Arvaa jotain elämästämme tämän olohuonekuvan perusteella
Kommentit (343)
Kylläpä on ruman näköiset kalusteet... Jostain kirppikseltä ostettu? Kannais mennä töihin, että vois ostaa kunnon kalusteet... Jos ei osaa itse sisustaa, kuten haluatte kuvalla kertoa niin palkatkaa sisustussuunnittelija!
En itse kehtaisi mokomaa paskaa tänne laittaa... Taitaa olla kusi noussut päähän, jos tuosta ylpeä olet... tai sitten tarvitset täältä apua sisustamiseen!!! :)
Kylläpä on ruman näköiset kalusteet... Jostain kirppikseltä ostettu? Kannais mennä töihin, että vois ostaa kunnon kalusteet... Jos ei osaa itse sisustaa, kuten haluatte kuvalla kertoa niin palkatkaa sisustussuunnittelija!
En itse kehtaisi mokomaa paskaa tänne laittaa... Taitaa olla kusi noussut päähän, jos tuosta ylpeä olet... tai sitten tarvitset täältä apua sisustamiseen!!! :)
En itse kehtaisi mokomaa pa*kaa tänne laittaa... Taitaa olla kusi noussut päähän, jos tuosta ylpeä olet... tai sitten tarvitset täältä apua sisustamiseen!!! :)
Ai tää oli Viipaleita... no sitten! Tuli joskus seurattua blogiakin..en olisi arvannut että parilla nykyään tällainen koti, mutta ihan kiva kuitenkin! Aika erilainen kuin ennen!
Ensimmäisenä tuli mieleen sana "rauhallinen". Talo tuskin on mikään hiljattain rakennettu, mutta eipä sillä juuri väliä ole. Mukavasti pisti silmään kukat - jotenkin kiva nähdä, että joku viitsii kotiaan piristää kukkasilla kun tuntuvat lakastuvan niin nopeasti.
Sisustuksesta voisi sanoa, että tynnyri, arkku, verhot, lamppu ja se ikkuna-kehikko-hässäkkä ei varmaan omassa asunnossani saisi tilaa kun ei ihan omaan tyyliini sovi.
Yleiset fiilikset kokonaisuudesta olisivat, että ihan rennon näköinen olkkari. Tuttavana olisi varmaan kiva vierailla teillä. Eipähän ainakaa tule fiilistä, että olisi jossain vitivalkoisessa-strelisisoidussa häkissä, jossa ei saisi pullan murunenkaan tipahtaa sohvalle.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:52"]
Teillä on koria ja pikkulapsia. Perheenäiti on kiinnostunut sisustamisesta, mutta haluaa kaiken olevan helppohoitoista. Lempiväri on musta. Samaa kun joku aiempi veikkasi eli pöydän kynttilä palaa jonkun muistolle. Osuinko oikeaan?
[/quote]Ja lavastettu kyntiilänpolttotilanne kuvaa varten? Tuskin. Perheessä ei ole leikki-ikäisiä tai leikkisää koiraa, sillä sellaista nuo verhot ja ruusut ja kynttilät ei kestä.
Mustaa ja valkoista. Epävarman sisustajan idioottivarmat valinnat.
Emäntä ei käytä sukkahousuja, ne nimittäin tarttuisi tuohon raakalauta-arkkuun ja menisi rikki. Tai sitten olette aika epäkäytännöllisiä ja jatkuva varominen ok, kunhan on mielestänne kivan näköistä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:09"]
Mun mielestä on aika maskuliininen sisustus. Tuo on aika äärilaita siitä nykyajan uusvanhasta valkoisesta sisustamisesta. Minulla on itsellänikin valkoisia huonekaluja, mutta ei mitään vanhan näköiseksi raavittuja, eikä tähtityynyjä, väriäkin pitää olla. Tästä päättelisin että teillä asuu aika erilainen naisihminen mitä minä olen.
Eli teillä asuu siisti ihminen, käytännöllinen, sellainen joka ei kiinny kaikkeen krääsään, sisustus on tehty juuri sen mukaan mistä itse tykkää, eikä sen mukaan mikä on muotia, urheilullinen...
[/quote]
Hyvin arvioitu.
Tai no... tuo urheilullinen on vaikea määritellä. Käyn joka arki-aamu uimassa ja kävelen 4:nä päivässä viikossa 12+ kilometriä. Mutta en aerobikkaa tms.
Eli ehken olekaan urheilullinen vaan lähempänä sohvaperunaa?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:04"]
Talo rakennettu joskus 1960 luvulla, ehkä 1970-L alussa?
[/quote]
Ei todellakaan ole. Ikkunoista (tyyppi, sijoittelu, koko) ja lattiasta päätellen haarukka on todennäköisemmin 1985-1995 välillä. Kuvassa ei ole mitään, mikä viittaisi 60-70-luvulle.
[/quote]
Mun vanhempien ok talo valmistui 1969 ja voisi olla juuri heidän olohuone.
Ikkunat ja noi niiden yläpuolella olevat "valolistat"?? eli niillä on loisteputket tuon takana.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:28"]
No nahkaisista nojatuoleista päättelisin että kissoja teillä ei ainakaan ole
[/quote]
Hyvä arvaus. Osui nappiin.
Enää ei ole kissoja. Joskus historiassani oli "parhaimmillaan" toistakymmentä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:12"]
Ei pikkulapsia, ja asiaa ei teille lasten kanssa olekaan...tai ette ainakaan tykkää.
[/quote]
Olemme suurperheen vanhempia ja lapsenlapsiakin on 9 kpl eli arvaus meni kovin pieleen.
PS: Todella, todella paljon pidämme lapsista ja "salainen" toiveeni on yhä saada iltatähti.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:04"]
Talo rakennettu joskus 1960 luvulla, ehkä 1970-L alussa?
[/quote]
Ei todellakaan ole. Ikkunoista (tyyppi, sijoittelu, koko) ja lattiasta päätellen haarukka on todennäköisemmin 1985-1995 välillä. Kuvassa ei ole mitään, mikä viittaisi 60-70-luvulle.
[/quote]Luin jo että talo on vuodelta 89, se kyllä vähän yllätti, vai oliko se vain jonku arvaus? Tuo ikkunan päällä oleva verhotangon levytys on just tyypillistä 70 luvun alkua ja näyttää myös että lattia on lähes pihan tasossa. Parketti sopii 80 luvulle samoin ikkunat, mutta ajattelin niiden olevan jo ensimmäiseltä remonttikierrokselta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:07"]
mikä teillä roikkuu ikkunassa??
[/quote]
Lapsen tekemä kuvakudos.
Tämä ei ole arvaus, vaan kysymys. Kerroit, että et ole erityisen kiinnostunut sisustamisesta. Miksi sitten haluat ihmisten arvailevan jotain elämästänne juuri sisustuksen perusteella?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:19"]
Jos perinteisesti ajatellaan, niin sisustus on miehinen (tummat värit, tynnyri ja arkku), mutta saattaahan olla, että tämä on nimenomaan ap:n maun mukainen. Joka tapauksessa minulle tuli ensimmäisenä mieleen se, kun usein sanotaan, että nainen sisustaa ja miehellä ei ole siinä osaa ei arpaa, niin tämä olohuone ei siltä näytä. Sen sijaan vaikuttaa, että kummankin toiveet on otettu huomioon.
Mutta tämä arvio siis perustuu vain perinteiseen näkemykseen naisen ja miehen eroista sisustuksen suhteen.
Noin muuten en osaa arvata asukkaiden ikää tai ammatteja.
[/quote]
Meitä asuu tässä kodissa viisi henkeä. Kaksi niistä on miespuolisia. Heidän makunsa toki näkyy siinä missä meidän naispuolistenkin. Eikö useimmilla ole näin?
Tämä sama avaus oli Kaksplussan Mitäs nytissä.