Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri laittaa vanhat vaatteet uffiin, miksi ei anna minulle?

Vierailija
26.01.2014 |

Kaverini on huomattavasti parempituloinen kuin minä. Hänellä on lapsi joka vuoden vanhempi kuin oma lapseni. Kerran siellä käydessäni eteisellä oli 4 muovikassillista vaatteita menossa uffiin, hänen lapsensa vanhoja vaatteita, eli laadukkaita uutena ostettuja, monet merkkivaatteita. En kehdannut pyytää, että voinko minä ottaa ne. Olen kyllä hienovaraisesti sivuilauseissa yrittänyt vihjata, miten huono rahatilanne meillä on ja kiertelen kirppareita löytääkseni tytölle kivoja vaatteita. Kaveri ei silti tarjota noita koskaan minulle. Mikseiköhän? Toinen juttu on se, että heittää pois paljon omiakin vaatteitaan, mulle kyllä kelpaisivat...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Minipoppoosta!

Vierailija
22/25 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Uffiin viette? Kun on Pel.armeija ja Fida ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Meidän paikkakunalla on uffin laatikoita joka marketin pihalla, mutta noita muita ei.

Vierailija
24/25 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt uffille vaatteita, ja kerran satuin heittämään parille tutulle, että saa penkoa jos sattuu löytymään rytkyjen seasta jotain, niin veisivät pois jos kelpaa. En todellakaan ajatellut, että omat ja lasten vanhat vaatteet kelpaisivat ainakaan kovin moni, siksi en ole ruukannut tarjota. Yllätyksekseni melkein kaikki vaatteet kelpasivat kahteen perheeseen, ja vielä käyttävät niitä. Hassua kyllä että omia vaatteita, joihin on ihan kyllästynyt, pitää kamalina rytkyinä, mutta sitten kun ne näkee toisen päällä, ne näyttävätkin ihan kivoilta :)

Tämän vuoksi en ole ennen tarjonnut vanhoja vaatteitamme, mutta nyt olen ottanut tavaksi - pääsenpä helpolla eroon kun ei tarvi kassikaupalla raahata keräykseen, ja samalla näemmä tarpeeseen tulee pienituloisille tuttavaperheille.

Vierailija
25/25 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Kaikki kierrätys on parempi kuin roskikseen heittäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi