Alkoholi & seksi
Jos ei tällä viestillä saa trollin mainetta, niin ei sitten millään! Ikävä kyllä, ongelma on todellinen ja varjostaa parisuhdettamme. Olen siis mies n.40v ja lopetin alkoholin käytön 8kk sitten kokonaan, en siis raitistunut loppuelämäksi, enkä nähnyt valoa. Laitoin vain korkin kiinni ja olen tauolla.
En mikään rapajuoppo ole koskaan ollutkaan, vaan lähinnä viikonloppu tissuttelija, kaikki perhevelvollisuudet aina hoitaneena.
Meillä on ollut koko avioliittomme aikana, erittäin antoisa ja monipuolinen seksielämä, liki 20v. Ruuhkavuodet selätetty ja työt/talous kunnossa. Ulospäin olemme "täydellinen" perhe. Kun laitoin korkin kiinni, niin esimmäiset pari kuukautta meni seksin saralta hyvin, tai siis normaalisti. Nyt viimeiset puolivuotta seksi on ollut osittain laimeaa ja osaltani jopa väkinäistä. Vaimoni on siirtynyt yhä useammin aloitteen tekijäksi. Rakkautta, hellyyttä ja läheisyyttä on ollut suhteessamme aina runsaasti, eikä koskaan pettämistä. Kunnioitus on molemminpuoleista.
Kaikki sujuu hyvin siihen asti, kun pääsemme pitkän esileikin jälkeen yhdyntään. Alkuun sekin sujuu hyvin, yleensä siihen asti kun vaimoni saa orgasmin. Yleensä itse en kerkeä laueta ja tämän jälkeen se on yhdynnässä lähes mahdotonta. Käsin tai suikkarilla onnistun saamaan lähes joka kerta.
Saattaa kuulostaa uskomattomalta, mutta itse "syytän" alkoholia, tai siis sen puutetta. Nykyään ei ole (luonnollisesti) enää krapulaisen kovaa aamuseisokkia, eikä päivän kestävää panetustilaa, mikä illalla hoideltiin jopa useammalla rakastelu kerralla. Tuntuu kuin jotakin puuttuisi, eikä seksi vaan maistu.
Vaimo on pysynyt samoissa mitoissa (sopivan naisellinen, mutta ei millään kaavalla edes ylipainoinen) kuin aikaisemmin ja itse olen vain hoikistinut viimeisen puolenvuoden aikana, jolloin luulisi testosteronin nousevan.
En missään nimessä kaipaa alkoa ja vaimokin väittää olevansa tyytyväinen seksielämäämme, eikä häntä haittaa hoitaa minua yhdynnän jälkeen. On vain jotenkin kummallista ajatella ja pohtia mistä tämä haluttomuus, tai kyvyttömyys johtuu.
Kait tässä pitää jotain terapeuttia ruveta etsimään, tai parisuhdeneuvontaa, onko ongelmat jossain syvällä tunnelukon kätköissä.
Onko kellään, ikinä edes ollut tämän suuntaisia ongelmia, vai olenko joku luonnonoikku...?