Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No oliko Putous jo liian härski? Ovatko lapsiperheet närkästyneet?

Vierailija
27.01.2014 |

Eikös lapsille, jos kenelle, ole viuhahdus hyvinkin hauskaa viihdettä? Alastomuus, mitä hävettävää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:07"]

alas on mennyt ohjelman taso. sanoin miehelle putouksen aikana, että kun tätä katsoo aika monet lapsetkin, niin on stondis-juttuja ja viuhahtelua, paheksun. olen 31v nainen.

[/quote]

On kyllä kummallista, etteivät vanhemmat kykene vaihtamaan kanavaa tai laittamaan lapsia tekemään jotain muuta, jos tv-ohjelma ei sovellu heille. Naurattaa, että holhouksen pitäisi aina tulla ulkopuolelta. Aivan kuin kaikki pitäisi tehdä lasten ehdoilla, ettei vanhempien tarvitse ollenkaan käyttää omaa harkintaa.

Vierailija
22/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 10:29"]

On kyllä kummallista, etteivät vanhemmat kykene vaihtamaan kanavaa tai laittamaan lapsia tekemään jotain muuta, jos tv-ohjelma ei sovellu heille. Naurattaa, että holhouksen pitäisi aina tulla ulkopuolelta. Aivan kuin kaikki pitäisi tehdä lasten ehdoilla, ettei vanhempien tarvitse ollenkaan käyttää omaa harkintaa.

[/quote]

Tätä olin tulossa sanomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 9-vuotias lapsi. Yhdessä katotaan Putousta ja on molempien mielestä hauska ohjelma, eikä mene jutut yli. Salkkareita esim. en anna lapsen kattoa, koska se ei mielestäni ole lastenohjelma.

Vierailija
24/31 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fine. En itse pidä ohjelmasta, mutta kahdeksan vuotias esikoinen tuota katselee. Olin aluksi vastaan, mutta mies sai minut omien näkemystensä kautta ymmärtämään kun kertoi hänen vanhempiensa antaneen hänen katsoa mm. Bondit yms tuon ikäisenä. Ei mies ainakaan mikään tärähtänyt niin en jaksa puuttua :P Poika kattoo viikonloppuisin myös näitä vapaapaini-ohjelmia ja monesti nukahtanut sohvalle ja joutunut sen sänkyyn kantamaan, heh.

Vierailija
25/31 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Putouksesta, mutta nyt Akun jutut ovat alkaneet ällöttää. Eikö se kykene tekemään yhtään sketsihahmoa hauskaksi ilman oksettavia "tuli simaa liittimestä"-juttuja? Ei Jussi Vatasen tarvii koko ajan viljellä härskejä sutkauksia menestyäkseen. Mutta Jussi onkin oikea näyttelijä, eli on uskottava muissakin rooleissa kuin Putoushahmoissa. Akun "näytteleminen" saa aikaan suoranaista myötähäpeää.

Vierailija
26/31 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi katsoa edes Putousta? Perseestä koko ohjelma.

Vierailija
27/31 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella olen yhä tyytyväisempi, että meidän perhe ei ole ohjelmaa katsonut!

Vierailija
28/31 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:50"]No meillä koko perhe yleensä katsoo putousta, mutta edellinen jakso ylitti perhe ohjelman rajat! Liikaa paljasta pintaa ja lapset eivät ymmärtäneet! Jouduimme välillä vaihtamaan kanavaa!

[/quote]

Vaihdatteko myös kanavaa aina jos tulee joku alusvaatemainos, vartalovoidemainos tai suihkusaippuamainos tms. Ihan yhtä paljon paljasta pintaa niissä on, ellei enemmänkin.

[/quote]

No itse asiassa laitetaan kuva ja ääni pois mainosten ajaksi, ei paljaiden pintojen tms. vuoksi vaan siksi ettei haluta lasten katselevan mainoksia ylipäänsä. 

Katsottiin viimeistä Putouksen jaksoa vähän matkaa, ei iskenyt meidän huumorintajuun eikä tosiaankaan vaikuttanut miltään lapsille sopivalta. Yllättävän kökköä siihen nähden miten iso numero tuosta ohjelmasta on tehty. Mutta, kiva että on joillekin iloa :). 

Vierailija
29/31 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei oo kuvaa eikä ääntä, ni miten tiedätte koska mainokset loppuu? :D

Vierailija
30/31 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 08:00"]

No itse asiassa laitetaan kuva ja ääni pois mainosten ajaksi, ei paljaiden pintojen tms. vuoksi vaan siksi ettei haluta lasten katselevan mainoksia ylipäänsä. 

[/quote]

No huhhuh :D

Ja eikö olis ollu helpompaa sanoa että laitatte telkkarin pois päältä mainosten ajaksi?

Vierailija
31/31 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 06:48"]Olen aina tykännyt Putouksesta, mutta nyt Akun jutut ovat alkaneet ällöttää. Eikö se kykene tekemään yhtään sketsihahmoa hauskaksi ilman oksettavia "tuli simaa liittimestä"-juttuja? Ei Jussi Vatasen tarvii koko ajan viljellä härskejä sutkauksia menestyäkseen. Mutta Jussi onkin oikea näyttelijä, eli on uskottava muissakin rooleissa kuin Putoushahmoissa. Akun "näytteleminen" saa aikaan suoranaista myötähäpeää.

[/quote]

Oletkohan koskaan edes nähnyt Akun näyttelijäntyötä valkokankaalla tai teatterin lavalla? Epäilen, kunhan vaan mussutat Putouksesta saamasi mielikuvan perusteella. Esimerkiksi Härmä-elokuvassa Aku tekee kerrassaan mainion roolisuorituksen.