Tinderissä match Toni Niemisen kanssa
Kommentit (35)
Vau, nyt on menestyksen portit auki. Toni esittelee uuden kultansa. Kuvat vain Seiskassa. Sitten Tonin kultsi petti J-M Latvalan kanssa, lue kaikki kohusuhteesta. Sitten johonkin tosi-telkkariin jne. Uraputki lähellä.
Rupeat tietysti Tonin uudeksi salarakkaaksi. Muita tulla raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.
Käänny kannoillasi ja juokse. Lujaa. Mahdollisesti myös vaihda nimesi.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli muttei se mitään ole kirjoittanut.
Sä olet liian ruma.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hedelmällisessä iässä oleva nainen? Jos olet niin anna palaa vaan. Saadaan lisää Niemisiä.
Onko nykyään niin, että pelkkä match tinderissä riittää tekemään naisen raskaaksi Tonille?
Kerrohan millainen nainen olet. Olen nimittäin miettinyt että millaiset naiset oikein lankeaa Toni Niemiseen. Kuka ihmeessä tekee niin ja näköjään sinä :D
Ketä kiinnostaa mies joka ei osaa sitoutua niin puolisoonsa kuin lapsiinsakaan, ei osaa hoitaa taloutta, ei taida pystyä pitämään työpaikoistakaan kiinni eikä myöskään ole edes minkään näköinen?
No nyt! Ap ja sä toinen, jolla on match Tonin kans, nyt heti kertomaan, mikä siinä Tonissa on kun naiset tykkää?
Oon itsekin nainen enkä todellakaan ymmärrä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hedelmällisessä iässä oleva nainen? Jos olet niin anna palaa vaan. Saadaan lisää Niemisiä.
Onko nykyään niin, että pelkkä match tinderissä riittää tekemään naisen raskaaksi Tonille?
Oi kyllä se niin vaan on.
Vierailija kirjoitti:
No nyt! Ap ja sä toinen, jolla on match Tonin kans, nyt heti kertomaan, mikä siinä Tonissa on kun naiset tykkää?
Jotkut julkisuushakuiset, joille riittää, että ihminen on julkkis. Ei sitä muuten voi selittää. Mieshän on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Nykäsen mäkikotka kappale niin ymmärrät
Julkkis-status tekee miehestä heti kiinnostavan. Muistan kun se joku BB-urpo kertoi kuinka ohjelman jälkeen naiset kouri jossain Kuopion yökerhon tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Julkkis-status tekee miehestä heti kiinnostavan. Muistan kun se joku BB-urpo kertoi kuinka ohjelman jälkeen naiset kouri jossain Kuopion yökerhon tanssilattialla.
Julkisuus pitää kuitenkin olla omaa. Se, että kertoo olevansa vaikka jonkun julkimon serkku, ei auta pesän saamisessa, ellei toinen osapuoli ole aivan epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut julkisuushakuiset, joille riittää, että ihminen on julkkis. Ei sitä muuten voi selittää. Mieshän on idiootti.
Lehtijuttujen perusteella on aivan totaalinen idiootti, mutta ilmeisesti livenä vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Yksi ystäväni tuntee Tonin tallipiireistä ja Toni on kuulema aivan äärettömän symppis tyyppi, johon on helppo ihastua. Varmaan tästä syystä niin monta naista kaatanutkin. Toisaalta nykyään julkisuuskuva on jo niin surkea, että moni varmaan tajuaa ettei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Ei vaikka kuinka hyvältä tyypiltä vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan kaverin kans viihteellä ja samaan ravintolaan tuli joku iskelmälaulaja ja kaveri muuttui kuin taikaiskusta ihan eri ihmiseksi. Suoraan sanottuna hävetti kun yritti ihan epätoivoisesti päästä ukon hotellihuoneeseen. Oltiin alle kolmekymppisiä ja tää laulaja oli yli 50v ja mun mielestä aika rähjäisen oloinen. En muista kuka tää julkkis oli, kun en itse sitä edes tunnistanut, ei kuitenkaan mikään kovin tunnettu.
Ilmeisesti se on joku naistyyppi, joka viehättyy julkkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Käänny kannoillasi ja juokse. Lujaa. Mahdollisesti myös vaihda nimesi.
Apua 😂 Joo, ehkä tämä paras vaihtoehto.
-ap