Miksi et myönnä sitä, että olet ihastunut Konsta Hietaseen ja hänen hedelmällisyys kiehtoo sinua?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen itse isosta perheestä ja tiedän mitä vanhempien romantisointia aiheesta siihen sisältyy. Totuus on että usein lapset saa liikaa vastuuta ja ei ole tasavertaiseisessa asemassa ikätovereihin nähden.
Sama.
Olin ihastunut '98-'99, Poika ja ilves -elokuvan aikaan ollessani 9-10-vuotias. Nykyään en ole häneen ihastunut.
Lisäksi miehen hedelmällisyys on lähinnä rasite, koska olen vela. Mieluummin hedelmätön, niin ei tarvitsisi pelätä vahinkoraskautta, jos ehkäisy sattuisikin pettämään.
Se oli pienenä ihan söpö, joskaan ei söpöin. Nyt vanhemmiten ei iske yhtään.
Myönnän kyllä, mutta kuka on kyseessä. Nimestä päätellen mies, jolloin ei oikein nappaa, vaikka kokemusta heistä ei ole. RÖYH!
Näin ihanaa unta, jossa Konsta saattoi minut raskaaksi. Olen itse mies. Saisinpa Konstan siemenen :(
Kenelle se pitäisi myöntää? Ainakaan multa kukaan ei ole tullut tuollaista kysymään.
Ihastunut en ole, mutta arvostan näitä tulevia veronmaksajia alulle panevia kyllä paljonkin.
M31
Harmi että söpöistä pojista harvoin tulee komeita miehiä.
Eikös lapsiluku selittynyt sillä kun vaimo halusi tyttölapsen. Ensimmäiset 4 poikia, viides viimein tyttö ja lapsiluku täynnä.
Olisi 15 vuotta nuorempi niin olisinkin ihastunut. Nyt on vanhan näköinen.
Konsta on ihan hot aikuisena, mutten halua lapsia, joten siinä mielessä turn off.
Vähän totinen laulaja, ei oikein hyödyntänyt flirttiä duetossa Tähdet tähdet -ohjelmassa. Muuten ulkomuoto ja ominaisuudet ihan miellyttäviä.
Hietasen pitäisi osoittaa, miten nainen loistaa tasavertaisena artistina.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut en ole, mutta arvostan näitä tulevia veronmaksajia alulle panevia kyllä paljonkin.
M31
Mutta jos heistä tuleekin asunnottomia, toimeentulotukea tarvitsevia tai sairaita? Tai osasta heistä?
Ääh muistan vain sen syötävän suloisen Christopher Rombergin 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Mutta jos heistä tuleekin asunnottomia, toimeentulotukea tarvitsevia tai sairaita? Tai osasta heistä?
Tuskin tulee, tuollaisilla vanhemmilla. Juuri tällaisten pitäisi tehdä paljon lapsia. Nyt kun niitä tuppaavat tekemään laivatuomat ja sosioekonomisista ongelmista kärsivät.
M31
En ihastu miehiin, joita en tunne.
Koska olen itse isosta perheestä ja tiedän mitä vanhempien romantisointia aiheesta siihen sisältyy. Totuus on että usein lapset saa liikaa vastuuta ja ei ole tasavertaiseisessa asemassa ikätovereihin nähden.