Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun 12-vuotias tyttö teki ruuan tänään,

Vierailija
26.01.2014 |

tosi kova into on opetella kokkailuja ja leivontaa. Kyllähän minä opetan! Saimme siis perunamuusia ja lihapullia -ilman sipulikeittoaineksia... ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, siitä se lähtee :) Saat kiva kokkauskaverin loppuiäksesi, kun jaksat innostua ja innostaa, opettaa ja kiinnostua! Tuleva teinisi ilahduttaa vielä monilla ruuilla <3

Viiden mutsi

Vierailija
2/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä opettaa kunnon ruuanlaittoa. Mies ei osaa mitään kun ei ole opetettu eikä ole saanut tehdä.. Nyt on kyllä saanut opetella ihan rauhassa, mutta mutta.... 

"ilman sipulikeittoaineksia".. Mitenhän sitä ennen on pärjätty :D Olen kuullut kyllä että joku noita käyttää, itsekin tein kerran mauttoman murekkeen tuolla purulla... pyöh.. Hyvä vaan että oppii itse maistamaan ja maustamaan, lihapullat lihapullina ja sipulikeitot ja valmisruuat sitten erikseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohta löytää kaupan einekset ja siiderihyllyn.

Vierailija
4/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 17:16"]

Kyllä se kohta löytää kaupan einekset ja siiderihyllyn.

[/quote]

Luultavasti löytää, mutta kun on saanut hyvät eväät sekä kirjaimellisesti että kuvainnollisesti kotoa, saattaa jopa kävellä ohi. Tai kokelu ja lyhyeksi ja asialliseksi. Hyviä eväitä saadaan yhdessäolosta vanhempien kanssa, kehusta, kannustuksesta ja ymmärryksestä myös huonoina päivinä. ohis

Vierailija
5/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 17:16"]

Hyvä opettaa kunnon ruuanlaittoa. Mies ei osaa mitään kun ei ole opetettu eikä ole saanut tehdä.. Nyt on kyllä saanut opetella ihan rauhassa, mutta mutta.... 

"ilman sipulikeittoaineksia".. Mitenhän sitä ennen on pärjätty :D Olen kuullut kyllä että joku noita käyttää, itsekin tein kerran mauttoman murekkeen tuolla purulla... pyöh.. Hyvä vaan että oppii itse maistamaan ja maustamaan, lihapullat lihapullina ja sipulikeitot ja valmisruuat sitten erikseen..

[/quote]

niin tuo oli humoristinen heitto viitaten tuohon toiseen lihapullaketjuun.. En yleensäkään käytä niitä pusseja. 

Mutta tuo mun tyttö on ihana! <3

Ap

Vierailija
6/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, että lapsi itse haluaa opetella ruuanlaittoa ja leipomista.

Meillä tyttö aloitti 8veena munakkaalla :) huimasti on kehittynyt. Nykyään tekee valitettavan harvoin enää ruokaa, nauttii leipomisesta enemmän, on 16v nyt.

Joku sanoi tuolla, että saat innokkaan kokkauskaverin... ehkä, näinkin voi käydä, meillä ei, tyttö haluaa ehdottomasti tehdä juttunsa itse, keittiöön ei muilla ole asiaa, mutta kun mä teen ruokaa, voi se tulla auttamaan, jos pyydän, mutta aikaa ei liikaa ole arkena keittiöavuksi.

Vierailija
7/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11v ja 13v tekee ruuan joka arkipäivä, jo parin vuoden ajan.