Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesterapeutti sanoo minua kauniiksi

Vierailija
21.10.2020 |

Usein sanoo viehättäväksi tai kauniiksi kun puhumme itsetunto-ongelmistani. Tulee todella epämukava fiilis...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miespsykologi sanoi että olen niin kaunis ettei minulla voi olla ongelmia ja katseli rintojani. Toinen kirjoitti loppulausuntoonsa että "pt on kaunis". Todella epäasiatonta ja nykyään nostaisin varmaan syytteen mutta nuorena en jaksanut.

Vierailija
2/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut tästä hänelle?

Hän on se oikea osoite, jolle puhua mitä fiiliksiä terapiassa käyminen aiheuttaa. 

Täällä tai muualla keskustelu vain sabotoi sitä prosessia jonka olet aloittanut terapiassa. 

Terapian tarkoitus on tuoda näkyväksi tuntemuksiasi, kuulostella niitä yhdessä terapeutin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot että ”olen niin ruma” ja hän vastaa ”olet kyllä kaunis ja viehättävä” on eri asia, kuin se että hän sanoo yhtäkkiä, että ”oletpa sinä viehättävä ja tosi kaunis”

Kumpi on sinun tilanteesi?

Vierailija
4/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pysymään totuudessa.

Vierailija
5/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuutit puhuuu siksi niiin jtttta saaavat mahdolllisimman luotettavan yhteyden ja sittten mahdolllsiimman rationaaalisen ja todenmukaiseeen rehelllisen konsensuksen potilaaaseeen.

6/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et usko terapeuttia?

Onko sinulla aidosti tunne, että siinä on jotain likaista taustalla, vai voisiko tosiaan olla niin, että hän vain reflektoi sinun kertomaasi ihan vilpittömästi?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
7/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun menet naisterapeutille ja hän ei sano sinua kauniiksi, niin mitä vikaa hänessä sitten on? Kateus?

Vierailija
8/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun menet naisterapeutille ja hän ei sano sinua kauniiksi, niin mitä vikaa hänessä sitten on? Kateus?

Minua naisterapeutti sanoi kauniiksi ja suloiseksi. Se oli selkeää ”lohtupuhetta”, ehkä myös jonkinsorttista manipulaatiota yrityksenä löytää minusta jotakin herkempää osaa, pehmeämpää, hyväksyvämpää. Paskaahan se oli ja valehtelua, olen ruma ja paha.

Vierailija
9/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vaan iloinen jos sanottaisi noin.

Vierailija
10/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vaan iloinen jos sanottaisi noin.

Vaikka se ei olisi totta? Tuntuisi valheellinenkin imartelu mukavalta? Miksi se tuntuisi mukavalta, etenkin jos sen sanoo manipuloinnin ammattilainen? Miksi sinulle pitää sanoa niin? Mitä tarvetta se sinussa täyttää?

Vierailija
11/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte varmaan iloisia, jos olisitte käyneet minun terapeutillani. Hän ei kahden vuoden aikana suostunut ottamaan minkäänlaista kantaa minun ulkonäkööni, vaikka käsittelimme sitä melkein jokaisella terapiakäynnillä. Terapautti ei halunnut myöntää, että olen juuri niin ruma kuin ajattelenkin. Harmi vaan, että tästä syystä emme lopulta päässet terapiassa eteenpäin. Kaksi vuotta turhaa rahastusta.

Vierailija
12/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen, että miesterapeutti ei ota mitään kantaa tuohon, koska suhtaudun erittäin kyynisesti p-puheisiin. Hän kyllä tietää että olen ruma ja tietää itseinhoni, se "no etkä ole"-kinastelu ei palvelisi yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän