Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuminen eri huoneissa

Vierailija
25.01.2014 |

Olemme nelkyt ja risat liki 20 vuotta aviossa takana, lapsia kolme jo hyvässä kouluiässä kukin. Mieheni on ihan mahdoton kuorsaamaan ja nukunkin eri huoneessa hänen kanssaan. Aluksi asia häiritsi, mutta jotenkin ajattelin, etten enää valvo, kun jo lasten kanssa tuli valvottua.

Onko teillä muilla päädytty tällaiseen ratkaisuun ja miksi? Seksi toimii kyllä, siinä ei ole ongelmaa. MInä vain nukun paremmin yksin. Joskus lomilla matkustaessa "joudun" nukkumaan samassa huoneessa ja voi jösses kun aamulla väsyttää korvatulpista huolimatta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Suurinpiirtein 10 vuotta suhdetta takana ja suurin osa yhdessäasumisajasta ollaan menty tällä tavalla. Itsellä on todella pahoja univaikeuksia, ja olisi epäreilua pitää toistakin hereillä koko yö sen takia, etten itse saa unta. Viikonloppuisin saatetaan nukkua samassa sängyssä, kun aamuheräämisestä ei tarvitse niin stressata.

Ehkä aluksi tämä järjestely tuntui oudolta, koska en ollut kuullut, että kukaan muu näin tekisi, mutta kunhan suhde toimii, niin ei kai sillä ole väliä. EIhän sitä muutenkaan voi elää sen mukaan, että mitä joku muu ajattelee.

Vierailija
2/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin yksi, yhdessä ollaan oltu 15v ja kohta vuosi sitten siirryin omaan huoneeseen koska mies kuorsaa niin. Heräsin vihaisena joka aamu, ja nyt nukun ihanasti..Parasta mitä olen tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:40"]

Sama täällä. Suurinpiirtein 10 vuotta suhdetta takana ja suurin osa yhdessäasumisajasta ollaan menty tällä tavalla. Itsellä on todella pahoja univaikeuksia, ja olisi epäreilua pitää toistakin hereillä koko yö sen takia, etten itse saa unta. Viikonloppuisin saatetaan nukkua samassa sängyssä, kun aamuheräämisestä ei tarvitse niin stressata.

Ehkä aluksi tämä järjestely tuntui oudolta, koska en ollut kuullut, että kukaan muu näin tekisi, mutta kunhan suhde toimii, niin ei kai sillä ole väliä. EIhän sitä muutenkaan voi elää sen mukaan, että mitä joku muu ajattelee.

[/quote]

Meilläkin nukutaan nykyään yhdessä enää viikonloppuisin/lomilla. Mutta se ei haittaa. Minulla on herätys 04.00-04.30 joten en kaipaa mitään häiriötekijää silloin sänkyyni. Nukun arkiyöt meidän pian 3v tytön kanssa, mies nukkuu tytön huoneessa ja se on kaikille paras ratkaisu. Minä kuorsaan, mies kuorsaa, niin parhaiten menee elämä näin. :) Lisäksi seksielämä on parempaa, kun ei koko aikaa ole kylkikyljessä.. ;)

Vierailija
4/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös omat huoneet kaikilla. Minä herään aikaisemmin töihin kuin mieheni, ja haluan myös nukkumaan aikaisemmin. Lisäksi olen boheemimpi tyyppi, minun sängyssäni on usein 3-4 kirjaa, lattialla vaatteita ja kaapinovet auki, miehen huoneessa kaikki on tiptop. 

Rakkauteen ja seksiin oman tilan omistaminen ei vaikuta kuin positiivisesti. Olemme erilaisia, mutta saamme olla omanlaisiamme omissa tiloissamme. 

Vierailija
5/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitelakaan nukkuvani erillään miehestäni. Ollaan aan jotenkin niin totuttu nukkumaan kasassa. Tupapeittokin ollut kaikki nämä 20 vuotta. Joskus kuorsataan, joskus miestä närästää ja herään kun hän on mennyt alakertaan nukkumaan istualtaan, herään siis nimenomaan siihen kun hän ei ole vieressä.

Silti ymmärrän ratkaisuja, joita olette tehneet. Ja nostan hattua sille, että teette noin ja se ei muille kuulu. Niin minäkin teen. Viis veisaan muiden ajatuksille. kaverit nauraa minulle, kun mieheni on muutaman yön vuodessa pois ja silloin nukun joku hänen käytetty teepaita tyynylläni.

Vierailija
6/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina nukkunut yksin ja koko avioliittomme/yhdessäolomme ajan ollaan miehen kanssa nukuttu eri huoneissa. Mä elin niin pitkään yksin (34-vuotiaaksi) etten vaan pysty nukkumaan toisen ihmisen kanssa, mä tarviin oman tilan ja rauhan enkä siedä mieheltä pienintäkään kuorsaamista. Niinpä mulla on aina ollut oma huone asunnossa ja myöhemmin tässä nykyisessä talossa, mies nukkuu omassa huoneessaan. Ei tulis mieleenkään nukkua toisen ihmisen vieressä. Sen olen opetellut sietämään että asun muiden ihmisten kanssa, onhan minulla suuresti rakastamiani lapsia mieheni kanssa, mutta tuossa nukkumisessa menee yksinkertaisesti raja.

Vierailija
7/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on myös pahoja uniongelmia ja yhdessä läökkeen kanssa oon siirtynyt toiseen huoneeseen nukkumaan. En nuku siellä aina, mutta muutaman yön viikossa. Korvatulpat ei auta, koska herään myös liikkeeseen lähelläni. Ei meidän suhde nukkumatavoista kiinni ole, vaan siitä, mitä tapahtuu valveilla ollessa.

Vierailija
8/8 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. 20v yhdessä ja 14v naimisissa, eri ihuoneissa jo 10vuotta. Vuorotöiden takia tähän päädytty : (  Muuten kaikki ok. Lomallakin nukutaan erikseen kun tähän on totuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä