Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mammat syitä kehiin!

Vierailija
25.01.2014 |

Mikä naisia kammoksuttaa siinä että mies on lyhyt?  Itse olen 160cm, eikä minua haittaa vaikka nainen olisi esim. 190cm. Olen itsestäni huolehtiva ihan kivan näköinen nuori mies, jolla elämä kohdillaan. Onhan se selvästi naisten markkinat, mutta silti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itselläni tämä liittyy niinkin naurettavaan mielikuvaan, kuin, että pidempi mies on enempi "suojeleva" kuin itseä lyhyempi. Enkä edes odota miehen olevan mitenkään paljon itseäni pidempi ( olen 160 cm)

Vierailija
2/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan niin hölmöltä jos mies on lyhyempi, en osaa oikein selittää :)

No itse olen 163cm, joten ei paljoa lyhyempiä ole sattunut kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on 162 cm mies, itse tosin olen vain 156 cm, joten en kyllä näe sinunkaan pituudessa ongelmaa. Olen normaalipainoinen ja nätti, joten varmasti voisin halutessani pitkänkin miehen napata.

Vierailija
4/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies on kuin pikkulapsi. Naurettava keskenkasvuinen. Sitä ei voi ottaa tosissaan jos voisi nostaa sen syliinsä ja heittää menemään.

terveisin nainen 178 cm

Vierailija
5/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, en tiedä, miksi haluan itseäni pidemmän miehen. Olen yrittänyt keksiä tälle syitä, mutta luultavasti kyse on syvälle päähäni iskostuneesta yhteiskunnan luomasta miesihanteesta. Olen yrittänyt päästä siitä eroon, mutta vielä en ole onnistunut. En vain kiinnostu itseäni lyhyeemmistä miehistä, vähän samaan tapaan kuin en ole kiinnostunut toisista naisistakaan. Toivoisin, että voisin valita kumppanini vain henkisillä perusteilla, mutta valitettavasti en pysty siihen.

Vierailija
6/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ikävältä nyt näin brutaalisti luetella näitä syitä mutta kai sitä jotenkin kokee sellaisen itseään isomman miehen "turvalliseksi". Oma mieheni on pitkä ja harteikas, tuntuu hyvältä kun hän halaa, ottaa syliin, kantaa sänkyyn tms. En minä tiedä mikä siellä taustalla on. Useinhan eläinkunnassa uros on jotenkin näyttävämpi tai isompi. Kai tämä ajatus on ihmisissäkin jotenkin sisäsyntyisenä. Olen itse aika pitkä. Ehkä sitten ajattelen jotenkin tyhmästi että miehen pitää voida suojella minua jos vaikka joku hyökkää kimppuuni. Eihän se niin ole.Varmasti naisilla on paljon selittämättömiä ennakkoluuloja.

Vierailija
7/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii pienet miehet. Itseasiassa taidan vähän tykätäkin (myös ) pienistä miehistä. En tiedä, mikä siinä viehättää. Olen itse 163cm. Yksi parhaista panoistani oli pieni mies, mutta en tiedä, kuinka pieni. (Yhdenillan juttu. Ihan muista syistä). Mulle kuitenkin luonne on miehessä kaiken a ja o. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi