Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Zalandon palautusten / tuotteiden laadun yms. kanssa ollut ongelmia viime aikoina?

Mari89
22.10.2020 |

Katsoin, että Zalando saanut netissä tietyillä sivustoilla huonoja arvosteluita (tähtiä) viime aikoina. Onko kenelläkään negatiivisia kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin sieltä tilata pitkästä aikaa. Mielenkiinnolla odotan vastauksia tähän ketjuun.

Vierailija
2/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta/laatu-suhde on surkea. Melkein jokaisen tuotteen saa muualta halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo vuosia ollut Zalandon vakioasiakas ja aina olen ollut tyytyväinen. Ei mitään valittamista.

Vierailija
4/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli ummehtuneet housut. Hyvittivät asian rahana pyytämättä, jolloin sain ne housut lopulta lähes ilmaiseksi. Sen koommin ei ole ummehtuneita vaatteita tullut kertaakaan.

Vierailija
5/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Zalandoon tyytyväinen. En viitsi enää käydä turhaan kaupungilla, joten tilaan Zalandosta kaikki vaatteet. Ikinä ei ole ollut toimitusongelmia tms. Minulle kynnyskysymys on laskumahdollisuus: olen kuullut että joiltain on lähtenyt mahdollisuus tilata laskulla, ja minä lopettaisin tilaamisen jos näin kävisi. Olen liian epäluuloinen maksaakseni ennakkoon :D

Se on ikävää jos täytyy palauttaa jotain. Joskus ei kuitenkaan ole muuta vaihtoehtoa, jos vaate on selvästi huonolaatuinen, tai väärää kokoa. Näin käy kuitenkin harvoin, johtuu varmaan siitä että tilailen yleensä samoja, tuttuja merkkejä.

Vierailija
6/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen Zalandoon tyytyväinen. En viitsi enää käydä turhaan kaupungilla, joten tilaan Zalandosta kaikki vaatteet. Ikinä ei ole ollut toimitusongelmia tms. Minulle kynnyskysymys on laskumahdollisuus: olen kuullut että joiltain on lähtenyt mahdollisuus tilata laskulla, ja minä lopettaisin tilaamisen jos näin kävisi. Olen liian epäluuloinen maksaakseni ennakkoon :D

Se on ikävää jos täytyy palauttaa jotain. Joskus ei kuitenkaan ole muuta vaihtoehtoa, jos vaate on selvästi huonolaatuinen, tai väärää kokoa. Näin käy kuitenkin harvoin, johtuu varmaan siitä että tilailen yleensä samoja, tuttuja merkkejä.

Maksaako laskulla maksu ylimääräistä?

Vierailija
7/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskulla maksun mahdollisuus hävisi jostain syystä minun kohdallani vuosi sitten, vaikka ei ole luottohäiriöitä enkä ole paljon palautellut tuotteita. 

Outo piirre Zalandon tuotteissa on esim. dust bagien puuttuminen laukuista, joihin ne kuuluisivat. Samoin kenkiä ei tule aina niiden omissa laatikoissa. 

Olen palauttanut kaksi tuotetta, joissa oli selkeästi käytön jäljet. Ei ole asiallista myydä sellaista uutena, vaikka kuinka olisi -50% alennuksella.

Mieluummin tilaan Boozt.comista, vaikka Zalandolla on kyllä laajemmat valikoimat.

Vierailija
8/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia. Parhaimmillaan on saapuneet perille 2 vuorokaudessa. En ole viimeaikoina palautellut kun kokoehdotukset on pitäneet kutinsa.

Vierailija
9/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaako laskulla maksu ylimääräistä?

Ei

Vierailija
10/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vähennettiin palautuksesta 15 euroa kun olin avannut tuotteen ja viikannut sen takaisin muovipussiin. Käyttänyt kerran puhtaan paidan päällä. En ole tiennyt, että avattua pakkausta voi palauttaa, kun ennen olen niin tehnyt. En enää tilaile zalandolta mitään. Varmaan parempi muutenkin niin, liian helppo tehdä heräteostoksia siellä. Huomasin myös, että tokmannilta saa ihan samanlaatuisia ellei parempilaatuisia verkkareita ja huppareita ym. tuotteita mitä olen paljon zalandosta tilannut. Kenkiäkin on onneksi useamman vuoden tarpeisiin nyt.

Vierailija
11/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Zalandoon todella tyytyväinen, joten ostan sieltä lähestulkoon kaikki tarvitsemani vaatteet. En ole joutunut palauttamaan asuja juuri koskaan, sillä olen onnekseni heidän käyttämiensä mallien kanssa samaa 34-kokoa.

Vierailija
12/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa vähennettiin palautuksesta 15 euroa kun olin avannut tuotteen ja viikannut sen takaisin muovipussiin. Käyttänyt kerran puhtaan paidan päällä. En ole tiennyt, että avattua pakkausta voi palauttaa, kun ennen olen niin tehnyt. En enää tilaile zalandolta mitään. Varmaan parempi muutenkin niin, liian helppo tehdä heräteostoksia siellä. Huomasin myös, että tokmannilta saa ihan samanlaatuisia ellei parempilaatuisia verkkareita ja huppareita ym. tuotteita mitä olen paljon zalandosta tilannut. Kenkiäkin on onneksi useamman vuoden tarpeisiin nyt.

Sovitus on eri juttu kuin tuotteen käyttäminen.

Vierailija
13/13 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei ole vähennetty mitään niinä kertoina tai ylipäätään koskaan, kun olen kokeillut tuotetta päälleni ja sitten palauttanut. Eihän vaatteen istuvuutta voi tietää muuten kuin kokeilemalla ylleen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän