Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä työ sopisi +50v miehelle

Pitkäaikais työtön
21.12.2022 |

Minä haluaisin työn jossa ei tarvitsisi tehdä mitään ruumiillista tai pakkotahtista koska olen jo yli 50 vuotias ja pikkasen lihava, minulle tulee helposti hiki koska olen kova juomaan kahvia.

Työpaikassa, mieluiten sisätyö, tulisi olla vessa koska minua saattaa alkaa kakattamaan ihan yllättäen koska ärtynyt suoli oireyhtymä ja laktoosi vaiva.

Työaika olisi hyvä olla alussa vaikka 4-5 tuntia päivässä, en ole ollut työelämässä 13 vuoteen joten en ole tottunut pitkiin päiviin ja väsyn aika nopeasti, varsinkin jos tarvii liikkua ja nousta penkiltä monta kertaa päivän mittaan.

Palkkaus nykyisen inflaation ja hintatason huomioiden tulisi olla 3450e/kk mielummin 4650e/kk tämä siis kokoaikaisesta työstä. Aluksi riittäisi puolikkaalla työajalla palkaksi n. 2300e/kk lisäksi kulukorvaukset.

Olen koittanut kartoittaa minulle sopivaa työpaikkaa, toistaiseksi kansanedustajan työn lisäksi en ole keksinyt työtä joka minulle sopisi.

Olisiko hiukan iäkkäämmillä palstalaisilla ehdotuksia minulle sopivasta työstä tai toimesta?

Vuoden-2023 alusta minun pitää alkaa hakemaan 2 työpaikkaa kuukaudessa, tai muuten loppuu työttömyys korvaus.

t. Mies +50

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla palkalla.. ei mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans-tilin teet ja alat änkemään ryppyysin monenlaisia asioita.

Vierailija
4/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla ja kunnilla on näitä sisä vahtimestarin paikkoja, niissä ei kyllä hiki pääse tulemaan.

Vessoja juurikin yliopistolla ja kulttuuri keskuksissa on kymmeniä, siitäkään ei ole huolta.

Jos pysyt tinkimään hiukan palkka tavoitteestasi, tässä on sinulle unelma duuni, hyvässä lykyssä eläke paikka.

Lykkyä työn hakuun.

Ps. Ei ne korvaukset heti mene vaikka et sopivan työn puuttuessa töitä hakiskaan.

Ainakin kolme varoitusta tulee ennen ja sittenkin vain osa kuukauden korvauksista voi mennä.

Kokonaan niitä korvauksia ei voi leikata. Jokaisen leikatun kuukauden jälkeen tilanne nollaantuu, ja taas ensin 3 kk varoituksia jne...

Muista hakea kelasta toimeentulo tukea sille ajalle kun työkkäri rahaa leikataan.

Vierailija
5/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan EI halua hikistä työkaveria.

Haiseeko hikesi?

Vierailija
6/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulukorvaukset? ootko Varma, että oot ikinä tehnyt mitään töitä?

Vierailija
7/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulukorvaukset? ootko Varma, että oot ikinä tehnyt mitään töitä?

Todellakin olen, viimeksi liikenteen laskiana minulle maksettiin työvaate korvaus, matka ja osapäivä raha niiltä päiviltä kun olin oman alueen ulkopuolella töissä.

Olin myös nuorempana kone mestarina rahtilaivoilla joissa maksettiin monenlaisia verottomia kulukorvauksia.

Vierailija
8/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperitehtaan monitorin tuijottelija. Insinööritoimisto, rakennustoimisto, talomyynti ja asuntomyynti toimisto, asiantuntija, konsultti, kirjailija tai joku ala josta pidät, viihdyt siinä. Yritys joka myy jotain ja ostaa ulkomailta. Jos etsit rauhaa, kotona työskentely voisi sopia ja itse valittu ala. Voit vetää myös turistikierroksia johonkin rakennukseen, jotka ovat lyhyitä ja sieltä löytyy wc-tilat läheltä. Graafikko, jos haluat tehdä nettisivuja ja kuvituksia. Verkkokaupan ylläpito tuotteiden suhteen ja pakkaus varastolta. On parempi että itse päätät tai sanot joillekin aloille ei.

Vierailija
9/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsaanti on mahdotonta, turha edes yrittää.

Vierailija
10/10 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kunnan/valtion työ.tosin palkka jää puoleen mutta ei ole töitäkään paljoa, kunhan osaa valita.