Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän muuttunut käytös.

Yksinäinen suhteessa
22.10.2020 |

Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden. Suhde on ollut erityisesti alussa haastava ulkopuolisen paineen takia, se on johtunut siitä, että emme ole tavanomaisella ikäerolla. Pikkuhiljaa meidät on hyväksytty melko hyvin, mutta osittain edelleen on vähän kuin kaksi elämää, parisuhde/perhe-elämä ja elämä johon kuuluu kaverit, välillä tunnun jäävän ulkopuoliseksi myös miehen lähipiirissä. Suhteen hyvä asia on kuitenkin ollut se, että olemme viihtyneet hyvin keskenämme ja tehneet paljon asioita yhdessä, lenkkeilyä, puutarha- ja remonttihommia yms. Nykyään emme oikeastaan kuin syö välillä yhdessä ja nukutaan samassa sängyssä. Läheisyys puuttuu hyvin pitkälti.
Minulla on ollut paljon stressiä eri elämä osa-alueilla ja olen ollut pahantuulinen ajoittain. Ymmärrän, että oma käytökseni on ajanut tähän tilanteeseen, mutta keskustelut ja oman mielialani työstäminen eivät tunnu tuovan muutosta parempaan suuntaan, mies ei edelleenkään kaipaa mitään tekemistä kanssani. Mies harrastaa nykyään kaiken liikunnan kaverinsa kanssa, käy yksin kyläilemässä vanhemmillaan, viikonloppuna iso osa ajasta menee tähän ja kotona ollessaan tekee paperitöitä. Työt pitää toki hoitaa ja niihin mies vetoaa, että ei ole aikaa jos haluan tehdä jotain yhdessä, mutta kuitenkin aika riittää kaverin kanssa harrastamiseen ja vanhemmilla kahvitteluun niin väkisinkin tulee mieleen, että kyse on vain siitä ettei minun seura ole toivottua.
Tunnen tuputtavani itseäni ja olevani riippakivi. Olen yrittänyt nyt huomioida miestä vähemmän ja lakkasin ehdottamasta yhteistä tekemistä. En ole vihainen enkä äreä, yritän olla normaalin kohtelias ja mukava, puhun välttämättömät ja toivotan hyvää yötä, yritän olla iloinen ja hymyilevä, mutta tilanne raastaa ja tunnen itseni surulliseksi. Seksikin on nykyään huonompaa, tuntuu, että mieheltä on jotenkin tunne hävinnyt hommasta ja hän koskee minuun rajuin liikkein eikä suuseksiä ole läheskään joka kerta, jos en laukea yhdynnässä jään yleensä ilman jolloin en saa täyttä ilon ja hyvänolontunnetta edes seksistä.
Tämä ei ole sellainen parisuhde jollaisen haluaisin eikä sellainen johon alunpitäen ryhdyin, mutta eihän mikään suhde ole täydellinen ja alussa varsinkin kaikki on parempaa, kompromisseja on pakko tehdä ja on tämä suhde kuitenkin sillä tavalla hyvä, että ei ole alkoholiriippuvuutta kumppanilla, ei pettämistä tai valehtelua.
Mitä voisin tehdä parantaakseni omaa oloani tai suhdettani. Ehkä se on vaan annettava itselleen aikaa hyväksyä se, että suhde on nykyään tällainen ja etsittävä elämänilot muualta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kuvittelevat, että heidän prinsessahöttöunelmansa on normaalin parisuhteen arkea? 

Aloittajakin oikein kaivelemalla kaivelee miehestä vikoja, ja leikkii uhria.

Eroa ihan vapaasti, mutta älä etsi uutta miestä ennen kuin palaat maan pinnalle. 

Aloittaja on tietenkin joku keski-ikäinen tantta, jolla nuori poika pantavana? 

Vierailija
22/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun totta, toinen on, ja ei tietenkään sitä paljasta jollei ole varmaksi pelattu se toinen. Älkää oikeesti vaan että miehet ei vilkuile muita, ihmiselle noin muutenkin riittää että joku osoittaa kiinnostuksensa niin rupee siinä tunteet kohta peliin tulla jos vaan hiukkaakaan senlainen tyyppi josta itsekin kiinnostuu. Tuo seksin kovakouraiseksi muuttuminen on takuumittari, siinä paistaa läpi harmistus koko tilanteeseen.

Seksin kovakouraisuus vaikuttaa kovalta kiihkolta ilman tunteita.

En tietenkään voi varmaksi tietää onko hän ihastunut johonkin toiseen, mutta uskon, että siinä vaiheessa hän jättäisi minut koska halveksii vahvasti pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on sairas takertuja, toivottavasti mies tajuaa juosta, ja lujaa 

Olen minä tätä pohtinut, että olenko tosiaan, kuinka paljon omassa käytöksessäni ja odotuksissani on korjaamisen varaa. Toki minulla on muutenkin tekemistä kuin vain miesystävän kanssa yhdessä. Lasten kanssa ja kaverien kanssa menee aikaa mukavasti ja tykkään yksinkin puuhastella kotona, mutta mielestäni kumppanin kanssa olisi kiva tehdä muutakin kuin nukkua ja joskus syödä tai harrastaa tyydyttävää tai vähemmän tyydyttävää seksiä.

Vierailija
24/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tässä on kyseessä vanhempi suomalainen nainen ja nuorempi ulkomaalainen mies. Oletteko olleet kauan yhdessä? Naimisissa? Vaikutat jotenkin alistuneelta ja surumieliseltä. 

Ja tosiaan kannattaa tiivistää ja käyttää kappalejakoa niin ihmiset jaksaa paremmin lukea ja kommentoida. 

Ei ole kyse arvelemastasi pariskunnasta. En ole vanhempi nainen eikä mieheni ole ulkomainen. Minulle on kyllä vaikea tuoda ilmi sitä, että minua on loukattua ja siksi olen jokseenkin alistuva.

Yritin tiivistää, mutta asiaa vain virtasi mielestä näppäimistölle. Kappalejaotkaan eivät kai tulleet selkeästi.

Vierailija
25/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kuvittelevat, että heidän prinsessahöttöunelmansa on normaalin parisuhteen arkea? 

Aloittajakin oikein kaivelemalla kaivelee miehestä vikoja, ja leikkii uhria.

Eroa ihan vapaasti, mutta älä etsi uutta miestä ennen kuin palaat maan pinnalle. 

Aloittaja on tietenkin joku keski-ikäinen tantta, jolla nuori poika pantavana? 

Tuskin se mahdotonta on, että pariskunta tekee tai harrastaa asioita yhdessä?

Tarkoitukseni ei ole kaivella miehestä vikoja vaan pohtia asioita, missä itse olen kohtuuton ja missä en.

En myöskään ole keski-ikäinen enkä tantta, ainakaan siinä tapauksessa jos tantta kuvastaa meille samanlaista naisenmallia, sitä en tiedä.

Vierailija
26/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas ketju täynnä "sillä on joku toinen" -hapatusta. Aika moni tuntuu oikein toivovan, että muilla menisi huonosti.

Vierailija
27/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, taas ketju täynnä "sillä on joku toinen" -hapatusta. Aika moni tuntuu oikein toivovan, että muilla menisi huonosti.

No, ap:n suhteessahan menee jo huonosti. Miksi pettäminen olisi jotenkin pahempi syy kuin välinpitämättömyys?

Vierailija
28/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ap:n suhteessahan menee jo huonosti. Miksi pettäminen olisi jotenkin pahempi syy kuin välinpitämättömyys?

Henkilökohtaisesti pidän pettämistä pahempana syynä kuin välinpitämättömyyttä, koska silloin suhteeseen olisi muiden ongelmien lisäksi sekaantunut joku muu tai muita ihmisiä.

Vierailija
29/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen suhteessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti pidän pettämistä pahempana syynä kuin välinpitämättömyyttä, koska silloin suhteeseen olisi muiden ongelmien lisäksi sekaantunut joku muu tai muita ihmisiä.

Jos miehellä on sivusuhde, se on ihan erillinen siitä parisuhteesta ap:n kanssa. Niitä on välillä myös ihmisillä, joilla on heikko impulssikontrolli, mutta rakastavat puolisoaan.

Välinpitämätön puoliso on taas elämästä ilon vievä taakka, joka tulee jättää taakseen mahdollisimman pian. Välinpitämätön kumppani ei rakasta.

Vierailija
30/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen suhteessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on sivusuhde, se on ihan erillinen siitä parisuhteesta ap:n kanssa. Niitä on välillä myös ihmisillä, joilla on heikko impulssikontrolli, mutta rakastavat puolisoaan.

Välinpitämätön puoliso on taas elämästä ilon vievä taakka, joka tulee jättää taakseen mahdollisimman pian. Välinpitämätön kumppani ei rakasta.

Selkeästi nähdään nämä asiat hyvin eritavalla. Itse en suhtaudu yksittäisiin pettämisiin tai salasuhteeseen noin kevyesti. Välinpitämättömyys tai jostain ilmestynyt kylmyys suhteessa voi olla korjattavissa, mutta pettäminen ei.

Vierailija
31/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta seksi nyt heti alkuunsa. Sullekin jää siitä hyväksikäyttöfiilis, jos mies on kovakourainen ja hoitelee vain itsensä.

Katso tämä video ja muitakin kanavan videoita, saat hyviä vinkkejä. En nyt ehdi itse etsimään parhaita paloja.

%27sLoveAcademy

Kiitos linkistä. Hyviä ajatuksia.

Vierailija
32/44 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vielä odotat, parempi erota.

Eiköhän jotain ole vielä tehtävissä.

Vierailija
33/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta seksi nyt heti alkuunsa. Sullekin jää siitä hyväksikäyttöfiilis, jos mies on kovakourainen ja hoitelee vain itsensä.

Katso tämä video ja muitakin kanavan videoita, saat hyviä vinkkejä. En nyt ehdi itse etsimään parhaita paloja.

%27sLoveAcademy

Tämä olisi hyvä monelle. Hyvä osta antaa toiselle tilaa ja mahdollisuus huomata kaipaavansa.

Vierailija
34/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa lapselliselta. Ei ole vielä kypsä parisuhteeseen naisen kanssa. Viikonloput on teidän yhteistä aikaa, joten jos pojan vanhemmilla on vierailtava joka viikonloppu, tehkää se yhdessä.

Seksiin auttaa puhuminen. Pojalla tuskin on montaa kumppania taustalla, joten eihän tuo voi kaikkea osata. Sun pitää opettaa sitä huomioimaan naista.

Läheisyys on vaikeampi, jos se ei tule luonnostaan, niin sitä ei voi pakottaa. Jos puhuminen ei auta, niin tehkää toisillenne palvelus ja erotkaa.

Vierailija
35/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se mulle kuuluu.

Vierailija
36/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa lapselliselta. Ei ole vielä kypsä parisuhteeseen naisen kanssa. Viikonloput on teidän yhteistä aikaa, joten jos pojan vanhemmilla on vierailtava joka viikonloppu, tehkää se yhdessä.

Seksiin auttaa puhuminen. Pojalla tuskin on montaa kumppania taustalla, joten eihän tuo voi kaikkea osata. Sun pitää opettaa sitä huomioimaan naista.

Läheisyys on vaikeampi, jos se ei tule luonnostaan, niin sitä ei voi pakottaa. Jos puhuminen ei auta, niin tehkää toisillenne palvelus ja erotkaa.

Itsekin olen yhdessä vierailujen kannalla. Olisi mukava saada luotua hänen vanhempiin läheinen suhde. Olemme aiemmin käyneetkin yhdessä, mutta nyt mies on käynyt useammin ja usein suoraan harrastuksesta tai vaan nopeasti ilmoittanut menevänsä ja lähtenyt.

Seksi on aiemmin ollut meillä mahtavaa, parasta mitä minulla ollut joten osaamattomuudesta se ei ole kiinni. Varmaan juuri tuo läheisyyden puute ja kiinnostuksen puute on ongelma. Yritän keskustella niistä ja tehdä enemmän omia asioitani niin läsnäoloni ei ahdista.

Vierailija
37/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että käy vanhemmillaan?

Vierailija
38/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nessukka kirjoitti:

Oletko varma, että käy vanhemmillaan?

Kyllä. Usein kertoilee jotain kyläilyyn liittyvää, onko ollut sisaruksia yhtäaikaa, mitä hommia meneillään vanhemmilla tai jos vanhemmat ovat kysyneet jotain minusta tai asiasta jossa voin olla hyödyksi.

Vierailija
39/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä muita ongelmia ei suhteessa voi olla.

Vierailija
40/44 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS