Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suhtautua itseä nuorempaan, sporttiseen ihailijaan?

Vierailija
25.01.2014 |

Olen aivan häkeltynyt, kun itseäni yli 7 vuotta nuorempi mies hakeutuu jatkuvasti seuraani. Olen pari kertaa käynyt kahvillakin hänen kanssaan ja olemme jutelleet kaikesta mahdollisesta, mutta en vain osaa suhtautua. Varmaan eniten ihmettelen, ettei hän piiritä mieluummin jotain urheilullista naista, koska itse en harrasta oikeastaan mitään urheilullista. Olen ennemminkin ihan taviskroppainen keski-ikäinen nainen (42 v). Mies on kuitenkin kai aika kiltti eikä erityisemmin harrasta naisten metsästystä. 

On tietysti mahdollista, että mies ei vain ole ottanut selvää iästäni ja luulee nuoremmaksi. Mutta miten tähän tilanteeseen pitäisi suhtautua?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Pamela Tolankin mies on 6 vuotta nuorempi ja kun Pamela on 42 on mies 36. Pamela ei silti varmaan sekuntiakaan mieti, että tuleekohan jätetyksi 10 vuoden päästä. Olisihan se vähän pölöä jos teillä nyt synkkaisikin hirveästi molemminpuolin ja sinä silti viettäisit elämäsi jonkun kaljamahaisen ja kiroilevan pertti-erkin kanssa alemmuudentunteesi takia. Sitäpaitsi  se pertti-erkki voi myös jättää ja pettää, ei se ajattele että sen on pakko olla uskollinen vain siksi että sinä et uskaltanut ottaa parempaakaan. Muutenkaan ei voi tietää mitä tapahtuu, sinä voit jäädä vaikka auton alle huomenna tai tämä sportti-eetu, etkä silti jää sängyn pohjalle odottelemaan kuolemaa. Miksi siis tuollaisia miettiä.

Vierailija
22/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:35"]Joku on nyt kihisevän kateellinen siitä kun ei saa samanlaista huomiota kuin ap...!

[/quote]

Hei vaan sinullekin ap...

Vierailija
24/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu näyttää menneen vähän hakoteille.

Tapasin sen miehen eilen. Tuli sellainen olo, että hän on vähän lapsellinen tai pinnallinen eikä sillä välttämättä ole tekemistä hänen ikänsä kanssa. Oikeastaan vähän harmittaa.

ap

Vierailija
25/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa yli 20v mies harrastaa kestävyyslajeja, minä en liiku ollenkaan. Hyvin on synkannut jo 7 vuotta ja lapsiakin on. Mies ei vaadi, että mäkin liikkuisin, kunhan saa itse mennä ja saakin.

Vierailija
26/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:10"]

Tapasin sen miehen eilen. Tuli sellainen olo, että hän on vähän lapsellinen tai pinnallinen eikä sillä välttämättä ole tekemistä hänen ikänsä kanssa. Oikeastaan vähän harmittaa.

ap

[/quote]

Ethän ole liian nirso? Ollut pitkään yksin?

Vierailija
27/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:10"]

ap

[/quote]

Ethän ole liian nirso? Ollut pitkään yksin?

[/quote]No ehkä olen vähän liian kriittinenkin, mutta tuli sellainen olo, että ollaan eri sukupolvea ja on aika erilaiset jutut. Mies ei ole kai koskaan edes seurustellut pitempään. Jopa sellainen tuli mieleen, että ei kai hän vain ole piilohomo tms, jonka jostain syystä on hankittava naissuhde elämäänsä. Mutta nämä nyt voi olla ihan älyttömiä arvailuja, koska olen ollut niin hämmentynyt.

ap

Vierailija
28/40 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:19"]

Meillä ikäeroa yli 20v mies harrastaa kestävyyslajeja, minä en liiku ollenkaan. Hyvin on synkannut jo 7 vuotta ja lapsiakin on. Mies ei vaadi, että mäkin liikkuisin, kunhan saa itse mennä ja saakin.

[/quote]Tästäkin olisi kiva kuulla enemmän.

ap

Vierailija
29/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:16"]

No Pamela Tolankin mies on 6 vuotta nuorempi ja kun Pamela on 42 on mies 36. Pamela ei silti varmaan sekuntiakaan mieti, että tuleekohan jätetyksi 10 vuoden päästä. Olisihan se vähän pölöä jos teillä nyt synkkaisikin hirveästi molemminpuolin ja sinä silti viettäisit elämäsi jonkun kaljamahaisen ja kiroilevan pertti-erkin kanssa alemmuudentunteesi takia. Sitäpaitsi  se pertti-erkki voi myös jättää ja pettää, ei se ajattele että sen on pakko olla uskollinen vain siksi että sinä et uskaltanut ottaa parempaakaan. Muutenkaan ei voi tietää mitä tapahtuu, sinä voit jäädä vaikka auton alle huomenna tai tämä sportti-eetu, etkä silti jää sängyn pohjalle odottelemaan kuolemaa. Miksi siis tuollaisia miettiä.

[/quote]Kiitos, tämä oli hyvä tsemppaus.

ap

Vierailija
30/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä sinnikkäitä ihailijoita jatkuvasti löydätte? Yhtenään saa lukea, miten "olen ylipainoinen, Kuomat jalassa kulkeva seitsemän lapsen viisikymppinen äiti ja  työpaikan 20-vuotias adonis jahtaa minua hulluna".

Itse olen ihan hyväkuntoinen, kohtuullisen mukava ja iloinen ihminen enkä naamastakaan mikään suohirviö eikä kukaan ihastu todellakaan yhtään missään ikinä. Ihme, että olen neitsyydestäkään koskaan päässyt.

Vierailija
31/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää puumailu on pilannut meidän 40+ naisten elämän. Nuoria kolleja pyörii koko ajan jaloissa. Ei omien vanhempien aikaan ollut tällaista.

Vierailija
32/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on, että suurin osa on näiden rouvien omia fantasioita eikä ihan todellisuutta. Voihan sitä suunnitella tulevaisuutta niiden adonisten kanssa omassa päässäänkin. Ja se ystävällinen hymy käytävällä, tai kaverimielinen kahvilla käynti voidaan tulkita piiritykseksi ja jahtaamiseksi. ;) 

Vierailija
33/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:33"]On tietysti mahdollista, että mies ei vain ole ottanut selvää iästäni ja luulee nuoremmaksi. Mutta miten tähän tilanteeseen pitäisi suhtautua?

[/quote]

Anna vaan pillua! Kyllä se siitä sitten alkaa sujua, jos alkaa. Jos ei suju, on joku saanut pillua, eli kaikki hyvin!

[/quote]

Teinit pois av:lta!

[/quote] En ole teini! Mutta jos on mahdollista että joku saa pillua, kannatan sitä lämpimästi. Anna lovee vaan, ei se siitä kulu.

Vierailija
34/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:33"]On tietysti mahdollista, että mies ei vain ole ottanut selvää iästäni ja luulee nuoremmaksi. Mutta miten tähän tilanteeseen pitäisi suhtautua?

[/quote]

Anna vaan pillua! Kyllä se siitä sitten alkaa sujua, jos alkaa. Jos ei suju, on joku saanut pillua, eli kaikki hyvin!

[/quote]

[/quote] En ole teini! Mutta jos on mahdollista että joku saa pillua, kannatan sitä lämpimästi. Anna lovee vaan, ei se siitä kulu.

[/quote]

Henkiseltä tasoltasi olet hädin tuskin teini.

Vierailija
35/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Henkiseltä tasoltasi olet hädin tuskin teini.

[/quote] En kiistä sitä. Olen vain tyytyväinen, jos kanssaihminen saa pesää! Go for it, et kadu! Toosa lotisemaan!

Vierailija
36/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Rouva Puuma,

Kiitos, että jaoitte kovin siveellisen fantasianne kanssamme. Teidän tulee kuitenkin ymmärtää , että ette voi olettaa että kaikki täällä uskoisivat päiväunenne tositapahtumiksi.

Yours sincerely ProvoBusters Oy.

Vierailija
37/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on nyt kihisevän kateellinen siitä kun ei saa samanlaista huomiota kuin ap...!

Vierailija
38/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset säilyvät hyvin, mihin on paljonkin syitä. Toisekseen iso osa miehistä venyttää nuoruuttaan esim. tietokoneen parissa ja herää vasta melko myöhään siihen, että vakituinen naisseuralainen tai vaimokin voisi kuulua elämään. Silloin voi vähän vanhempi nainen tuntua turvalliselta, koska vanhemman naisen kokeneisuudessa ei ole mitään outoa. Oman ikäinen tai nuorempi kokeneempi nainen olisi mahdollisesti pelottava ja herättäisi suorituspaineita. Ja lisäksi jotkut miehet vaan tykkää vanhemmista naisista, koska nuoremmat tuntuvat pinnallisilta tai lapsellisilta.

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:47"]

Mistä te näitä sinnikkäitä ihailijoita jatkuvasti löydätte? Yhtenään saa lukea, miten "olen ylipainoinen, Kuomat jalassa kulkeva seitsemän lapsen viisikymppinen äiti ja  työpaikan 20-vuotias adonis jahtaa minua hulluna".

Itse olen ihan hyväkuntoinen, kohtuullisen mukava ja iloinen ihminen enkä naamastakaan mikään suohirviö eikä kukaan ihastu todellakaan yhtään missään ikinä. Ihme, että olen neitsyydestäkään koskaan päässyt.

[/quote]

Vierailija
39/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
40/40 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:07"]

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi