Tosi huonot seksikokemukset ja suhteet-kuinka päästä yli?
Olen tavannut muutamia ihmisiä, joista on jäänyt todella vastenmielinen olo. He ovat sanoneet ja/tai tehneet jotain mikä ärsyttää ja ahdistaa vieläkin.
Miten olette jatkaneet eteenpäin, jos teillä on vastaavia kokemuksia? En ole joutunut rikoksen uhriksi yms, mutta joitain traumoja olen kai saanut. "Unohda ja keskity muihin asioihin" ei auta.
N31
Kommentit (6)
Jotkut satuttaneet sinua siis henkisesti? Olet itse odottanut heistä jotain, ja eivät vastanneet kuvitelmiasi Ap? Tervetuloa joukkoon, et ole ainoa jolle käynyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut satuttaneet sinua siis henkisesti? Olet itse odottanut heistä jotain, ja eivät vastanneet kuvitelmiasi Ap? Tervetuloa joukkoon, et ole ainoa jolle käynyt noin.
Kyse on törkeistä asioista. Outoja kommentteja ja yleisesti epäeettistä käytöstä.
Ap
Ehkä uusi positiivinen/positiiviset kokemukset auttaa? Exä pilkkasi ja arvosteli seksuaalisuuttani niin on tullut samaa mietittyä.
Tutustu uuteen ihmiseen rauhassa ja aseta omat rajat. Et tee mitään, ennen kuin tuntuu oikealta. Tutustu ja tarkkaile myös rauhassa toista, voitko mielestäsi luottaa. Kerro mikä tuntuu hyvältä, toisaalta kerro myös, jos jotain ei kannata tehdä.
Sitäkin voi miettiä, miksi toinen on aiemmin ollut satuttava. Onko ollut ajattelematon typerys vai onko ollut loukkaava niin, että on itsekin sen tiennyt. Kuinka asia käsiteltiin, enkö itse voinut sanoa mitään, koska olin niin luottavainen ja ihastunut, että en edes osannut odottaa, että toinen voisi loukata.
Hyvät kokemukset hyvien rakastajien kanssa.
Terapiakaan ei ole toistaiseksi auttanut.