Arvaa jotain elämästämme tämän olohuonekuvan perusteella
Kommentit (343)
Ymmärsin että kysyjä ei alunperin halunnut sisustus vinkkejä joita täällä kovasti on sadellut. Voin olla väärässäkin. Joka tapauksessa, miksiköhän kaiken pitäisi olla kuin jostakin sisustuslehtien sivuilta. Makunsa kullakin.
Arvaan, että olet omahyväinen ihminen, joka nauttii ajatuksesta, että hän on lämmin ja rakastava kaikkia kohtaan. Netissä todellinen luonne tosin tulee esiin. Tykkäät myös "keräillä" lapsia, olivat he sitten omia tai teini-ikäisten lasten tekemiä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:19"]
Ymmärsin että kysyjä ei alunperin halunnut sisustus vinkkejä joita täällä kovasti on sadellut. Voin olla väärässäkin. Joka tapauksessa, miksiköhän kaiken pitäisi olla kuin jostakin sisustuslehtien sivuilta. Makunsa kullakin.
[/quote]
Hienoja arvioita kaikki, jokainen katsoo asiaa omalta tontiltaan, ja kritiikkiin täytyy valmistautua, kun kuvan tälle palstalle laittaa ja pyytää arvaamaan jotain. (Itse hämmästelin, että miksi pyytää, mutta se ei nyt kuulu tähän : D) Ja jos ei halua kielteistä, niin pyytää mukavaia arvioita, eikö niin!
Minä en osaa arvata mitään, mutta arvioisin, että hyvin tavallisia ihmisiä olette, tässä asunnossa voi asua joko nuoripari, sisustus kootut teokset (tämä ei ole pilkka, vaan arvaus) tai keski-ikäisiä ihmisiä, jotka eivät halua sisustamiseen käyttää isoja sumia rahaa.
Minä en viihtyisi olohuoneessasi, siis en omaani kalustaisi noin (ja tämäkään ei ole pilkkaa) mutta te varmasti viihdytte, muutoin sisustaisitte toisin.
Ruusukimpusta plussaa, ja jos terveysasiat kiinnostavat, en polttaisi kynttilöitä jatkuvasti pienhiukkasten takia. Ja kyllä, tiedän, että liikenteen päästöt jne., mutta MINUN MIELESTÄNI kuormaa ei kannata lisätä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:10"]
Kyllä, mutta jollakin muulla tapaa, kuin levittelemällä tietoja tai solvauksia ko stalkkaajan lasten terveydestä nettiin. Sillä tiellä menee helposti punnukset tasan. Olen myös blogin lukija, mutta en koe silti olevan stalkkaaja ja ilmeisesti tuo varsinainen stalkkaaja on joku muu tähän ketjuun kirjoittaja. Minut kuitenkin ap (?) analysoi pipipääksi ja muutenkin kai kipeäksi, jolta netinkäyttö pitäisi evätä. Hohhoijaa =)
[/quote]
En ole ap , mutta olen kyseisen kirjoittajan (joka hänkään ei tainnut olla ap?) kanssa ihan samaa mieltä. Netti olisi terveempi paikka, jos sinä ja kaltaisesi ette saisi täällä mellastaa. Toisaalta taas lähipiirinne elämä olisi vielä nykyistäkin huonompaa, jos viettäisitte enemmän aikaa heidän kanssaan. Eli on ehkä loppujen lopuksi parempi kuitenkin, että sikailette täällä?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:38"]
Arvaan, että olet omahyväinen ihminen, joka nauttii ajatuksesta, että hän on lämmin ja rakastava kaikkia kohtaan. Netissä todellinen luonne tosin tulee esiin. Tykkäät myös "keräillä" lapsia, olivat he sitten omia tai teini-ikäisten lasten tekemiä.
[/quote]
Et tainnut arvata mitään sisustuksen perusteella, mutta siinä olet ihan oikessa että rakastan kovasti niin lapsiani kuin kaikkia lapsenlapsiani.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:19"]
[/quote]
Olet ihan oikeassa. En halunnut sisustusvinkkejä, vaikka palstan luonteen tietäen ymmärsin toki, että niitäkin tulee. On monia joilla sisälukutaito ei ole kovin kehittynyt. Mutta on ollut paljon kivojakin arvauksia.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 12:00"]
Hienoja arvioita kaikki, jokainen katsoo asiaa omalta tontiltaan, ja kritiikkiin täytyy valmistautua, kun kuvan tälle palstalle laittaa ja pyytää arvaamaan jotain. (Itse hämmästelin, että miksi pyytää, mutta se ei nyt kuulu tähän : D) Ja jos ei halua kielteistä, niin pyytää mukavaia arvioita, eikö niin!
Minä en osaa arvata mitään, mutta arvioisin, että hyvin tavallisia ihmisiä olette, tässä asunnossa voi asua joko nuoripari, sisustus kootut teokset (tämä ei ole pilkka, vaan arvaus) tai keski-ikäisiä ihmisiä, jotka eivät halua sisustamiseen käyttää isoja sumia rahaa.
Minä en viihtyisi olohuoneessasi, siis en omaani kalustaisi noin (ja tämäkään ei ole pilkkaa) mutta te varmasti viihdytte, muutoin sisustaisitte toisin.
Ruusukimpusta plussaa, ja jos terveysasiat kiinnostavat, en polttaisi kynttilöitä jatkuvasti pienhiukkasten takia. Ja kyllä, tiedän, että liikenteen päästöt jne., mutta MINUN MIELESTÄNI kuormaa ei kannata lisätä.
[/quote]
Arvauksiin vastaus:
Olet oikeassa , olemme varsin tavallisia keski-ikäisiä ihmisiä, jotka emme erityisesti panosta sisustamiseen.
Ja sitten vastaus kynttilöihin: Se on hyvä, ettet polta paljon kynttilöitä jos pienhiukkasten aiheuttama kuormitus huolettaa sinua. Minä taas poltan paljon kynttilöitä, koska nautin niiden luomasta valosta ja tunnelmasta. Jokainen tavallaan.
Minun mielestäni siisti ja perus mukavan oloinen koti. Ei todellakaan mikään "hirveä" niinkuin monet haukkuu. Laittakaapas itse läävänne kuvat tänne, kyllä me niistäkin löydetään jotain sanottavaa :)
Jos tuo olisi minun kotini, laittaisin lisää jotain sisustuselementtejä kuten kasveja, ja kodikasta tunnelmaa tuovia paksuja mattoja ja tekstiilejä ym. Seinät maalaisin jollain pehmeällä värisävyllä ja pieniä tunnelmavalaisimia pari. Tykkään enempi sellaisista upottavista löhösohvista, mutta sehän onkin teidän kotinne eikä minun. :)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 12:33"]
Minun mielestäni siisti ja perus mukavan oloinen koti. Ei todellakaan mikään "hirveä" niinkuin monet haukkuu. Laittakaapas itse läävänne kuvat tänne, kyllä me niistäkin löydetään jotain sanottavaa :)
Jos tuo olisi minun kotini, laittaisin lisää jotain sisustuselementtejä kuten kasveja, ja kodikasta tunnelmaa tuovia paksuja mattoja ja tekstiilejä ym. Seinät maalaisin jollain pehmeällä värisävyllä ja pieniä tunnelmavalaisimia pari. Tykkään enempi sellaisista upottavista löhösohvista, mutta sehän onkin teidän kotinne eikä minun. :)
[/quote]
Miksi minun pitäisi laittaa tänne kotini kuvia, ei minua kiinnosta, mitä mieltä te olette! Ap arvauksia tahtoi omasta kodistaan! Jos minä palautetta tarvitsisin pyytäisin sitä ihan muilta tahoilta kuin tältä palstalta.
Kotini kerää kyllä kehuja, mutta tajuan myös, että kehut sanotaan, moitteita ei. Ja miksi sanottaisikaan, jos en erikseen pyytäisi muutosehdotuksia tai kritiikkiä.
Viihdyn kodissani ja niin varmasti ap:kin. Hän haluaa arviointia, minä en tarvits silmäys ympärilleni riittää minulle.
Mielenkiintoinen keskustelu!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 07:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:10"]
Kyllä, mutta jollakin muulla tapaa, kuin levittelemällä tietoja tai solvauksia ko stalkkaajan lasten terveydestä nettiin. Sillä tiellä menee helposti punnukset tasan. Olen myös blogin lukija, mutta en koe silti olevan stalkkaaja ja ilmeisesti tuo varsinainen stalkkaaja on joku muu tähän ketjuun kirjoittaja. Minut kuitenkin ap (?) analysoi pipipääksi ja muutenkin kai kipeäksi, jolta netinkäyttö pitäisi evätä. Hohhoijaa =)
[/quote]
En ole ap , mutta olen kyseisen kirjoittajan (joka hänkään ei tainnut olla ap?) kanssa ihan samaa mieltä. Netti olisi terveempi paikka, jos sinä ja kaltaisesi ette saisi täällä mellastaa. Toisaalta taas lähipiirinne elämä olisi vielä nykyistäkin huonompaa, jos viettäisitte enemmän aikaa heidän kanssaan. Eli on ehkä loppujen lopuksi parempi kuitenkin, että sikailette täällä?
[/quote]
etpä...
Täältä on ilmeisesti siivottu ne viestit (en ainakaan minä löydä), joissa joku ylpeilee 10v kestäneestä stalkkauksesta ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 12:33"]
[/quote]
Miksi minun pitäisi laittaa tänne kotini kuvia, ei minua kiinnosta, mitä mieltä te olette! Ap arvauksia tahtoi omasta kodistaan! Jos minä palautetta tarvitsisin pyytäisin sitä ihan muilta tahoilta kuin tältä palstalta.
Kotini kerää kyllä kehuja, mutta tajuan myös, että kehut sanotaan, moitteita ei. Ja miksi sanottaisikaan, jos en erikseen pyytäisi muutosehdotuksia tai kritiikkiä.
Viihdyn kodissani ja niin varmasti ap:kin. Hän haluaa arviointia, minä en tarvits silmäys ympärilleni riittää minulle.
Mielenkiintoinen keskustelu!
[/quote]
Osaatko lukea? Ap pyysi arvauksia ei arviointeja. Riittääkö älyllinen kapasiteettisi niiden erottamiseen?
"Osaatko lukea? Ap pyysi arvauksia ei arviointeja. Riittääkö älyllinen kapasiteettisi niiden erottamiseen?"
Voi luoja, kiitokset, maanantai pelastettu, huutonaurut! Löysää nyt hyvä ihminen pipoa, pullistuu muuten silmät päästäsi.
Ap pyytää arvauksia ja niitä sai perusteluineen, muutama arviontikin taisi tulla ihan ilmaiseksi ja pyytämättä.
Vain täysin huumorintajuton pillastuu moisesta, mitäpä arvaukset ja arviot haittaavat, kyllä ap varmaan ne kestää ja jos ei, niin oppiipa kyselemään typeriä!
Ja lopuksi minäkin ARVAAN: Keski-ikäsiä asukkaita, arvaan ettei ole tyylitajua (tosin sen kyllä näenkin). Ja arvaan myös, että ap ei muuta sisustustyyliään arvaukseni perusteella! Taitaa vähät välittää, eikä pidäkään. Mutta kun kauniisti pyysi, niin arvasin!
Jumankekka, tää on ehkä TUHIN ketju täällä ikinä! :D
Analyysi:
* Joku taloudessa piereskelee kun tykkää istua nahkatuolilla niin että se on ihan kuluneen näköinen
* Pidätte ulkoilusta kun olette ostaneet laatikollisen kumisaappaita
* Noi koivut kaatuvat pian talon päälle, yleensä lahoja koska juuret vaurioituvat rekentamisesta
* Teilla on n. 6-7 luokkalainen ikkunakoristeesta päätelleen
* Ikea on tuttu paikka
En jaksa arvailla asukkaista mitään, mut tollanen kaikki seinustalle -sisustustyyli taitaa olla se kaikista pahin. Keskellä olohuonetta on varmaan kiva aukko, jolle ei ole mitään käyttöä?
Perusperhe, hiukan pysähtynyt tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:56"]
Olet 24 ja miehesi 26 vuotta.
[/quote]
Olen 48 ja mieheni on 32 eli meni aika lailla pieleen.
Mutta arvaus oli hyväntuulinen ja asiallinen eli annan pojot siitä.
Et ole "AV-mamma"?
[/quote]
AP pitää viipaleita-nimistä blogia?
[/quote]
Juuh, mutta myönnän, että olisin halunnut pitää sen irti tästä ketjusta.
Jos luet muutaman sivun taaksepäin ja tutustut patologisimpien stalkkereiden/patoilogisimmasta päästä olevan stalkkerin kirjoituksiin, niin varmaankin ymmärrät miksi.
Toisaalta, miksipä tuota muutoin kieltämäänkään?
[/quote] Mutta itehän sanot blogissasi (moni on jo varmaan googlanut sen, jos ei jo ennestään tuttu) seuraavaa (joko tiedostamattomasti tai tietoisesti haluat ruotia tässäkin eläämääsi)
Aivan järkyttävää, miten tämä yksi ihminen riepottaa ap:tä! Ei minkään blogin pitäjä ole millään lailla VELVOLLINEN tilittämään kaikkia asioitaan kaikille maailman ihmisille vaikka julkista blogia pitäisikin. Vielä vähemmän velvollisuutta on tilittää niitä jollain keskustelupalstalla jollekin ilmiselvän ilkeämieliselle jankuttajalle! Äly hoi!