Superdieetillä, mutta paino nousee??
Olemme olleet nyt miehen ja kaverin kanssa superdieetillä ja punninneet ja noudattaneet ruokavaliota täysin ja lipsumatta 2 viikkoa. Mies on saanut jo 5 kiloa ja kaveri 4 kiloa painoa pois. Mulle sen sijaan on tullut 200g lisää! Olen laskenut kaloritkin, mun peruskulutus päivässä on noin 1800 koska en voi liikkua ja saan ruuasta yhteensä 1240. Mikähän tässä nyt mättää?
Aamiainen = Puuro, vehnäleseet, lesitiini, kotimaisia marjoja.
Välipala = Rahka, marjoja + mehukeitto (sokeriton)
Lounas = Riisi, jauheliha, salaatti, raejuusto
Päivällinen = Salaatti + tonnikalaa + raejuusto
Iltapala= Rahka, marjat, mehukeitto.
Kaiken siis punnitsen ja syön ohjeen mukaan. Oletteko muut törmännet vastaavaan?
Kommentit (26)
Superdieettiin kuuluu myös foorumi, kysyisin Jutalta tai Bullilta siis asiasta. Ja mainitse kilppari ehdottomasti.
Joillakin ihmisillä, minä mukaanlukien, maitovalmisteet jumittavat painonpudotusta. Ja tuossa dietissähän mätetään maitorahkaa ja raejuustoa kaksin käsin...
Minullakin se rahka sai aikaan hirveän olon ja turvotuksen. Myöhemmin selvisi maitoyliherkkyys.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:17"]
Veikkaan että se on se kilppari kun tuossa mättää. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, ja kilot pysyy tiukassa. Onneksi en enää liho, mutta mistä sitä taas tietää vaikka joskus taas lihon.
Olisikohan kuitenkin parempi yrittää laihduttaa jollain toisella tavalla, mielestäni tuo superdieetti on kaikkea muuta kuin terveellinen.
[/quote]
Jos mielipide on täyttä puppua, ei sitä kannattaisi laukoa ääneen. Jutan dieetit on valittu asiantuntijoiden toimesta terveellisimmäksi ja toimivimmaksi. Ohis.
Olet juonut ennen liian vähän ja nyt juot 3litraa/päivä. Voi olla, että olet laihtunut vaikka 2 kiloa, mutta vesimäärä nostaa näennäisesti painoasi. Ei vaaka nää onko paino vettä, lihasta vai läskiä. Jatka vaan, äläkä ainakaan syö alle 1200kaloria, sillä se on koomakulutuksesi!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:16"]Pituus 170 ja paino 83. Meneeköhän liian vähälle hiilarit jos vaihdan riisin? Voin tietenkin sen tehdä. Olen myös liittynut kalorilaskuri.fi sivustolle ja tuolla kalorimäärällä pitäisi tulla sen mukaan -600g viikossa. Turhauttavaa.
[/quote]
Ne kalorilaskurit on vain sinne päin arvioita. Se on kuin jos syöttäisit pituutesi jonnekin laskuriin ja sitten saisit keskimääräisen arvion kengännumerostasi. Sulla on hidas aineenvaihdunta ja syöt liikaa siihen nähden. Hyvin yksinkertaista. Jos paino ei putoa, 1/3 osa annokset pienemmiksi. Kokeile 2 viikkoa. Jos ei siltikään putoa, annokset 1/2 alkuperäisistä, jne...
Jos paino ei putoa, saat liikaa kaloreita. Unohda ne nettilaskurit ja keskity tutustumaan omaan kroppaasi. Se on ainutlaatuinen ja ne laskurit on ihan turhia: