G: painosi ja pituutesi?
Itse olen 169cm pitkä painan 75kiloa, mies sanoi tänään että kyllä sä ihan liikaa painat naiseksi, tuli hirveän lihava olo.:(
Kommentit (56)
154cm/80kg, mulal on kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta oon mie hyväksyny itteni tälläsena . Real girls have curves <3
162 cm 63 kg. Aion pitää tämän painon. Jos pudotan painoa, poskeni menevät rumasti lommolle ja näytän vanhemmalta. Pari makkaraa vyötäröllä kestää kyllä, kunhan naama pysyy nättinä.
160/62 ja yleensä painoni on 55, missä tunnen oloni parhaimmaksi. Mutta ei pari kiloa maailmaa kaada. :)
Miksiköhän kilpirauhasen vajaatoiminta joitakin lihottaa ja toisia ei? Tuli mieleen nro 25, että onko sulla varmasti thyroxin-lääkitys tasapainossa? Kysyn ihan asiallisesti. Joillakin nimittäin on se kokemus thyroxin-lääkityksestä, että sitä tarvittaessa säätelemällä voi vaikuttaa aineenvaihduntaa, vireystilaan ja myös painoon. Itsekin olen ollut vuosikausia thyroxin-lääkityksellä ja mulla ei ole kertynyt ylipainoa. Silloin kun joskus arvot ovat menneet epätasapainoon, on alkanut tulla turvotusta ja painonnousua, joka on tasaantunut lyllä aina lääkeannostusta lisäämällä.
173cm 49kg 3 lasta kiinteä kroppa, rinnat menneet imetyksestä mutta pienillä silikoneilla korjattu :)
175cm/53kg
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrakastan kroppaani! Minulla on usein tapana ihailla itseäni alastomana peilistä ennen suihkuun menoa/suihkun jälkeen.
170 cm, 74 kg. Tällä hetkellä tiputtelen painoa, tavoite 60kg. Opettelen elämään uudella, terveellisellä ruokavaliolla. Aiemmin olen onnistunut tiputtamaan painon, mutta sitten ruokavalio lähti käsistä ja kävi mitä aika monelle, paino tuli melkein kaksinkertaisena takaisin:/
Tällä hetkellä 172/80, raskaana olen. Normaalisti 72kg, oma ihannepainoni n.68kg. Painoin aikoinaan 58-60kg ja näytin anorektiselta.. Tosin nykyisin olen paljon urheilusempi ja kropassa paremmat muodot.
165cm ja painan 66kg. En tykkää, mutta alan sisäistämään etten pidä itsestäni missään painossa. Sama itseinho katsoo peilistä painoin sitten 77kg, 66kg, 56kg tai 49kg. Olen siis tämän pituisena ollut kaikkea tuota väliltä ja ikinä ei ole hyvä.
164cm ja ehkä 60kg - hyi!!! 55kg on ollut vakio siitä lukioiästä n. 36 vuotiaaksi (pois lukien raskaudet jotka toivat 8 - 10kg lisää).
Nyt helvettiin nämä viisi kiloa asap!!!
154cm ja 54kg. Tarkoitus ois pudottaa sinne noin 50 kilon lukemiin. Aloitin liikunnan uudelleen ja lihasten kehityttyä hieman paino nousi välillä 56 kiloon, vaikka senttejä lähti. Nyt on lähtenyt myös paino laskuun ja olen samassa painossa kuin ennen liikunnan aloitusta. Ihanne olisi päästä takaisin 47 kiloon jossa olin ennen e-pillereiden aloitusta ja polvivammaa joka vaikeutti urheilua muutaman vuoden.
Siis tarkoitus ennen pääsiäistä päästä sinne 50 kiloon.
-39
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:03"]
160/65
[/quote]
sama, aion hävittää 4-5 kg. olen painanut jossain vaiheessa 60 ja rasva hävisi yläkropasta lähes täysin, oli pienempi kuin a-kuppi ja sekös harmittaa. en tiedä uskallanko sittenkään laihduttaa.
Oon kyllä kade niille, joita imetys laihduttaa. Epistä!