Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKSET 05 UUTEEN VIIKKOON

24.07.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut hiljaista täällä, kaikki nautisekelevat kauniista säästä =) Tultiin eilen mökiltä ja olipas tosi rentouttava reissu. Olimme tuttujemme mökillä, heillä on kaksi poikaa 5v ja 2v, joten meidän pojilla oli seuraa =) Anton konttaili onnellisena ympäri pihaa ja silminnähden nautti olostana, meni jopa mereen kahlaamaan =) Saunottiin joka päivä ja uni sekä ruoka maistuvat oikein hyvin.

Pelkäsin, että illat/yöt menevät karjuessa, paikka oli kuitenkin ihan uusi, mutta pöh, poju nukahti syliin ja siitä sitten laitoin sänkyyn ja uni maistui koko yön, sai äitikin istua ihan rauhassa =) Elokuussa mennään uudestaan.

Anton rakastui reissussa veneisiin, aina kun meni vene saaren ohi, A ryntäsi katsomaa ja huuteli vene, vene <3 Ja sauansta näki naapurin veneet, niitä oikein kurotteli katsomaan <3

Tajusin siellä, että Antonilla on aika paljon sanoja ja lisää tuli, yhtäkkiä ilmoitti minulle, Anton menee, avaa (sipsipussin) Anton on vielä ihanan estoton, hänelle asiat ovat kovin ilmoitusluontoisia asioita sanoon vaan, että avaa ja menee avaamaan =) Veneamatkat oli koko reissun kohokohta, huuli pyöreänä istui veneessä ja huuteli vene, vene. Kun maissa mentiin kauppaan, katsoi minua kokeilevasti ja kysyi vene?

Sitten vielä pikaisesti tapaamisesta, olin miettinyt jos tämän viikon perjantain kävisi? Ilmoitelkaa ketkä pääsisi.

Meille tulee kohta vieraita, joten taidan mennä siivoamaan, oikein mukavaa viikkoa hipuille ja perheille

Mareila+Anton

Vierailija
2/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana lukea Antonin veneilystä :) Oikein harmittaa, että mökkireissulla tuuli niin kovasti, että Helvi ei päässytkään kokeilemaan veneilyä. Veneet ovat muuten nimittäin tosi kova juttu.

Osaapa Anton ilmaista itseään hyvin! Meillä ei vieläkään siis kuulu sanoja - sormella kyllä osoitetaan tosi tarkasti pitkiäkin komentoja:

" kaivetaan kädellä äidin pepun alta penkkiä" =Äiti, ylös +

" näytetään vesihanaa" =haluan vettä +

" annetaan pikkuinen lääkekuppi" =haluan veden tähän kuppiin +

" kiukkuinen jalantömistys ja kirkuna" =Ei! En tosiaankaan halua tuota isoa mukia, johon oikeasti mahtuu vettä! Tollo!

Tänään seurattiin koko ilta ukkosta. Toisaalta nauratti ja piti koko ajan ikkunasta katsoa, toisaalta pelotti, kun ei uskallettu sylistä pois lähteä. Tässä näitä elämän suuria ihmeitä taas opitaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti ei veneilystä piittaa. Hänen mielestään se on tylsää ja hän matkustaa mieluummin autolla. Liekö ensimmäinen venereissu viime kesänä aiheuttanut traumoja (moottori syttyi palamaan, jos joku vielä muistaa?).

Täällä oli myöskin tänään tosi raju ukonilma ja se vaan tuntui tyttöä kiehtovan. Kovasti ihmettelee jyrinää ja salamoita, muttei pelännyt. Typy on kyllä niin tottunut koviin ääniin (traktorit, moottoripyörät, sirkkelit jne), ettei ainakaan ääniä pelästy. Eipä ole vielä tainnut tulla eteen mitään mitä oikein kunnolla pelkäisi...

Neiti selittää pitkiä pätkiä kaikille, oikein kunnolla siis keskustelee. Ikävä kyllä täysin omalla kielellään, eikä raukka tajua ettei kukaan ymmärrä hänen höpötyksiään. Välillä yrittää sanoa jotakin sanaa monta kertaa perässä ja onnistuukin siinä sitten. Sana unohtuu kuitenkin saman tien, eikä siis tule heti aktiiviseen käyttöön. Saapa nähdä aukeneeko tuo kiele sitten yht`äkkiä niin kuin joillekkin käy.

Rakennus edistyy pikkuhiljaa (onneksi), miehen loma (?) lähenee loppuaan ja mulla alkaa 4-vuotiaan hoito päivisin elokuun ajaksi. Eipä ihmeempiä.

Vierailija
4/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan hassua miten erilaisia nämä hiput ovat, Anton nimittäin HUUTAA ja kiusaa veljeä automatkat. Koko ajan yrittää päästä irti istuimesta ja on pari kertaa saanutkin kädet irti =(

Juu Anton tosiaan ilmaisesee hyvin itseään, osoittaa paljon sormella ja koittaa matkia. Mutta toisaalta meillä ei kävellä, olen kuullut että usein tulee eka toinen sitten toinen.

Eilen Anton nukahti 11.00 päikkärille ihan väsyneenä, alakerran lapset herättivät pojan 12.00 siitä 15.00 asti, Anton huusi ja kirkui, huhuh. Onneksi sitten nukahti ja nukkui pari tuntia, pakko myöntää, että vähemmän kauniita ajattelin näistä lapsukaisista, soittivat nimittäin jotain torvea täysillä =(

Mihen veli vaimoineen kävi eilen, ihan kivasti meni, paitsi tämä vaimo ei jotenkin pystynyt ymmärtämään, että Anton on aika hitaasti lämpiävää tyyppiä, törppäsi naamansa Antonin eteen ja alkoi lässyttää " tule syliin, ihan pikkaisen vaan" Siitäkös A riemastui, tarrasi hysteerisesti minuun ja alkoi itkeä, lopunaikaa katselikin sylistäni tosi epäluuloisena tätä naista, joka luonnollisesti loukkaantui, kun Anton ei halunnut tulla syliin...Kuitenkin jokusen kerran sanoin asiasta, no se siitä.

Mutta nyt minä menen suihkuun poikien kanssa ja sitten mennään minun vanhemmilleni, minulla on päähierontaa luvassa =) Hauskaa päivää kaikille =)

Mareila+Anton

Vierailija
5/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaseen,kun isoveikka viihdyttää Heiniä niin kerkee..

Me voitas jopa tällä kertaa päästäkin..Heinillä on vesirokko rupivaiheessa,joten sen ei pitäisi enää tarttua..Seuraan nyt kuitenkin loppu viikon,että tuleeko vielä uusia vesikelloja..Joten päätöksen teen vasta sit pe aamuna..

Mutta jos pääsemme tulemaan,niin täytyy ehkä ottaa esikko mukaan..

Mies on kyllä lomalla,mutta...

Nyt ois kyllä hyvä sauma vielä tulla,kun ehkä jaksan kävelläkin sen matkan,mutta parin viikon päästä voi tehdä jo tiukkaa..

Pistä vaikka Mareila meiliä ja puh.no(onnistuin hävittämään sen kun vaihdoin puhelinta)Niin ilmoittelen pe,mikä meidän tilanne..

Terkuin:kuningascobra,Rupikonna-Heini ja Rusina.

Vierailija
6/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Olen lukenut aina jossain välissä pikaiseen teidän kuulumisia, mutta itse olen ollut kiireisenä.. eli lomalla. Juuri eilen taas ihastelin, että miten ihanan mutkatonta tämä lomailu on, kun lapset ovat jo " sen verran isoja" .

Arvogalluppia olitte koonneet, ja sen tiimoilta mietiskelin yhtä sun toista. Mietin, että sellaista kaiken elämän ja elämisen arvostamista ja elämästä iloitsemista - siinä kai meillä kaiken pohja.

Lomalla on ollutkin elämisen riemua kerrassaan. Välillä olemme menneet ja reissanneet niin, että päätä on huimannut. Mutta kivaa on ollut. Joskin pakko vähän nuristakin: nuo meidän mukulat ovat jatkuvasti toistensa kimpussa, ainakin jos hetki pitäisi olla sisätiloissa keskenään leikin touhussa. Ei onnaa, ei! Mutta kesällä näitä hetkiä varten on huvipuistot, eläinpuistot ja mökit ym. Huomenna suuntaamme Naantaliin sukuloimaan ja muumimaailmoimaan sekä tapaamme halkiovertaisperhettä.. aika jännää. Ens viikolla lähdemme sinne Ruotsiin.

Pakko tähän ihmetellä, miten jouhevasti meillä on menny päiväunet. On nukuttu milloin missäkin: autossa, matkasängyssä, rattaissa jne. ja aina on uni maittanut ja riittänyt ja yötkin olleet aivan upeita: 20:30-7:30.

Saatamme olla muuten Mareila perjantaina maisemissa, joten voisin siinä tapauksessa tulla mukaan tapaamiseen. Ilmoittelen vielä tarkemmin. Ja mikä olis se aika?

Nyt välipalaa mukuloille

Vierailija
7/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rientää ja nytkin sain pinnistellä jaksaakseni avata koneen, mutta, mutta muistelin, että olisi se tapaaminen.

Eli joo mulla alkaa " työt" taas ensi viikolla ja sitten voi olla taas aika hintsulla tapaamiset, joten joo, kyllähän me Elmon kanssa tullaan tokkiinsa paikalle.

Vierailija
8/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tapaamiseen isot ja pienet =) Elikkäs ajasta ajettelin, jos laitan että 10> saapi tulla, niin jokainen tulee kun pääsee=) Laitan vielä mun meili osoiteen, niin laittakaa postia, niin sovitaan mitä kukin tuo =) jean1@luukku.com. Palaan kirjoittelemaan kuulumisia myöhemmin

Mareila+Anton

Vierailija
9/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä päivät sekaisin, totesin juuri, että tämä viikko menee laukatessa joka paikassa, no kivaa kun on tekemistä =)

Lyle: Pakko myöntää, että kadehdin, Anton tarvitsee ne rattaat ja rauhallisen paikan missä nukkua, muuten ei nuku. Autossa nukkuminen jää haaveeksi...ja jos Anton sinne nukahtaa on 100varmaa, että herää kun vauhti hidastuu/pystähtyy/tai tapahtuu mitä tahansa tavallisesta poikkeavaa.

Eilen nukahti autoon, kun tultiin kotiin ja kun auto pysähtyi, rävähtivät Antonin silmät auki ja kello oli 20.00...tosi kivaa nukuttaa takaisin =(

Anton on päättänyt, että isi nukuttaa, kun minä menen nousee seisomaan ja osoittaa ovea sanoen " tonne, menee" kun kysyn, että " meneekö äiti" tyytyväisenä nyökytttä " menee, pappa" ja sitten isi tulee ja A nukahtaa =0 No ohimenevää tuo varmaan on, sitäpaitsi minä olin jo tunnin koittanut nukutella, joten A oli sopivan väsy...

MInä olen tosta matkustamisesta Lylen kanssa erimieltä, kun A oli vauva, oli ihanan helppo ottaa hoitokassi mukaan ja mennä. Tissi suuhun kun tuli itku ja poju kantoliinaan. Nyt kun mennään, pitää miettiä juomat ja ruoka mukaan ja kun A ei viihdy rattaissa tulee raivo, kun nostaa syliin alkaa kiemurtelu, kun pitää päästä konttamaan...Rattaiden ja muiden kärryjen turvavöistä saa itsensä irti ja koittaa tehdä kamikaze hyppyjä alas...Lista on loputon, siksi en edes jaksa mennä minnekkään, Anton todennäköisesti ei viihdy,paitsi korkeasaaressa oli ihan ok. Ja nukahtaminen on niin hankalaa jos on katseltavaa. Tulipas vali vali.

Eilen kun oltiin minun vanhemmillani, mietin, että Anton on veljeään aikaansaavampi. Istuttiin puurataha tuoleilla, myös Anton, ja varmaan 10 kertaa nostin pois pöydältä, sitten lensi haarukka kaaressa terassin alle, kun hermo meni, Anton söi kaiken mitä eteen sai (eli minun ruokani+jädet ja mansikat) Seisoi tuolilla, karjui...konttasi vanhempieni pihan oven alta karkuun, seuraavaksi vaatteet päällä uimaaltaaseen (lasten pieni, missä oli vettä tosi vähän) Sai ihan kiitettävästi olla pojan perässä. Esikoinen, joka on ollu aikaisempi liikkuja, istui nätisti tuolilla samnaikäisenä ja leikki itsekseen. No on aivan ihanaa, kun on kaksi täysin erilaista lasta =)

Nyt menen siivoamaan, en ymmärrä miten tämä on aina, kun olisi pommikone käynyt täällä, Anton on keksinyt, että on hauska leikki repiä lelut pois kaapeista *huoh*

Mareila+kovin aktiivinen Anton

Vierailija
10/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin olemme poitsun kanssa tulossa perjantaiseen tapaamiseen!

t. Zitikka & K 9.4.

Vierailija
11/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei Lauran kanssa tällä kertaa päästä tulemaan. Reissuun lähdetäänkin vasta maanantaina, mutta siitä huolimatta päivä on jo buukattu. Harmi, kun taitais olla uusiakin hippusia (ainakin Kalle) tulossa!

Meille ei kuulu mitään uutta, samaa taistelua unien kanssa ja muuten leppoisaa arkea. Seuraavaksi siirrynkin tästä askarteluhommiin, sillä sain inspiraation väsätä meille " lorupussin" . Kirjoittelen pahvinpalasille loruja, leikkaa-liimaan toiselle puolelle kuvan ja päällystän kontaktimuovilla. Kivaa kun on vaihteeksi jotain " extra" puuhasteltavaa.

Rauhallista yötä kaikille!

Ompunäiti

Vierailija
12/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut hiljaista täällä, itse olen tehyt koko päivän ruokaa lauantaisiin juhliin ja käynyt kaupassa ja siellä sun täällä, nyt hetki aikaa renotutua, miehelle kun lankesi tuo Antonin nukutus puuha =)

On se nykyään aika raskasta olla Antonin kanssa muualla kuin kotona/puistossa/uimassa tms. Sellaista vauhtia A painaa, että heikottaa ;) Koko ajan saa olla perässä juoksemassa, esikoinen oli (ainakin muistikuvissani) paaaljon rauhallisempi. No on rikkaus kun on kaksi näin ihanan erilaista lasta =) Esikoinen rauhallinen kuin tyyni meri ja Anton vastakohtana kuin tuli ja leimaus =)

Huhuilen Lyle, oletko maisemissa, tuletteko huomenna, latoin sulle meiliä. Nyt rentoutumaan sohvalle ja odottamaan mieskultaa =)

Mareila+Anton

Vierailija
13/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut nyt ekaa kertaa into tehdä puutarhaa! Siis ekaa kertaa KOSKAAN. On kaivettu kaivurilla jätemaat pois talon takaa, purettu ruma terassi ja nyt vois aloittaa maakasojen haravoinnin ja siirtelyn niin, että lopultakin meidän piha olisi sellainen kuin haluaisimme. Saa nähdä, miten ehditään ja jaksetaan, kun miehen loma kestää enää ensi viikon... Voi olla, ettei työpäivän jälkeen ole samaa energiaa kuin nyt on?

Olen kyllä ihan ihmeissäni tuon Helvin liikkumisen kanssa. Varmaan on olemassa muitakin 1v3kk lapsia, jotka kiipeilevät ja taiteilevat yhtä paljon, mutta lähipiirissä ei. Siksi hämmästelen aina, kun neiti näyttää uusia temppujaan. Tänään leikkipuistossa kiivettiin liukumäen kiipeilypuolilla ihan tosissaan. Sinne 2m korkealle tasanteelle pääsee kolmen puolapuun avulla (siis jos on 5-vuotias tai jotain)... Helvi taiteili alinta puolaa ylitse jo eilen, tänään sitten nousi alimmalle puolalle ja piteli kiinni keskimmäisestä (hytkyi, roikkui, nosteli jalkoja) - ja yritti ottaa kiinni kolmannesta puolasta ja nosti jalkaa kohti keskimmäistä puolaa. Tässä vaiheessa äiti totesi, että EI voi kiivetä vielä noin korkealle, kun on noin pieni! Mutta aika hurjalta näytti - kohta olisi varmaan oltu yläpuolalla murisemassa... Isäänsä tullut, olen sen kai jo aiemminkin sanonut! Vaviskaa pihapuut ja talon katto!

Vierailija
14/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljainen viikko on tosiaan ollut, mutta enpä minäkään ole muuta kuin käynyt lukaisemassa viestit. Kiitos ja hatunnosto Mareilalle, joka pitää pinoja pystyssä!

Helkalla on kaksi uutta lempiharrastusta: lukeminen ja piirtäminen. Muuta se ei haluaisi tehdäkään. Nyt kyllä alkaa kirjat jo vähitellen tympiä, ne on varmaan luettu niin sata miljoonaa kertaa läpi, että kahden sivun jälkeen pitää jo vaihtaa opusta. Vahaliidut on olleet kovassa käytössä, lisäksi ollaan maalattu vesiväreillä ja viimeisimpänä sormivärit, jotka oli ihan huippujuttu :) Lisäksi erittäin tarpeellinen tavara on ISO vahakangasliina.

Viime viikolla uhosin, etten aio puhua enää yhtään tissijuttua, mutta aion nyt heti pyörtää puheeni. En ole imettänyt kertaakaan viime sunnuntain jälkeen. Meillä oli siis jäljellä säännöllisesti enää aamutissi, joskus viiden-kuuden kieppeillä. Ajattelin vain maanantai-aamuna, kun olin jostain syystä vähän tavallista virkeämpi, että kokeilen olla antamatta. Helka pyöri jonkun aikaa, mutta tyytyi lopulta veteen nokkamukista. On se vielä nälissään kaivautumassa mun paidan alle, mutta asia unohtuu kun se saa ruokaa suuhunsa. Minulla on aika haikea olo, eniten kaipaan sitä läheisyyttä. Helka on niin kova pyörimään ja hyörimään, ettei sitä muuten saa pysymään sylissä muutamaa sekuntia kauempaa. Huoh ja voih... Mutta toisaalta myös helpottavaa. Ja siinä mielessä kiva juttu, että kunhan lätyt lätsähtää lopullisiin mittoihinsa, niin pääsen viimein ostamaan uusia rintsikoita :)

No joo, jatkanpa hommiani.

Vierailija
15/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joudunkin nettipimentoon, koska minun vanhempieni kone on jotenkin vähän sekaisin, eikä päästä minua näille sivuille är ja mur.

Kiitos kaunis tapaamisessa olleille, oli oikein mukava tapaaminen =)

SItten pari kommenttia:

MugSkap: Minä myös olen tosi ihmeissäni Antonin liikkumisen suhteen, ei kävellä, mutta melkein minne vaan (mikä ei ole niinj korkealla, että Anton ei saa tukea) kiivetään =0 Se onkin lemppari puuhaa meillä...tosin äidistä ei ehkä niin...

Errj: Minä olen satamiljoonaa kertaa meinannut perua imettämisen lopettamis päätökset, se lämpö ja läheisyys ja kun pieni nostaa pään ja silmistä näkee miten on nauttinut, aamulla kun uninen poju herää rinnalta ja leväyttää hymyn naamalleen...Suretti kun imetys loppui, toisaalta se oli Antonin " päätös" .

Juup, meillä alkoi aamu 5.00, että nyt nukuttaa, mutta katsotaan, josko jaksaisi pakata ja siivota, ennenkuin mennään minun vanhemmilleni, toisaalta tänään pitää mennä ajoissa nukkumaan, kun huomennä pitää jaksaa =) Tänään sitten nukutaan kahdet unet, ekat 9.00 ja tokat nyt 14.00, saas nähdä miten illalla käy, mennäänkö milloin nukkumaan. Nyt pakkaamaan

OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPPUA HIPPUSILLE JA PERHEILLE

T:Mareila+Anton

Vierailija
16/21 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, minä unohdin meidän huhtisten tapaamisen. Anteeksi, tämä ei ole tapaistani ollenkaan.

Tulimme eilen myöhään Naantalista ja aamulla alkoi pyykkäysrumba. kävin myös fysioterapiassa, kaupassa jne. ja yhtäkkiä onkin taas ilta.

Harmittaa, kun unohdin tapaamisen. Nyt sitten alkaa työt - viikon päästä - joten en pääse ainakaan viikolla hippusia moikkaamaan. No, se on tätä huonompaa hiihtokenkää.

Hyvää yötä! Painelen saunaan ja telkkaria tuijottamaan

Vierailija
17/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla tänne puolelle pahoittelemaan, että olen ollut niin paljon äänessä tuolla aloittamassasi keskustelussa! Toivottavasti keskustelu ei ole mennyt vuokseni kauhean hakoteille siitä, mitä olit alunperin ajatellut. Aihe on todella kiinnostava ja itsekin kaipaisin tänne (siis en tarkoita että hippusiin, mutta palstalle ylipäätään) enemmän tuontyyppistä pohdintaa (en vain ole itse saanut aikaiseksi sellaista aloittaa).

Ompunäiti

Vierailija
18/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiitos Mareilalla ja muille paikalle tulleille Huhtihippus tapaamisesta.......ja TADAAAAAA, kyllä -Elmo lähti sitten eilen kävelemään ja nyt sitten ei muuta tehdäkkään :-)

Mä en muistanutkaan, kuinka hellyyttävän näköisiä nuo taaperot ovat ottaessaan ensi tuntumaa kävelyyn ;-)

Mulla alkaa tänään Brasilialaisten tanssien intensiivikurssi, jota olen kyllä TOODELLA odottanut. Toivon meinaan samalla, että tästä lähtisi taas kauden kuntoilu käyntiin. Epäilen kyllä olevani aika rapakunnossa tämän löhöilykesän jälkeen, joten saa nähdä, miten akan käy tänään ;-)

No eipä tässä oikeastaan muuta. Maanantaina tulee hoitotyttö ja miehellä alkaa tiistaina työt, joten ohi on - loma siis.

Vierailija
19/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erittäin mukava nähdä ihan livenä tuttuja Huhtihippusia ja heidän äitejään. Varsinkin Elmo sai hurmattua mut herrasmiesmäisyydellään (kova juttelemaan ja hymyilemään) :). Kalle taas näytti (melkein) kaikki huonoimmat puolensa...

Vierailija
20/21 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan palattu, juhlat meni kivasti, ruokia kehuttiin ja kaikilla oli kivaa =) Illalla me vanhemmat päästiin myös juhlimaan ja kivaa oli, joten rentoutunut, tosi väsynyt olo =)

Vaakamom: Etpä ikinä arvaa...Anton lähti tänään kävelemään =) Taisi suivaantua, kun muut käveli ja hän ei ;) Tänään nousi eka kerran ilman tukea seismaan ja samantein lähti kävelemään =)

Kiitos tosiaan vielä tapaamisesta =) Lyle: Koitetaan järjestää varmaan jonain viikonloppuna tapaaminen, niin jos silloin sitten =) Ja tulossa on syyskuussa mamma tapaaminen ilman lapsia, sitä odotellessa =) Ja samaan hengenvetoon ehdotelkaa viikonloppuja, mitkä sopisivat (tai jos on joku mikä ei millään käy, senkin voi laittaa)

Nyt laittamaan kamoja paikalleen =)

Mareila+Anton