Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde- raati

Vierailija
26.01.2014 |

Haluaisin tietää, että olenko todella lapsellinen, vähän lapsellinen vai onko tässä jotain kummallista...

Olemme seurustelleet mieheni kanssa alkukesästä 2013 asti. Toistaiseksi meillä on eri kodit, mutta olemme puhuneet yhteen muutosta. Molemmilla on entisestä liitosta kaksi lasta. Minun lapseni tapaavat isäänsä noin kerran kuussa, koska välimatka pitkä. Mieheni lapset ovat hänellä joka toinen viikko ke- su + kaikki lomat. Lapsillani on mieheni luona omat sängyt ja yhteinen huone. Olen törmännyt tähän aiemminkin, mutta nyt loukkaannuin. Olemme nähneet viime aikoina miehen työn ja muiden asioiden vuoksi aika vähän. Miehen ex- vaimolle tuli poikkeuksellisesti menoa, joten hänen lapsensa ovat hänellä ensi viikolla enemmän. Tiedustelin hieman, että kuinka ensi viikko, että miten toimitaan, missä ollaan jne. Mies sanoi siihen, että hän ei tiedä riippuu ensin siitä, mitä hänen eksänsä ilmoittaa omasta aikataulustaan ja kuinka lapsensa ovat hänellä. Mitä ihmettä, että siis hän kysyy eksältään, että koska hänellä on mahdollisuus nähdä minua??? Alkoi kyllä risoa, eikä tämä ollut ainut kerta. Me olemme pari, suunnittelemme perustavamme perheen...siksi tämä kuulostaa niin oudolta. Olen joustanut paljon...kiikuttanut lapsiani hänen luokseen, antanut hänelle myös omaa aikaa lastensa kanssa jne...olen sanonut aina, että jo solemme pari, niin me suunnittelemme oman arkemme aikataulut. joko siinä on osa lapsista tai kaikki tai ei yhtään mukana, mutta minkään eksän aikatauluja en istu odottelemassa. Ikinä en ole sanonut tai edes kokenut, että hänen läsnäolonsa tai hänen lastensa läsnäolo olisi jotenkin minun lapsiltani pois. Me olemme muodostamassa perhettä.

En ole sanonut asiasta mitään..kai hän aistii, että olen hieman kireänä, mutta olenko siis ihan outo vai onko tällainen normaalia??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi