Hei Tyhmät vuokranantajat ?!
miltä kuulostaa kun selviää, että vuokralaisesi oikeasti polttaa pilveä kodissasi tai jopa kasvattaa sitä. Pitää bileitä ja käyttää piriä :)
jatkuva musan käyttöä. Taustalla jotain rikollista etkä ikinä saa ehkä tietää sitä. Oletko ikinä miettinyt että valitset aina väärän vuokralaisen etkä oikeaa jota karsit poijes.
oletko miettinyt miksi sinulle on tullut vuokralaisesi kanssa ongelmia ?
Laitat välittäjiä valitsemaan asuntoasi jotta säästyt vaivannöstä ja silti et ole tyytyväinen vuokralaiseesi. Ovatko nykypäivän ihmiset niin tyhmiä ?
teidän takia jotka päästätte narkkareita tai luottotiedon häirö tyyppejä asuntoon jatkuvasti ja jotka pilaavat maineensa niin silti se on OK !
ihmiset jotka oikeasti tarvitsevat asuntoa niin se ei ole enää mahdollista näiden tyhmien vuokranantajien tai rikollisten/narkkarien takia. Eikä viattomia vuokralaisia saisi kyseenalaista. Itseasiassa tyhmät vuokranantajat aina tulevat kärsimään tyhmyyden takia.
Ps. Varo välittäjiä, he karsivat oikeasti hyvät vuokralaiset pois, oman kokemuksen takia ja olen nähnyt kuka lusmu on saanut asunnon vaikka ei olisi pitänyt saada. Olen nähnyt monessa asunnossa kaikenlaista ihme touhua.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:32"]
ensimmäinen asunto hakusessa ja ei ole fb. Luottotiedot on oikeasti kunnossa, enkä polta. Olen siisti ja hyväkäytöksinen henkilö. Tuoksun hyvälle sekä siivoan aktiivisesti. Ei ole ongelma tai siis on että etninen identiteetti ei ole täysin suomalainen. Sekö on hyvä syy että en saisi asuntoa ? Ja inhottavaa kun yleistetään kaikkea koska olen oikeasti erilainen.
[/quote]
Onko sulla vakituiset tulot = vakituinen työpaikka?
[/quote]
NO ON TIETENKIN ja silti on ollut puhetta jostain ihme takaajista ?? Että sekin pitäisi olla.
[/quote]
Takuuvuokra on oltava. Noin 2 kk vuokra maksetaan tai vaadittava summa.
[/quote]
siis "aasikin" tietää mikä on vakuusraha ja sehän on ilmiselvää että se pitäisi hoitaa heti ! Joissakin on 1 kk vakuus eli se riippuu asunnosta.
Mutta vaativat päälle joka paikassa TAKAAJAN ??? Mitä ihmettä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 18:00"]
itseasiassa mieheni asunto on miljoonien arvoinen helsingissä,
[/quote]
:D:D:D:D:D ihan miljoonien? :D:D