Minkä hintainen oli autosi, kun ostit sen?
Kommentit (47)
Just tällä vkolla ostettiin uusi auto, 37 000€.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 21:41"]
Just tällä vkolla ostettiin uusi auto, 37 000€.
[/quote]
Buahahahahahaaa!!
Jonain päivänä puna nousee kasvoillesi kun tajuat: mitä järkeä oli maksaa itsensä kipeäksi parista tonnista metalliromua.
Ja samoihin aikoihin huomaat, että autosi vaihtoarvo on sama minkä saat romuttamolta...
Minulle (sinkkunaiselle) auto on pelkkä kulkupeli, ei mikään statussymboli. Sen verran luotettava, ettei tielle jätä ja ajo-ominaisuuksilta omat tarpeeni täyttävä. Siispä ostin viimeksi kaksi vuotta käytössä olleen japanilaismerkkisen auton hintaan 13 000 €, sillä olen ajellut nyt neljä vuotta ja hyvin on palvellut. Autonvaihto on edessä taas vuoden-kahden päästä.
14500 ja v. 2008 . Ajokilometrejä vain 33000.
2013 mallinen vähän harvinaisempi tila-auto 39 900.
Toinen oli 20 000, siitä on jo reilusti toistakymmentä vuotta. Toinen 34 000, siitäkin alkaa olla jotain kahdeksan vuotta. Molemmat ihan hyviä autoja vielä. Ei olla kovia autojen vaihtajia.
Meidän perheen autot, jotka tällä hetkellä käytössä ovat maksaneet toinen n. 40000€ ja toinen jotain 8000€.
Uusi auto viime kesänä n. 40 000 euroa; Jospa sillä seuraavat kymmenen vuotta ajaisi.
Täällä bemari x5 kuski ilmottautuu, maksettiin muutama vuosi sitten reilu 60 000€.
15.000 vähän käytetty "kauppakassi", jolla tosin ajan pitkää matkaa. Mutta en hallitse isoa autoa. Ollut mulla muutaman kuukauden.
17 000e. Sen hintainen oli 3 vuotta sitten, nyt varmasti alle 10 000 saisi. Mutta auto on ollut hyvin uskollinen, vikoja on 3 vuoden aikana ollut vain pikkuisia ja helposti korjattavia. Alkaa olla jo "aikansa elänyt" ulkokuoresta jos verrataan nykybiileihin (minun siis vm -03) mutta siihen mahtuu lapset, koira ja tavarat sekä hän on tosiaan luotettava eikä kuluta paljoa. Loppuun asti häntä rakastan.
Vanhempi maksoi 50 000€ viitisen vuotta sitten ja uudempi 150 000€ vuosi sitten.
29000 euroa