G: painosi ja pituutesi?
Itse olen 169cm pitkä painan 75kiloa, mies sanoi tänään että kyllä sä ihan liikaa painat naiseksi, tuli hirveän lihava olo.:(
Kommentit (56)
164/54. Mulla on kaksi lasta ja olen ihan tyytyväinen painoon. Vatsaa voisi vähän vielä kiinteyttää, mutta se on aika kovan työn takana ja ylläpito vaatii myös paljon. Mulla kertyy aina ekana vatsaan.. :/
177cm noin 58kg.
Pysyn mallinmitoissa ihan luonnostaan, nuorempana en osannut arvostaa pituuttani mutta nykyään onneksi osaan :-p
177cm noin 58kg.
Pysyn mallinmitoissa ihan luonnostaan, nuorempana en osannut arvostaa pituuttani mutta nykyään onneksi osaan :-p
Kyllähän sä ap olet aika tukeva, ei kai tuo sulle yllätyksenä tullut.
Mä olen 160 cm pitkä ja painan 51 kg.
185cm pitkä ja paino 67kg. Olen hoikka ja erittäin tyytyväinen vartalooni.
166/56, 3 lasta. Kiinteytys käyntiin kunnolla, kunhan lopetan imetyksen.
165/48
Olen nyt "lihavimmillani", eli en ole koskaan painanut näin paljoa, mutta onneksi on varaa lihoa.
175/54, en oo hirveen tyytyväine, tisseihin kaipais vähän pyöreyttä
163/62,5 Oon ihan tyytyväinen, vois pari neljä kiloa puottaa mutta ei ole maailmaa kaatavaa.
160/55, ihan ok mut pari raskauskiloa vois vielä pudottaa.
171 cm ja 62 kg. Ei haittais, vaikka painaisin muutaman kilon vähemmän.
102,4kg ja 164cm
Mies puristeli mua tänään pyllystä ja virnisteli innostuneesti, että kyllä sen huomaa kun kolmessa viikossa on kadonnut 4 kiloa! Ihana puoliso.
166cm ja 74kg. Olen hiljattain synnyttänyt ja paino tippunee tälläkin kertaa ihan itsestään tuonne 70kg alapuolelle ihan vain imettämällä. Sen laihemmaksi en haluakaan, alle 67kg painoisena alan taas kärsiä huimaamisesta ja palelusta, mistä kärsin jo koko nuoruuden. Vähän lihavampana on mukavampi olla :) 74kg:kin olisi ok, jos imetys ei laihduttaisi.
161 cm ja 53 kg. Olen monien mielesttä hoikka ja siro, olen tyytyväinen itseeni :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:35"]
Itse olen 169cm pitkä painan 75kiloa, mies sanoi tänään että kyllä sä ihan liikaa painat naiseksi, tuli hirveän lihava olo.:(
[/quote] No minä painan 72 ja olen 160. Tiedän olevani lihava. Kun laihdutin kerran 56 kiloon, olin tyytyväinen. Sinä nyt et lihava ole, vähän ylipainoa vain.