Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdieetillä, mutta paino nousee??

Vierailija
26.01.2014 |

Olemme olleet nyt miehen ja kaverin kanssa superdieetillä ja punninneet ja noudattaneet ruokavaliota täysin ja lipsumatta 2 viikkoa. Mies on saanut jo 5 kiloa ja kaveri 4 kiloa painoa pois. Mulle sen sijaan on tullut 200g lisää! Olen laskenut kaloritkin, mun peruskulutus päivässä on noin 1800 koska en voi liikkua ja saan ruuasta yhteensä  1240. Mikähän tässä nyt mättää?

Aamiainen = Puuro, vehnäleseet, lesitiini, kotimaisia marjoja.

Välipala = Rahka, marjoja + mehukeitto (sokeriton)

Lounas = Riisi, jauheliha, salaatti, raejuusto

Päivällinen = Salaatti + tonnikalaa + raejuusto

Iltapala= Rahka, marjat, mehukeitto.

Kaiken siis punnitsen ja syön ohjeen mukaan. Oletteko muut törmännet vastaavaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:16"]Pituus 170 ja paino 83. Meneeköhän liian vähälle hiilarit jos vaihdan riisin? Voin tietenkin sen tehdä. Olen myös liittynut kalorilaskuri.fi sivustolle ja tuolla kalorimäärällä pitäisi tulla sen mukaan -600g viikossa. Turhauttavaa.

[/quote]

Ne kalorilaskurit on vain sinne päin arvioita. Se on kuin jos syöttäisit pituutesi jonnekin laskuriin ja sitten saisit keskimääräisen arvion kengännumerostasi. Sulla on hidas aineenvaihdunta ja syöt liikaa siihen nähden. Hyvin yksinkertaista. Jos paino ei putoa, 1/3 osa annokset pienemmiksi. Kokeile 2 viikkoa. Jos ei siltikään putoa, annokset 1/2 alkuperäisistä, jne...

Jos paino ei putoa, saat liikaa kaloreita. Unohda ne nettilaskurit ja keskity tutustumaan omaan kroppaasi. Se on ainutlaatuinen ja ne laskurit on ihan turhia:

Vierailija
22/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieettiin kuuluu myös foorumi, kysyisin Jutalta tai Bullilta siis asiasta. Ja mainitse kilppari ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä, minä mukaanlukien, maitovalmisteet jumittavat painonpudotusta. Ja tuossa dietissähän mätetään maitorahkaa ja raejuustoa kaksin käsin...

Vierailija
24/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin se rahka sai aikaan hirveän olon ja turvotuksen. Myöhemmin selvisi maitoyliherkkyys.

Vierailija
25/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:17"]

Veikkaan että se on se kilppari kun tuossa mättää. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, ja kilot pysyy tiukassa. Onneksi en enää liho, mutta mistä sitä taas tietää vaikka joskus taas lihon.

Olisikohan kuitenkin parempi yrittää laihduttaa jollain toisella tavalla, mielestäni tuo superdieetti on kaikkea muuta kuin terveellinen.

[/quote]

Jos mielipide on täyttä puppua, ei sitä kannattaisi laukoa ääneen. Jutan dieetit on valittu asiantuntijoiden toimesta terveellisimmäksi ja toimivimmaksi. Ohis.

Vierailija
26/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juonut ennen liian vähän ja nyt juot 3litraa/päivä. Voi olla, että olet laihtunut vaikka 2 kiloa, mutta vesimäärä nostaa näennäisesti painoasi. Ei vaaka nää onko paino vettä, lihasta vai läskiä. Jatka vaan, äläkä ainakaan syö alle 1200kaloria, sillä se on koomakulutuksesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä