan että tulee ikä täyteen että saa piuhat poikki. Sit en muuta teekään kun pane tota naista...

Ainiin ikä, mä 27 vaimo 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo. se ei olekkaan ihan yksinkertaista; miehelle tehty vasektomia, eikä se käynyt sekään ihan noin vain; vaikka jo 2 lasta. Eikä minunkaan kohdunpoisto! Outoa..holhoamista. En tiedä mikä on nykytilanne .t AP

Vierailija
4/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä joka päivä, tai se on harvinaista, jos joskus ei rakastella. Usein myös aamulla ja illalla, eli kahdesti, varsinkin sellaisina aamuina, kun ei ole kiire mihinkään. Usein laitetaan kello sopivasti aikaisemmin soimaan ihan vaan sitä varten.

31v+31v, yhdessä 11v

Vierailija
5/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos on lapsia, stressaava elämäntilanne, väsymystä, vuorotyöt yms. Niin ei. Vaikka haluja olisi rakastella aamulla, päivällä ja illalla niin ei se vain onnistu.

Itse haluaisin päivittäin kyllä jonkinlaista seksiä. Mieluiten ihan toista tuntia kunnon rakastelua, mutta ei se ole mahdollista.

Vierailija
6/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä joka päivä, tai se on harvinaista, jos joskus ei rakastella. Usein myös aamulla ja illalla, eli kahdesti, varsinkin sellaisina aamuina, kun ei ole kiire mihinkään. Usein laitetaan kello sopivasti aikaisemmin soimaan ihan vaan sitä varten.

31v+31v, yhdessä 11v

Ai että, onko mitään parempaa kuin herätyskellon juuri sammuttanut mies, joka kömpii päälle kanki kovana, koskettaa hellästi ja näykkii kaulasta, ja siinä kun kostut, niin työntyy sisään, ja aamu alkaa unisella rakastelulla... Se on NIIN taivaallista! Paras mahdollinen alku aamulle.

Me pyritään rakastelemaan joka päivä. Tai no, "rakastelu" on ehkä väärä sana. Pikapanoja parhaimmillaan neljästi päivässä, joskus pidemmän kaavan mukaan. Nyt vaan on elämässä niin paljon kaikkea, että välillä saattaa mennä kolmekin päivää, ettei ole minkäänlaista seksiä. Mutta onneksi niin ei käy usein.

Yhdyntä on meillä tavallisin, ja otan usein myös suihin. En tykkää suuseksistä vastaanottavana osapuolena, niin sitä ei ole koskaan. Käsipeli ennen yhdyntää ja yhdynnässä. Ja joka kerta huolehditaan myös minulle orgasmi.

N31+M39

Vierailija
7/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnin verran vituttaa lukea näitä vastauksia. Meillä alkaa koittamaan vuosipäivä, vuosi siitä kun viimeksi oli seksiä. Vaimon kiinnostuksen kohteet on muualla. Ei koskaan ollut mikään seksihullu, mutta ennen sentään seksiä oli edes kerran viikossa. Mitähän tässä pitäisi tehdä, että hää haluaisi taas? Nöyränä poikana otan vinkkejä vastaan. Aina olen pyrkinyt hänet tyydyttämään. Ja nämä perusjutut, pusuja ja puhetta, hartiahierontaa ja jalkahierontaa. Tietysti. Voin sanoa että fyysisesti sattuu, kun haluaisin häntä niin paljon. Hää vaan ei minua halua.

M44

Vierailija
8/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnin verran vituttaa lukea näitä vastauksia. Meillä alkaa koittamaan vuosipäivä, vuosi siitä kun viimeksi oli seksiä. Vaimon kiinnostuksen kohteet on muualla. Ei koskaan ollut mikään seksihullu, mutta ennen sentään seksiä oli edes kerran viikossa. Mitähän tässä pitäisi tehdä, että hää haluaisi taas? Nöyränä poikana otan vinkkejä vastaan. Aina olen pyrkinyt hänet tyydyttämään. Ja nämä perusjutut, pusuja ja puhetta, hartiahierontaa ja jalkahierontaa. Tietysti. Voin sanoa että fyysisesti sattuu, kun haluaisin häntä niin paljon. Hää vaan ei minua halua.

M44

Sydäntä särkevää..

Mites taas kerran , jos tämän sille vaimollesi kertoisit?  Ihan juurta jaksain (vertaus nyt kyll huono, mutta saa kai olla huumoriakin). Meillä kun pitkä liitto,  niin ollaan kai harvinaisia kun aina himot päällä. Ja taas vielä se sama; miehet EIVÄT aina tajua mitä naiset haluavat seksissä. Monet naiset ja mihet kuvittelevat, että esim, naisen saatava yhdynnässä, ja jos ei, niin eihän se seksi huvita kun ei ikinä vaan saa! Ja sitä ei voi kertoa. Kaikki täälläkin toitottavat sitä vaatimusta naiselta. Kyllä se luo kamalat paineet, Ja kuitenkin nainen voi saada ihan kovat  orgasmit käsin suulla tai yhdistelmällä tai ihan miten vain! Sietää miesten miettiä sitäkin. Kolpultahan harvat naiset todella saavatkaan pelkässä yhdynnässä, muu voi olla paljon antoisampaa ja ihanampaa... toivottavasti oli edes ajatuksia herättävää.

Vierailija
9/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Et sinä saa kumppaniasi sinua haluamaan, jos kipinää ei ole. Hän myös tietää, ettei lahnailusta ja tarpeidesi laiminlyönnistä ole kuitenkaan mitään oikeita seurauksia, joten miksi hän tekisi mitään eri tavalla.

Itse olisin lähtenyt suhteesta jo aikapäiviä sitten. Kuukausi ilman seksiä olisi jo liikaa. Mutta minä en olekaan nöyrä poika.

Vierailija
10/36 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä neljä tai viisi kertaa viikossa sen mukaan, kuinka usein nähdään. Suuseksi, käsipeli ja vibraattorin käyttö varmaan ykkösenä, sitten piiskaaminen, rimmaaminen ja muu pervoilu. Yhdyntääkin säännöllisesti etenkin nyt, kun vasektomia on tehtynä.

Vierailija
11/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes joka vuosi enää pitkään aikaan. Naimisissa oltu 16 vuotta. Nytkin jo yli 18 kk edellisestä kerrasta

Vierailija
12/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kesälomalla vielä rakasteltiin joka päivä. Nyt on tahti hivenen hidastunut, viikossa keskimäärin kaksi tai kolme kertaa. Se tuntuu ihan hyvältä määrältä. Minä M61 ja N64.

Vierailija
13/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v pariskunta, ja seksiä ehkä kerran tai max kaksi kuussa. Tilanne ollut sama jo yli 17 vuotta.

Vierailija
14/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Sydäntä särkevää..

Mites taas kerran , jos tämän sille vaimollesi kertoisit?  Ihan juurta jaksain (vertaus nyt kyll huono, mutta saa kai olla huumoriakin). Meillä kun pitkä liitto,  niin ollaan kai harvinaisia kun aina himot päällä. Ja taas vielä se sama; miehet EIVÄT aina tajua mitä naiset haluavat seksissä. Monet naiset ja mihet kuvittelevat, että esim, naisen saatava yhdynnässä, ja jos ei, niin eihän se seksi huvita kun ei ikinä vaan saa! Ja sitä ei voi kertoa. Kaikki täälläkin toitottavat sitä vaatimusta naiselta. Kyllä se luo kamalat paineet, Ja kuitenkin nainen voi saada ihan kovat  orgasmit käsin suulla tai yhdistelmällä tai ihan miten vain! Sietää miesten miettiä sitäkin. Kolpultahan harvat naiset todella saavatkaan pelkässä yhdynnässä, muu voi olla paljon antoisampaa ja ihanampaa... toivottavasti oli edes ajatuksia herättävää.

Riita tulee aina, jos yritän ottaa puheeksi miten päin tahansa. Herkkä paikka hälle, mutta minkä teet, kun ei suostu puhumaan saati hakemaan apua siihen. Tukisin ja auttaisin parhaan osaamiseni mukaan, mutta kun koko homma on lokeroitu osastoon "teeskennellään, ettei ongelmaa ole".

Silloin kun seksiä oli, nuolin hälle orgasmin joka ikisenä kertana. Tajuaahan sen hoopokin, ettei kukaan huonoa seksiä halua. Kehui kyllä, että olen taitava, tiedä sitten.

M44

Vierailija
15/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Et sinä saa kumppaniasi sinua haluamaan, jos kipinää ei ole. Hän myös tietää, ettei lahnailusta ja tarpeidesi laiminlyönnistä ole kuitenkaan mitään oikeita seurauksia, joten miksi hän tekisi mitään eri tavalla.

Itse olisin lähtenyt suhteesta jo aikapäiviä sitten. Kuukausi ilman seksiä olisi jo liikaa. Mutta minä en olekaan nöyrä poika.

Tässä on muutakin "liimaa" kuin seksi. Kehtaisinko joskus katsoa lapsiani silmiin ja sanoa, että rikoin perheen, koska äiti ei antanut? Tuskin.

M44

Vierailija
16/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ku

Vierailija kirjoitti:

M44

Tässä on muutakin "liimaa" kuin seksi. Kehtaisinko joskus katsoa lapsiani silmiin ja sanoa, että rikoin perheen, koska äiti ei antanut? Tuskin.

M44

Tämä.

Meidänkin noin 15-vuotisessa liitossa tilanne on jo vuosia ollut se, että seksiä on kerran kuussa, jos hyvin käy. Yleensä ennemminkin kerran kahdessa kuukaudessa.

Ja vuosia olen asiasta yrittänyt keskustella, kysyä mitä pitäisi muuttaa, mitä tehdä toisin, enkä osaa, onko liian pieni kulli, vai mistä asia hiertää, mutta vastaus on aina että kaikki on hyvin, ei vaan huvita.

Jos oltaisiin ihan vaan kahdestaan, olisin pakannut kapsäkkini jo aikapäiviä sitten, mutta toistaiseksi on tuntunut siltä, etten todellakaan tiedä, riittääkö syyksi muuten toimivan perheen rikkomiseen, että "iskän mielestä olis pitänyt olla enemmän seksiä ja läheisyyttä".

Jotain tuonkaltaista voisi olla vaikeaa lapsilleen sönköttää tulevaisuudessa, kun aikuisena kysyvät, että miksi jätit silloin perheesi.

Vierailija
17/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes 40 vuoden avioliiton jälkeen on seksiä noin kaksi kertaa viikossa. Kiihkoa nyt ei enääniin  kovasti ole, mutta kyllä se ihanalta tuntuu kun vaan siihen ryhtyy säännöllisesti. Seksiä kaipaa jo puolen viikon jälkeen ja kumpikin saa yleensä  orgasmin, vaimo joskus kaksikin,jos annan suuseksiä ensin. Lähärissä ollaan aina kun  vaimo ei juuri halua muuta asentoa,  niin minkäs teet...Jotakin muutakin vaihtelua olisin kauan jo kaivannut seksiin, mutta ei se auta kun ei niin ei...

Kuusikymppisiä ollaan.

Vierailija
18/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ompa M 44 tosi kamalaa..Zemppiä sinne!  Meillä on ihan jokapäivä tosiaan, ja minä saan vielä useasti muutaman kerran lisää, harvoin mies kahta tai enemmän. Mutta en tajua miten on mahdollista, että meillä yhä löytyy oieasti himoa ja kiihkoa niin, että ihan huulia purraan, sentään 38 vuotta yksissä (no ei samoissa sentään..) lakanoissa. Onnekkaita ollaan siis.

Vierailija
19/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskustellaan seksuaalisen halukkuuden epäsuhdasta, esille tulevat aina samat neuvot. Hyväätarkoittavat ihmiset neuvovat toisia aina keskustelemaan ja keskustelemaan. No, kuinka moni pari keskustelee asiasta joka päivä, ja silti ongelma vain jatkuu?

Tässäkin ketjussa on pari miestä kirjoittanut, että he kyllä yrittävät keskustella, mutta asiasta ei synny keskustelua, kun toinen osapuoli kieltäytyy ehdottomasti keskustelemasta. Ja kaikissa aihetta käsittelevissä kirjoituksissa näyttää toistuvan se, että haluton osapuoli ei näe asiassa mitään ongelmaa eikä tarvetta mihinkään keskusteluihin. Ja aivan sama, onko haluton osapuoli mies vai nainen vai jotain muuta sukupuolta.

Vierailija
20/36 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko se uhkailu erolla sitten paras? Kamalaa jokatapauksessa, itse en voisi olla  ilman en millään..ja siis olen nainen, ihan siis kypsä.