exän nyxä sitte lähestyi mua fb.ssä...
Laittoi viestiä (ei todellakaan olla kavereita) ja kysyi pettikö mies paljon meidän suhteen aikana?? Ja oliko miehellä silloin alko-ongelmaa?? No, oli joo. Vastasin suoraan, että petti ja pettää häntäkin. Piilodoku on aina ollut.
Meni pari tuntia ja sieltä tuli kiukkuinen viesti, jossa syytti mua siitä, etten ole varoittanut häntä jos kerran tiesin, että mies on täys mulkku! Enkä olisi saanut "kostaa" hänelle salaamalla tätä ja mun pitäis nyt katsoa peiliin..
Niih, aloittivat suhteensa, kun exä oli vielä suhteessa minun kanssa ja nyt on minun syytä, kun en älynnyt kertoa naiselle millaisen persläven minulta nappasi.
Kommentit (26)
Fb taitaa pilata monet suhteet,kun on pakko käydä juttelemassa exien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:38"]
Nämä varoitukset tuntuvat kääntyvän vastaan. Etenkin jos varoittaja on ex, sillä tosiaan muuta motiivia, kuten vaikka huomaavaisuus ilman taka-ajatuksia, ei voi olla. Kyseessä on aina pakko olla pelkkä kiusanteko/vanhan suolan janotus/ katkeruus/kateus jne. Eikä tietenkään mitään todellisuuden perää.
Jos mua varoitettaisiin, niin ottaisin selvää kertomatta heti kumppanille siitä, että olen ylipäätään tällaista varoitusta saanut.
On ilmiselvää, että syyllinen ja valheellinen selittelee ja kääntää asian sitä totuudenpuhujaa vastaan. Hyvä on myös miettiä, että onko oikeasti motiivia puhua palturia, vai olisiko asiassa sittenkin totuudensiemen..
[/quote]
Näissä jutuissa taitaa olla niin että viestintuojat ammutaan ensimmäisenä. Ja erityisesti silloin jos viestintuoja on se ex...
Syynä tälle on se ettei haluta uskoa asiaa todeksi. Koska jos myöntää että seurustelukumppani tai puoliso pettää/on väkivaltainen/alkoholisti tms niin sehän tarkoittaa että mähän olen aika tyhmä. Mikä onkaan vaikeampi myöntää kuin oma tyhmyys? Ettei ole "nähnyt" selkeitä merkkejä tai jos tietää, niin miksi hyväksyy.
Omalla kohdalla voin sanoa että silkkaa kiusantekoa exää kohtaan kerroin exän nyxälle minkälainen mies sillä (juoksee vieraissa ja juo kaikki rahansa). Mutta totta ne asiat oli ,en keksinyt omasta päästä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:42"]
AP:n kannattaa olla tästä eteenpäin kommentoimatta mitään nyxän suuntaan. Mitään velvollisuutta siihen ei ole, ja monet asiat voivat kääntyä ap:tä vastaan. Älä vastaa enää yhteydenottoihin, sinä olet osuutesi tehnyt.
[/quote]
Älä nyt! Tuostahan voi tulla ihan hauska keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:14"]No siinä on varmaan vakka löytänyt kantensa
[/quote]
Tuli vahingossaa miinus peukku, sori
Vastaa että jos olisit kertonut niin mies olisi vieläkin sinun riesana. Ja kiittele että pääsit eroon.
Naura paskasta päälle ja sano siitäs sait!!