Miten usein vaihdat yöpaidan?
Kommentit (54)
Nyt naiset hoi! Eiköhän anneta jokaisen nukkua niinkuin haluaa, alasti tai flanellivirityksissä tai paituleissa! Kaikesta me saadaankin riidanpoikaista aikaiseksi! :)
Viikon nukun samalla yöpaidalla. Yöpaitoja on kyllä vaikka muille jakaisi.
Minulla on ihana, lämmin untuvapeitto ja siltikään en tarkene ilman yöpaitaa! Ja sukatkin on jalassa ainakin nukkumaan mennessä. Enpä ole kolmeenkymmeneen vuoteen havainnut mitään negatiivista vaikutusta kanssanukkujan puolelta minun yöpukeutumisestani- nopsastipa nuo vermeet on aina saatu pois tilanteen siihen kääntyessä. Melko usein. Edelleen.
Joka toinen ilta vaihdan, aina kun käyn suihkussa. Hikoilen sen verran paljon yöllä, että ei tee mieli laittaa sitä käytettyä. Ja sitä paitaa pidän jo senkin takia, että sänky säilyy raikkaampana, se paita on helpompi vaihtaa kuin lakanat...
Ei ihme, että miehet hankkii seksikkäitä rakastajattaria.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:13"]
Ei ihme, että miehet hankkii seksikkäitä rakastajattaria.
[/quote]
No juuri näin!!! Mutta kun kaikkien AV-mammojen on saatava nukkua paitulissa tai flanellipyjamassa, kun muuten on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kylmää ja kamalaa.. :D :D Joo nukkukaa vaan niissä seksintappajissanne, miehenne haluaa seksikkään naisen luo... ;)
Minäkin nukun yöpaita päällä ja villasukat jaloissa, joskus jopa koko pyjamassa :) mies nukkuu yleensä aina alasti. Alasti olen yrittänyt nukkua, kullan ehdotuksesta mutta yöllä herään ja on pakko laittaa vaatetta päälle! Kukin tavallaan :)
Noin kerran kahdessa viikossa vaihdan. Nyt olen varmaan ällöttävä likainen kummajainen! Mutta miksi sitä useammin vaihtaisi, jos ei hikoile öisin? En hikoile päivisinkään muuta kuin urheillessa.
Vaihdan joka ilta suihkun jälkeen puhtaan t-paidan, jossa sitten myös nukun. En käytä erillistä yöpaitaa.
Vaihdan kerran viikossa. Siis poikaystävältä mulle sen käytetyn, palautan sille edellisen pestynä. Jaksan taas viikon kun saan nukkua sen feromonien keskellä.
Nukun alasti. Puhdas nahka on joka ilta. Eipä muuta.
1-2vk välein vaihdan. Käyn joka ilta suihkussa ennen nukkumaan menoa ja käytän yöpuvun alla alkkareita, joten yöpuku ei juurikaan likaannu. En käytä yöpukua, kuin nukkuessa, eli käyn suihkussa juuri ennen nukkumaan menoa ja vaihdan aamulla pois ennen kuin menen aamiaiselle, joka sekin vähentää yöpuvun likaantumista/hikeentymistä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:56"]
Miksi aikuinen nainen nukkuu jossain flanellivirityksessä?
[/quote]
Miksi ei?
[/quote]
No vaikka siksi että se on rumaa, epäseksikästä, tarpeetonta ja hölmöä.
[/quote]
Miten niin? Sinäkö sen muka määrittelet mikä on rumaa, epäseksikästä, tarpeetonta ja hölmöä?