Lauantain suolistoraportti
Aika nihkeästi on suoli toiminut. Päivällä tuli liukas ja helposti pyyhittävä kakka, mutta muuta ei ole tullut. Pierujakaan ei ole pukannut. Varsin köyhä suolistopäivä siis ollut.
Mites muilla?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:48"]
Minulla on kakkaongelma. Kärsin toisinaan ummetuksesta usean päivän ajan, ja välillä on runsaasti ilmavaivoja. Välillä taas olen melkein ruikulilla. En tiedä mistä tämä johtuu.
[/quote]
Ärtynyt suoli?
[/quote]
Saattaa olla :( Tätä on jatkunut ainakin pari viikkoa. Yritän syödä kevyesti ja monipuolisesti: kasviksia, kuituja jne. Kahvia juon vähemmän kuin ennen, sillä epäilen sen ärsyttävän vatsaani. Vettä olen juonut runsaasti, jotta suoli toimisi kunnolla. Saa nähdä paraneeko tilanne.
3
Kannattaisiko teidän paskamahojen jättää gluteeni ja homogenoidut maitotuotteet ja parantua vatsaongelmistanne?
Minulla on kakkaongelma. Kärsin toisinaan ummetuksesta usean päivän ajan, ja välillä on runsaasti ilmavaivoja. Välillä taas olen melkein ruikulilla. En tiedä mistä tämä johtuu.
Sellainen räjähtävä, paineinen löysä paska tuli yllärinä. Pönttö pikku tipluilla, helposti käsisuihkulla puhdistui.
Tänään oli sottainenn kakkapäivä. Koostumus oli pehmeän mössöinen, ja paperia meni vaikka kuinka paljon että sain perseenvaon putsatuksi ja sotkinpa kätenikin siinä samalla. Pönttöön jäi ruskea muistomerkki tapahtuneesta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:48"]
[/quote]
Ärtynyt suoli?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:48"]
[/quote]
Ärtynyt suoli?
[/quote]
Sama vaiva rahikaisella. Ei se ole colon irritabile, vaan herkät vatsahermot: tunne-elämä heijastuu suolen toimintaan. Semmoista vuoristorataa, ruikulista umpeen ja pikku pössäyksistä kunnon trumpettisooloon.